facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha
misha | 02 Mart, 2016 14:29
Dragan Varagić: Potraga za novim blogerima koji bi učestvovali u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria je počela. Objavljivanjem konkursa, Coca-Cola Sistem ulazi u treću godinu realizacije projekta Bloggers Network, što dovoljno govori o uspešnosti ove ideje. Nova generacija blogera krenuće sa radom po završetku konkursa u martu 2016.
Cilj društveno odgovorne akcije Bloggers Network je unapređenje tržišta oglašavanja na različitim tipovima blogova, odnosno podizanje kapaciteta i konkurentnosti tržišta blogova.
Coca-Cola Sistem je prepoznao potrebu pojedinaca koji na svojim blogovima kreiraju sadržaje, da svoj hobi pretvore u posao, te je i u 2015. finansijski potpomognuto devet blogera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Ovaj projekat blogerima omogućava veću vidljivost čime cela regionalna zajednica blogera dobija signal da ako želi – može da zarađuje od svojih sadržaja.
Primer blogera koji kroz svoju aktivnost u okviru društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria zarađuju od bloga, stimuliše i druge koji imaju potencijal za kreiranje kvalitetnih sadržaja, podstičući rast i same blogerske zajednice.
Većina blogera koji su prošle godine učestvovali u projektu napravila je pomak ka profesionalizaciji i profilisanju svojih blogova, o ćemu svedoče i konkretni rezultati:
I svi ostali blogeri u projektu su svako na svoj način “utegnuli” i uozbiljili rad na svom blogu, tako da je realno očekivati da se pozitivan trend korišćenja bloga u komercijalne svrhe za njih nastavi i u ovoj godini.
Ove godine Coca-Cola Sistem u sklopu društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria podržaće 9 blogera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije sa sledećom idejom:
Sume koje se izdvajaju za blogere po državama u ovom projektu su u vezi sa iznosima realnih prosečnih plata u regionu, što uglavnom predstavlja višu cenu za promociju nego što blogeri inače mogu sebi da obezbede za promociju putem svojih medija.
Ceo ovaj projekat ima za cilj da sa 2-3 ovakva aranžmana na mesečnom nivou sam bloger oseti da može da ima primanja koja su iznad proseka plata u datoj državi, pa da se ozbiljno razmisli da li postoji mogućnost profesionalizacije svoje onlajn delatnosti. To je u osnovi dizanje kapaciteta finansijske sposobnosti blogera u regionu kreiranjem promotivnih sadržaja.
Učešće blogera u CCBNA projektu u prethodne dve godine je pokazalo da raste vrednost (vidljivost, relevantnost, čitanost) blogova u projektu. Ove godine Coca-Cola Sistem želi dodatno da istakne blogere koji imaju i aktivan Jutjub video sadržaj (video kanal), kojima će takođe porasti vrednost onoga što rade u domenu video sadržaja već u toku trajanja ovogodišnje akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria. To ne znači da blogeri koji nemaju svoj Jutjub kanal ne mogu da konkurišu za ovaj projekat, već Coca-Cola Sistem ovim želi da podstakne važnost kreiranja video sadržaja.
Za razliku od prethodne godine, u 2016. g. ćemo imati veći broj različitih tema za vreme trajanja ugovora sa blogerima. To znači da možete učestvovati u ovom konkursu i očekivati da budete jedan od CCBNA blogera ako vaš blog pokriva jednu ili više navedenih tema:
Ako su vaši sadržaji pretežno političke prirode, ili su namenjeni veoma malom krugu korisnika (npr. klasični lični dnevnici sa dominantnim sadržajima o tome kako ste proveli svoj dan), mala je verovatnoća da ćete proći na ovom konkursu, u odnosu na druge tipove sadržaja.
Učesnik u projektu CCBNA objavljuje jedan sadržaj mesečno na dogovorenu temu po principima Native Advertajzinga, i u obavezi je da objavi baner do samog projekta u sklopu sadržaja
Da biste prijavili svoj blog potrebno je samo da objavite link ka jednom blog postu za koji smatrate da vas najbolje reprezentuje, sa hashtagom #CCBNA (Coca-Cola Bloggers Network Adria) na Twitter ili Facebook (zbog problema koji se javljaju sa korišćenjem hashtagova na Fejsbuku savetujemo Tviter), ili da nam na bilo koji drugi način pošaljete link ka vašem blog tekstu – preporuka je da popunite formular na dnu ove stranice, uklučujući i link do odabranog blog posta. Na ovaj način dobićete i potvrdu da je vaša prijava primljena.
Napomena: Jedan od parametara pri izboru blogera je upravo i sam odabran sadržaj (blog post) za vaše predstavljanje, što znači da vas molimo da se ograničite na samo jedan sadržaj, bez obzira što sigurno imate više onlajn sadržaja na koje ste ponosni.
Kao i u slučaju prethodnih izbora učesnika u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria, Coca-Cola Sistem izdvaja sledeće karakteristike ličnosti osoba koje angažuje kao blogere:
Broj pozicija za učešće u ovom projektu je ostao isti i ove godine, s tim da će komisija od datog broja prijava blogera odabrati učesnike u CCBNA projektu za 2016. godinu:
Konkurs za nove učesnike u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria traje do 15. marta 2016. g.
U drugoj polovini marta će biti objavljeno koji blogeri i jutjuberi ulaze u projekat za 2016. g.
Ukoliko verujete da je sadržaj koji kreirate na svojim online kanalima vredan pažnje, relevantan i inovativan prijavite se i pridružite se trećoj generaciji blogera Coca-Cola Bloggers Network Adria.
Ukoliko ne budete izabrani među devet učesnika CCBNA 2016., ne odustajte – nastavite na kreirate sve kvalitetne sadržaje, jer se ovaj projekat nastavlja i u budućnosti.
Moj avatar je Doctor Misha:)))
Doktor za sve i svašta! Doktor koji od 2007. godine opipava puls Srbije!
★★★★★
Doctor Misha je neka vrsta moje "indijanske inicijacije"- gde imaš jedno ime dok sredina ne shvati ko si, a onda ti daju drugo (pravo) ime. Zahvaljujući ovom avataru sam ušao u blog svet i postao bloger. :)
« | Mart 2016 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |