doctor

facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha

#Lokalni_Front - kraljevački Otpor !

misha | 20 April, 2016 11:59

Jedan od najznačajnijih srpskih pozorišnih režisera Dejan Mijač, gostujući u you tube emisiji "Lični stav" autora Nenada Mihailovića je u samo par sekundi hirurški precizno objasnio (i moj stav) "zašto pamteći čovek ne može da glasa za Aleksandra Vučića":

-...Naprednjaci sada i radikali nekada su isto. Nisu ni malo suprotno. Meni je to isto. Ostavite to "zalaganje za Zapad", to je bezvezarija... Meni je jedna poznanica rekla- pa dobro, oni su se "oprali". Ja kažem- šta znači "oprati"?! Recimo, imaš jednu kutlaču kojom se uporno sipaju govna, na moje oči. I jednog dana neko dođe i opere tu kutlaču i ona blista! I kaže- 'ajde da ti sipam supu? E pa ne mogu, gadi mi se... (Pogledajte na you tube)

Ovo je najbolji dokaz da su sve velike stvari jednostavne. U par rečenica je rekao sve. (Meni je za slično objašnjenje trebala "čitava azbuka"... Ipak, raduje me što je i tu moju SNS AZBUKU pročitalo preko 20.000 ljudi!) Svaki otpor zdravog razuma protiv idiotizama me čini optimističnijim. Svaka pobeda je važna, pa i pobeda na lokalnom frontu može biti odlučujuća... Zato sam ponosan što moj Trstenik (u čijoj okolini sam odrastao) odoleva populističkoj vučićizaciji Srbije! Takođe, ponosan sam i na svoju drugu kuću: Kraljevo (u kome sam rođen i gde poslednjih par godina živim i radim) koje je smoglo snage, hrabrosti i mudrosti da u današnje vreme iznedri jednu zdravu ideju i pokret, poput nekadašnjeg Otpora- Lokalni Front!

#Lokalni_Front - kraljevački Otpor !

 Neki novi Otpor - Grupa hrabrih entuzijasta iz Kraljeva posejala je seme otpora i odlučila da sačuva svoj grad i od vlasti i od opozicije, piše NEWSWEEK.

#KRALJEVO - LOKALNI FRONT IDE NA IZBORE ! JER SU NAS SVI DRUGI IZDALI !

 Kraljevo je prilično tužan i ubijen grad. Skoro da mu je potrebno veštačko disanje. Naprotiv. Srpska provincija već duže diše na škrge, ali ono po čemu se ovo mesto sa više od 120.000 stanovnika, koje leži na tri reke, u osvit izbora 2016. godine izdvaja od okoline je - Lokalni front.

 „Da živim u Kraljevu, znam za koga bih glasao“, reći se većina građana, kojima se smučila i vlast i opozicija, i koji tešku muku muče s tim kome da daju poverenje. Kraljevčani ne bi trebalo da imaju takve dileme. Lokalni front je grupa građanki i građana koji su odlučili da se pobune. I ne samo to, već i da promene stvari, nezadovoljni društvenopolitičkom situacijom i socijalnim prilikama. Posebno ih iritiraju pasivnost i apatija većine, zato su krenuli u akciju. Nisu klasična partija, nemaju predsednika, potpredsednike, odbore, dosta su gerilski nastrojeni i čini se da je, zahvaljujući njima, posejana klica otpora.

 "Ovde je sve otišlo dovraga. Dostojanstvo je upropašćeno i zato više ne ćutimo. Ljudi idu ulicama pognute glave, prestali su da se smeju. Nije to samo u Kraljevu, ali to ovde vidimo. Izašli smo na ulicu da bismo odbranili pristojnost. Pištimo, zviždimo, vrištimo, pravimo buku kako bismo odbranili pristojne od nepristojnih, razdvojili obrazovane od neobrazovanih, naterali one koji su kupili diplomu da odu tamo gde su je kupili i da leče one koji su im prodali te diplome."

#KRALJEVO #NEPOKORENI_GRAD - DECA ĆE JEDNOG DANA ČITATI ISTORIJU I PITATI: U GRADU NIJE BILO NIJEDNE FABRIKE I NIJEDNOG RADNOG MESTA, A VI STE ĆUTALI?

 Izlazak na izbore im je prvi značajan korak, jer niko od njih nije učestvovao na taj način u politici, iako imaju ozbiljno iskustvo u građanskom aktivizmu. Sada hoće da deluju javno. Hoće da budu vidljivi. Zato svoje plakate lepe preko dana, prelepljujući naprednjačke. Uvereni su da se oni koji za dnevnicu to rade noću stide svog posla. Žele i da ohrabre svoje sugrađane.

 Plakati i razgovor s ljudima su njihov jedini način borbe. Mediji su im nedostupni, ako ne računamo društvene mreže. I non-stop ih lepe, paradiraju gradom s jednom belom kofom i četkom, i prelepljuju. Prkose. „Oni imaju novca, ali nemaju volje“, kaže jedan od entuzijasta iz Lokalnog fronta dok špartamo gradskim trgom i lepi plakat na kojem, na žutoj pozadini pored tenka, nekadašnjeg simbola grada, stoji broj šest.

 Front nije nastao samo zbog pobede na lokalnim izborima nego i kao odbrana dostojanstva. Grad se brani "pristojnošću, obrazovanjem i lepim vaspitanjem". Da ne ispadne da je sve ovo prošlo i da smo ćutali, da niko nije digao glas dok su se oni bahatili. Pamti. Kad sve ovo prođe, biće važno!

#Lokalni_Front #Kraljevo #Nepokoreni_Grad - @SlobaGeorgiev: "Čim @LokalniFront preuzme Kraljevo, selim se tamo! Na slobodnu teritoriju!" (twitter.com)

 Znali su se sa društvenih mreža, prvenstveno Tvitera, neki su bili i pod neprepoznatljivim nikovima, a onda su ukapirali da su iz istog grada, pa su shvatili da bi, osim što kuckaju na kompjuteru, bilo dobro i da se vide. I da imaju prijatelje koji nisu na mrežama, ali slično razmišljaju, da su im ideje izukrštane i komplementarne. Bio je oktobar 2014. godine. Tada su se sa društvenih mreža preselili u realnost.

  Kako je nastalo ime Lokalnog Fronta? "To su bile najčešće pominjane reči u prvim susretima uživo: lokal, front, mikrosvet i sve što se dešava na lokalu. Niko nema monopol nad našim gradom. A ni zemljom. Naši ljudi, naša muka, sve je to naše."

 Misle da najveću političku moć imaju ljudi koji su u ovim "vunenim vremenima" zaćutali. "Lokalni front se obraća ljudima koji su zaćutali, izazivamo njihov gnev. To je naša snaga. Ne pokušavamo da preobratimo nijednog Vučićevog pristalicu. Jednostavno ne dangubimo."

 Posebna priča je o tenku, spomeniku antifašizmu, simbolu grada koji je volšebno, u toku noći, 2008. godine uklonjen iz nepoznatih razloga. Tada su im ukrali i čuvenu kraljevačku rečenicu: „Vidimo se kod tenka“. Zato su i kao jednu tačku programa stavili: „Vraćanje tenka, slobodarskog simbola, na mesto ponosa“. "Oni su to tek tako otrgli, bez razloga, jer svi veruju da svet počinje kad oni dođu na vlast... Možda ta tačka ne deluje preterano važno, ali, čoveče, uzeli ste nam simbol prkosa i ponosa, antifašizma. No pasarán ! NAŠ TENK! NAŠ GRAD!"

 LokalniFront.Rs - #KRALJEVO
#BEZ_STRAHA #BEZ_STRANAKA
#BEZ_LIDERA #BEZ_KOMPROMISA
#LISTA_BROJ_6 #IMA_NAS!

Zoran Đinđić - Srešćemo se u budućnosti !

misha | 12 Mart, 2016 00:13

Zoran Đinđić - Srešćemo se u budućnosti !

 Među Njegoševim stihovima ima jedan koji glasi: “Blago onom ko dovijeka živi, imao se rašta i roditi”. ZORAN ĐINĐIĆ, vizionar koji je glavom platio svoju težnju da Srbiju vodi u budućnost, živeće upravo tako – DOVEKA !

"I ja Vam kažem, gledajte u budućnost, gledajte u budućnost i tamo ćemo se sastati Vi i ja..."

  Ovako je govorio Zoran:

 ” Moramo da počnemo najsveobuhvatniji postupak modernizacije naše države od vremena kad je knez Mihailo ubijen upravo zato što je to hteo, što je hteo da dovede strance, da modernizuje jednu orijentalnu državu kakva je tada bila Srbija, koja je počivala na ličnim vezama, na klanovima, na interesima. Njegova ideja je bila da po uzoru na tada naprednu austrougarsku administraciju modernizuje i srpsku. I jedan od razloga što je bio neomiljen i što je ubijen je upravo taj ”... (2001.)
 
” Ako neko misli da će zaustaviti sprovođenje zakona time što će mene ukloniti onda se grdno vara, jer ja nisam sistem. Sistem će funkcionisati i dalje i niko neće dobiti amnestiju tako što će ukloniti jednog ili dva funkcionera države. ”

” U svakoj zemlji ima korova, samo se u Srbiji korov zaliva.”

” Vi možete da uzmete akvarijum i da napravite od njega riblju čorbu, ali ne možete od riblje čorbe da napravite akvarijum... Skuvali ste ribe - gotovo je! To je istorija! ”
 
” Ako danas ne uspemo, jedini razlog smo mi sami !!!"
 
” Ako moraš da progutaš žabu, nemoj mnogo da je gledaš - progutaj je odmah. Ako moraš da progutaš nekoliko žaba, najveću progutaj prvu.
 
” Za uspeh svakog posla mora da postoji plan, da se tačno zna šta se hoće, ne da se eksperimentiše, iako nam je to nacionalna osobina. Treba mnogo više vremena da se utroši na oštrenje testere, nego drva seći tupom.”
 
” U Srbiji je još uvek rizičnije biti policajac ili sudija, nego kriminalac.” 
 
” Reforme nikada nisu popularne ako treba da budu uspešne jer uvek mnogo koštaju. Da biste bili popularni, morate da preuzmete rizik nepopularnosti.
 
” Želimo modernu Srbiju koja će se takmičiti sa drugima i imati glavnu ulogu na Balkanu, u kojoj će biti malo trutova, a mnogo radilica.”

” Moto koji me vuče napred je: nikad se ne predaj! Ako kreneš u preticanje, dodaj gas! Radi ono što smatraš da je ispravno, ne ono što će većina da podrži.

” Ja ne želim da vučem kola iz blata, a da posle toga budem kriv što je neko seo na ta kola i koči.”

” Reforme su uvek plivanje uz vodu. Reforme su uvek sukobi sa mentalitetom, nasleđem, interesima, entropijom i inercijom.”

” Kada me moj sin pita: "Tata, šta radiš po ceo dan", ja mu kažem: "Radim da bi ti mogao mirno da živiš." Tako ja razumem suštinu svog posla. Siguran sam da ga većina roditelja u Srbiji na sličan način razume.”

" Prevarenim se može smatrati samo onaj deo naroda koji je verovao da će sa dolaskom političke demokratije automatski doći do ekonomskog blagostanja.”

 ” Uspevaju samo nacije koje imaju pozitivan odnos prema stvarnosti. Samo brze, aktivne, optimistične nacije ostvaruju svoje ciljeve.”

” Nema više spavanja. Vreme je za akciju. Spavaćete kada odete u penziju.”
 
” Međunarodna zajednica je kao klima- ne možete da je priznate ili ne, već da se adaptirate.”

” Živeti pod nebeskim pravilima možeš na nebu, ali na zemlji moraš da rešavaš konkretne stvari.”

” Razumni ljudi veliki problem razlože na više malih, pa rešavaju jedan po jedan. Mi smo skloni da sve probleme skupimo u jedan, pa je on teško rešiv.”

” Voleo bih da se u našoj zemlji 24 sata nešto dešava, da nema spavanja, da se stalno neke stvari rade.”

” Ne možete da suzbijete požar, a da se ne opečete, na možete da suzbijete poplavu a da se ne pokvasite i ne možete da se borite sa organizovanim kriminalom a da vam ne prete.”
 
Ako već unapred sumnjate u svoj uspeh, neuspeh će vam lakše pasti jer ste ga mudro predvideli. ”
 
” Ne mislimo šta želimo 2002. godine. Mislimo o tome šta želimo 2050., kada ćemo biti mrtvi. Da li želimo da iza nas ostanu rezultati na koje će naša deca biti ponosna, ili neuspesi kojih će se stideti. Mi danas, hteli to ili ne, radimo na vlastitom spomeniku. Na njemu će nešto pisati: "Ta generacija je izvukla zemlju iz krize." ili "Bili su beznačajni i beskorisni". ”
 
 " Cilj mi je dа se vlаst u Srbiji meri po tome štа je od postojećih reаlnih šаnsi svojim trudom i veštinom iskoristilа zа zemlju, а ne po tome kаko lepo pričа, udvаrа se nаrodu i kаkve dobre nаmere imа. "
 
" Nisam zadovoljan brzinom promena, jer kod nas u njih nije uključen dovoljan broj ljudi. Mnogi se ponašaju kao posmatrači u utakmici u kojoj i sami učestvuju. (..) Da smo, svako u svom okruženju, ispravljali ono što je pogrešno i pogrešne ljude zaustavljali na njihovom putu, da smo ih sprečavali da čine loše stvari, ne bi se te loše stvari dešavale. " 
 
” Da naši ljudi ne bi odlazili u svet, potrebno je da svet dovedemo u zemlju. (..) Naša parola je: postati ravnopravni deo sveta, da naša deca i unuci imaju svoju budućnost, kako je ne bi tražili u drugim zemljama. "
 
 " Za mene je patriotizam da moja deca ostanu da žive u mojoj zemlji, da govore maternji jezik, a da ne moraju da idu po belom svetu trbuhom za kruhom. Patriotizam je to da cene moju zemlju, da ja sa svojim pasošem mogu mogu da idem ponosno preko bilo koje granice. Za taj patriotizam će se ova Vlada zalagati i mi smo u ovom smislu velike patriote. ”

" Što se Kosova tiče, naš ulog je već jako visok. Mnogo smo i nepovratno izgubili ako govorimo o nacionalnoj tradiciji i istoriji. Ali visok je i rizik daljeg gubljenja. Zbog toga treba da podignemo ulog i za Evropu. Mi nismo večita moneta za potkusurivanje svih interesa. U Hrvatskoj i BiH nepovredivost granica, pravo samo unutar zajedničke države. U Srbiji obrnuto. Albanska država na Kosovu nastaje kao divlja gradnja. Jednog trenutka, vrlo brzo, reći će nam: skuplje je rušiti, lakše je legalizovati. A zašto je dopušteno da se nelegalno zida u prisustvu međunarodne zajednice? Kasno je za rasprave. U svim drugim stvarima vreme radi za nas. U pogledu KiM vreme ne radi za nas. “ (decembar 2002. godine.)
 
 ” Mi smo 10 godina stariji, siromašniji, propaliji. To je cena naše gluposti i naše neodgovornosti. Ne može to besplatno. Ja jedino želim da mi to više nikada ne ponovimo.”
 
" Život je čudo. Ponekada razmišljam da je jedno ljudsko biće, jedan od 40 hiljada spermatozoida. Taj jedan je uspeo, a onih 39999 uspeli nisu. Znači, svako ko se rodio je šampion. On je uspeo u odnosu na 40 hiljada drugih. Mnogi kažu - Šta će mi život. Čoveče, tvoja odgovornost i pred Bogom i pred tobom je ogromna. Pobedio si u najvažnijoj od svih utakmica. Živ si. Rodio si se. Uradi nešto pozitivno sa svojim životom. Još samo to da se u našem narodu prelomi. To što nam je ostalo iz onog pustog turskog da kažemo- ma lako ćemo, ma sutra ćemo, ma ne može to, ma oni su protiv nas, ma svetska zavera, ma.....to su sve gluposti. " 
 
” Ne može da se promeni Srbija, a da svi ostanemo nepromenjeni. Da bi se promenila Srbija, svako od nas mora pomalo da se promeni, u svom pristupu problemima, u svom mentalitetu, u svojim radnim navikama, jer Srbija - to je zbir svih nas.”  

 ” Naš cilj je, i mi našu zemlju vidimo da 2004. godine bude zvanični kandidat za Evropsku uniju, da 2010. godine bude ravnopravni član Evropske unije. Sve prepreke na tom putu ćemo uklanjati, bilo da se zovu Milošević, da se zovu ustavi, bilo da se zovu zakoni. Ne postoji ni jedna prepreka koja može da nas zaustavi na tom putu. Kao čoveka koga drže pod vodom 50 godina, u njegovoj želji da dođe do vazduha, do kiseonika, tako i Srbiju ne može ništa da zaustavi na tom putu do kiseonika, a to je Evropa, to je porodica demokratskih, modernih, razvijenih zemalja.”
 
" Nema Evrope bez Balkana. Mi moramo da pokažemo na svom primeru da je bez Balkana Evropa kao da stoji na jednoj nozi. Tako Evropa ne može da bude stabilna. Mi moramo da pokažemo Evropi da joj mi trebamo da bi ona bila stabilna, a ne da smo mi neki siromašni rođak koja ona onako iz sažaljenja prihvata, nego da smo mi ravnopravna noga koja Evropi treba da bi stajala stabilno."
 
" Ako gledamo levo-desno dok vozimo bicikl, pašćemo, a ako samo okrećemo pedale i gledamo ispred sebe, stići ćemo tamo gde smo krenuli."   
 
” A ako sada Srbija stane, ma koliko sporo kako neko procenjuje da ide, da bi se ponovo pokrenula, proći će deset godina. Moje upozorenje je - imamo ogromnu istorijsku šansu da uradimo nešto veliko i u ovoj zemlji i u regionu, ali moramo mnogo da se trudimo da izbegnemo rizike i iskušenja i to nije nikakava garantovana stvar da smo mi osvojili demokratiju, da smo usvojili ekonomske reforme, da idemo prema Evropi. To nije garantovana stvar. To je šansa, koja može da bude prokockana sutra.”
 
 ” ...ja mislim da nam je ovo poslednja šansa, jer ako sada ne budemo hteli, ako se sada Srbija zaustavi... ”
 
“… Demokratiju definišem kao fer konkurenciju gde se probijaju bolji ljudi, ideje, energija. Ali to nije trajno stanje nego je večito takmičenje. Uvek onaj koji trenutno ima malo više energije i motivacije, treba da dobije neki položaj da vuče jedno vreme, što je onda u interesu svih. Vagone treba da vuče jaka lokomotiva. U Srbiji bi svi da budu lokomotive, a neki nisu zaslužili da budu ni vagoni. Onda imate jednu kompoziciju koja stoji 200 godina i nigde se ne kreće zato što te fer i zdrave konkurencije nije bilo. Do sada su postojali monopoli i kad god se neko dočepa nekog mesta, onda misli da do kraja života treba na njemu da ostane. U našem je interesu da najbolji ljudi vode važne stvari jer je to dobro i za sve druge…”
 
" Nevažno je da li je neko malo na ovu ili onu stranu; ako je stručan, ako je pošten, ako je vredan i ako može da uradi konkretan posao, dragocen mi je."
 
 ” Nalazimo se u brodu punom vode i svi je moramo izbacivati i ploviti u istom smeru!”
 

Coca-Cola Bloggers Network Adria

misha | 02 Mart, 2016 14:29

Konkurs za učešće blogera u projektu "Coca-Cola Bloggers Network Adria 2016" 


Dragan Varagić: Potraga za novim blogerima koji bi učestvovali u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria je počela. Objavljivanjem konkursa, Coca-Cola Sistem ulazi u treću godinu realizacije projekta Bloggers Network, što dovoljno govori o uspešnosti ove ideje. Nova generacija blogera krenuće sa radom po završetku konkursa u martu 2016.

Cilj društveno odgovorne akcije Bloggers Network je unapređenje tržišta oglašavanja na različitim tipovima blogova, odnosno podizanje kapaciteta i konkurentnosti tržišta blogova.

Šta Coca-Cola Bloggers Network Adria (CCBNA) donosi blogerima u regionu?

Coca-Cola Sistem je prepoznao potrebu pojedinaca koji na svojim blogovima kreiraju sadržaje, da svoj hobi pretvore u posao, te je i u 2015. finansijski potpomognuto devet blogera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Ovaj projekat blogerima omogućava veću vidljivost čime cela regionalna zajednica blogera dobija signal da ako želi – može da zarađuje od svojih sadržaja.

Primer blogera koji kroz svoju aktivnost u okviru društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria zarađuju od bloga, stimuliše i druge koji imaju potencijal za kreiranje kvalitetnih sadržaja, podstičući rast i same blogerske zajednice.

Većina blogera koji su prošle godine učestvovali u projektu napravila je pomak ka profesionalizaciji i profilisanju svojih blogova, o ćemu svedoče i konkretni rezultati:

  • Jelena Pantić je svojim učešćem u ovom projektu potvrdila da korisni i zanimljivi sadržaji donose veću posećenost i vernu čitalačku pibliku. Objavila je i uspešno prodaje knjigu “Putovanje u središte srca“, priređenu zbirku objavljenih blog postova.
  • Branislava Antović i Aleksandra Petrovski su tokom prošlogodišnje akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria počele zajedničku saradnju na video projektu “Izazovi radost“. Obe imaju ozbiljne planove za profesionalizaciju svojih onlajn medija.
  • Dajana Šipraga Zlojutro je potvrdila da je moguće doći do komercijalnih aranžmana preko bloga, koji su počeli da joj pristižu nakon početka učešća u CCBNA društveno odgovornoj akciji.

I svi ostali blogeri u projektu su svako na svoj način “utegnuli” i uozbiljili rad na svom blogu, tako da je realno očekivati da se pozitivan trend korišćenja bloga u komercijalne svrhe za njih nastavi i u ovoj godini.

Rezultati društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria u 2015. godini

Kada se uporede rezultati iz 2014. i 2015. projekat Coca-Cola Blogers Network Adrija (CCNBA) je u 2015. imao generalnu vidljivost (Reach) od preko 2 miliona osoba, što je 90% više u odnosu na 2014. godinu; interakcija online korisnika sa sadržajem blog postova u ovom projektu 2015. bila je oko 2.4 puta veći u odnosu na 2014.

Propozicije konkursa za učesnike u društveno odgovornom projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria u 2016. godini

Ove godine Coca-Cola Sistem u sklopu društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria podržaće 9 blogera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije sa sledećom idejom:

Sume koje se izdvajaju za blogere po državama u ovom projektu su u vezi sa iznosima realnih prosečnih plata u regionu, što uglavnom predstavlja višu cenu za promociju nego što blogeri inače mogu sebi da obezbede za promociju putem svojih medija.

Ceo ovaj projekat ima za cilj da sa 2-3 ovakva aranžmana na mesečnom nivou sam bloger oseti da može da ima primanja koja su iznad proseka plata u datoj državi, pa da se ozbiljno razmisli da li postoji mogućnost profesionalizacije svoje onlajn delatnosti. To je u osnovi dizanje kapaciteta finansijske sposobnosti blogera u regionu kreiranjem promotivnih sadržaja.

Učešće blogera u CCBNA projektu u prethodne dve godine je pokazalo da raste vrednost (vidljivost, relevantnost, čitanost) blogova u projektu. Ove godine Coca-Cola Sistem želi dodatno da istakne blogere koji imaju i aktivan  Jutjub video sadržaj (video kanal), kojima će takođe porasti vrednost onoga što rade u domenu video sadržaja već u toku trajanja ovogodišnje akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria. To ne znači da blogeri koji nemaju svoj Jutjub kanal ne mogu da konkurišu za ovaj projekat, već Coca-Cola Sistem ovim želi da podstakne važnost kreiranja video sadržaja.

 

Teme konkursa i načini objavljivanja sadržaja

Za razliku od prethodne godine, u 2016. g. ćemo imati veći broj različitih tema za vreme trajanja ugovora sa blogerima. To znači da možete učestvovati u ovom konkursu i očekivati da budete jedan od CCBNA blogera ako vaš blog pokriva jednu ili više navedenih tema:

  • Aktivan život – teme vezane za amatersko bavljenje sportom, rekreaciju i ishranu
  • Programi podrške mladima – teme vezane za obrazovanje mladih, podršku razvoju liderskih sposobnosti i unapređenju ličnih veština
  • Zaštita životne sredine – teme vezane za održivi razvoj i unapređenje životne sredine
  • Brendovi – teme vezane za brend kampanje, razvoj i različite načine komunikacije brendova sa potrošačima

Ako su vaši sadržaji pretežno političke prirode, ili su namenjeni veoma malom krugu korisnika (npr. klasični lični dnevnici sa dominantnim sadržajima o tome kako ste proveli svoj dan), mala je verovatnoća da ćete proći na ovom konkursu, u odnosu na druge tipove sadržaja.

Učesnik u projektu CCBNA objavljuje jedan sadržaj mesečno na dogovorenu temu po principima Native Advertajzinga, i u obavezi je da objavi baner do samog projekta u sklopu sadržaja

Da biste prijavili svoj blog potrebno je samo da objavite link ka jednom blog postu za koji  smatrate da vas najbolje reprezentuje, sa hashtagom #CCBNA (Coca-Cola Bloggers Network Adria) na Twitter ili Facebook (zbog problema koji se javljaju sa korišćenjem hashtagova na Fejsbuku savetujemo Tviter), ili da nam na bilo koji drugi način pošaljete link ka vašem blog tekstu – preporuka je da popunite formular na dnu ove stranice, uklučujući i link do odabranog blog posta. Na ovaj način dobićete i potvrdu da je vaša prijava primljena.

Napomena: Jedan od parametara pri izboru blogera je upravo i sam odabran sadržaj (blog post) za vaše predstavljanje, što znači da vas molimo da se ograničite na samo jedan sadržaj, bez obzira što sigurno imate više onlajn sadržaja na koje ste ponosni.

 

Kriterijumi za izbor novih učesnika u projektu:

  1. Kvalitet sadržaja bloga koji će ocenjivati komisija sastavljena od dosadašnjih učesnika u projektu i predstavnika Coca-Cola Sistema (uključujući i ocenu izbora sadržaja za konkurs). (70%)
  2. Osobine blogera koje će se ocenjivati u odnosu na njihov dosadašnji angažman na svojim medijima i društvenim mrežama.  (30%)

Kao i u slučaju prethodnih izbora učesnika u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria, Coca-Cola Sistem izdvaja sledeće karakteristike ličnosti osoba koje angažuje kao blogere:

  • LEADERSHIP: Hrabrost za samostalno određivanje i uticanje na svoju budućnost (The courage to shape a better future);
  • COLLABORATION: Mogućnost angažovanja i napredovanja u različitim grupama/zajednicama (Leveraging our collective genius);
  • INTEGRITY: Visok integritet ličnosti – čvrsti, realni stavovi i odbrana istih (Being real);
  • ACCOUNTABILITY: Merljivost rezultata koje osoba samostalno postiže (Recognizing that if it is to be, it’s up to me);
  • PASSION: Strast za oblastima koje su tema bloga (Showing commitment in heart and mind);
  • DIVERSITY: Raznolikost interesovanja (Being as inclusive as our brands);
  • QUALITY: Kvalitetni online sadržaji (Ensuring what we do, we do well).

Raspored otvorenih pozicija za učesnike CCBNA projekta po zemljama:

Broj pozicija za učešće u ovom projektu je ostao isti i ove godine, s tim da će komisija od datog broja prijava blogera  odabrati učesnike u CCBNA projektu za  2016. godinu:

  • Srbija – 4 blogera
  • Hrvatska – 2 blogera
  • BIH – 1 bloger
  • Makedonija – 1 bloger
  • Crna Gora – 1 bloger

Šta blogeri mogu da očekuju od učestvovanja u ovom projektu?

  • Mesečnu finansijsku nadoknadu u iznosu od 200 EUR (u Hrvatskoj 300 EUR) za period od godinu dana.
  • Veću vidljivost – promociju blog postova koji su deo projekta.
  • Poboljšanje kvaliteta sadržaja kroz saradnju sa drugim blogerima u projektu.

Šta očekujemo od učesnika u projektu?

  • Jedan sadržaj (tekst ili video materijal) mesečno na zadatu temu koja je prethodno dogovorena.
  • Transparentnost – dodavanje banera u sadržaj koji označava da je bloger deo projekta i dodatno rečenicu koja označava sponzorisani sadržaj na kraju svakog takvog blog posta ili video materijala.
  • Dobru saradnju sa ostalim učesnicima koji participiraju u projektu i odaziv na različite događaje u organizaciji kompaniji Coca-Cola, u u vezi sa temama koje će blogeri inače objavljivati.

Konkurs za nove učesnike u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria traje do 15. marta 2016. g.

U drugoj polovini marta će biti objavljeno koji blogeri i jutjuberi ulaze u projekat za 2016. g.

Ukoliko verujete da je sadržaj koji kreirate na svojim online kanalima vredan pažnje, relevantan i inovativan prijavite se i pridružite se trećoj generaciji blogera Coca-Cola Bloggers Network Adria.

Ukoliko ne budete izabrani među devet učesnika CCBNA 2016., ne odustajte – nastavite na kreirate sve kvalitetne sadržaje, jer se ovaj projekat nastavlja i u budućnosti.

Popunite ovaj formular za prijavu na CCBNA konkurs!

«Prethodni   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 97 98 99  Sledeći»
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb