facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha
misha | 20 April, 2016 11:59
Jedan od najznačajnijih srpskih pozorišnih režisera Dejan Mijač, gostujući u you tube emisiji "Lični stav" autora Nenada Mihailovića je u samo par sekundi hirurški precizno objasnio (i moj stav) "zašto pamteći čovek ne može da glasa za Aleksandra Vučića":
-...Naprednjaci sada i radikali nekada su isto. Nisu ni malo suprotno. Meni je to isto. Ostavite to "zalaganje za Zapad", to je bezvezarija... Meni je jedna poznanica rekla- pa dobro, oni su se "oprali". Ja kažem- šta znači "oprati"?! Recimo, imaš jednu kutlaču kojom se uporno sipaju govna, na moje oči. I jednog dana neko dođe i opere tu kutlaču i ona blista! I kaže- 'ajde da ti sipam supu? E pa ne mogu, gadi mi se... (Pogledajte na you tube)
Ovo je najbolji dokaz da su sve velike stvari jednostavne. U par rečenica je rekao sve. (Meni je za slično objašnjenje trebala "čitava azbuka"... Ipak, raduje me što je i tu moju SNS AZBUKU pročitalo preko 20.000 ljudi!) Svaki otpor zdravog razuma protiv idiotizama me čini optimističnijim. Svaka pobeda je važna, pa i pobeda na lokalnom frontu može biti odlučujuća... Zato sam ponosan što moj Trstenik (u čijoj okolini sam odrastao) odoleva populističkoj vučićizaciji Srbije! Takođe, ponosan sam i na svoju drugu kuću: Kraljevo (u kome sam rođen i gde poslednjih par godina živim i radim) koje je smoglo snage, hrabrosti i mudrosti da u današnje vreme iznedri jednu zdravu ideju i pokret, poput nekadašnjeg Otpora- Lokalni Front!
#Lokalni_Front - kraljevački Otpor !
Neki novi Otpor - Grupa hrabrih entuzijasta iz Kraljeva posejala je seme otpora i odlučila da sačuva svoj grad i od vlasti i od opozicije, piše NEWSWEEK.

#KRALJEVO - LOKALNI FRONT IDE NA IZBORE ! JER SU NAS SVI DRUGI IZDALI !
Kraljevo je prilično tužan i ubijen grad. Skoro da mu je potrebno veštačko disanje. Naprotiv. Srpska provincija već duže diše na škrge, ali ono po čemu se ovo mesto sa više od 120.000 stanovnika, koje leži na tri reke, u osvit izbora 2016. godine izdvaja od okoline je - Lokalni front.
„Da živim u Kraljevu, znam za koga bih glasao“, reći se većina građana, kojima se smučila i vlast i opozicija, i koji tešku muku muče s tim kome da daju poverenje. Kraljevčani ne bi trebalo da imaju takve dileme. Lokalni front je grupa građanki i građana koji su odlučili da se pobune. I ne samo to, već i da promene stvari, nezadovoljni društvenopolitičkom situacijom i socijalnim prilikama. Posebno ih iritiraju pasivnost i apatija većine, zato su krenuli u akciju. Nisu klasična partija, nemaju predsednika, potpredsednike, odbore, dosta su gerilski nastrojeni i čini se da je, zahvaljujući njima, posejana klica otpora.
"Ovde je sve otišlo dovraga. Dostojanstvo je upropašćeno i zato više ne ćutimo. Ljudi idu ulicama pognute glave, prestali su da se smeju. Nije to samo u Kraljevu, ali to ovde vidimo. Izašli smo na ulicu da bismo odbranili pristojnost. Pištimo, zviždimo, vrištimo, pravimo buku kako bismo odbranili pristojne od nepristojnih, razdvojili obrazovane od neobrazovanih, naterali one koji su kupili diplomu da odu tamo gde su je kupili i da leče one koji su im prodali te diplome."

#KRALJEVO #NEPOKORENI_GRAD - DECA ĆE JEDNOG DANA ČITATI ISTORIJU I PITATI: U GRADU NIJE BILO NIJEDNE FABRIKE I NIJEDNOG RADNOG MESTA, A VI STE ĆUTALI?
Izlazak na izbore im je prvi značajan korak, jer niko od njih nije
učestvovao na taj način u politici, iako imaju ozbiljno iskustvo u građanskom aktivizmu. Sada hoće da deluju javno. Hoće da budu vidljivi. Zato svoje plakate lepe preko dana, prelepljujući naprednjačke. Uvereni su da se oni koji za dnevnicu to rade noću stide svog posla. Žele i da ohrabre svoje sugrađane.
Plakati i razgovor s ljudima su njihov jedini način borbe. Mediji su im nedostupni, ako ne računamo društvene mreže. I non-stop ih lepe, paradiraju gradom s jednom belom kofom i četkom, i prelepljuju. Prkose. „Oni imaju novca, ali nemaju volje“, kaže jedan od
entuzijasta iz Lokalnog fronta dok špartamo gradskim trgom i lepi plakat
na kojem, na žutoj pozadini pored tenka, nekadašnjeg simbola grada,
stoji broj šest.
Front nije nastao samo zbog pobede na lokalnim izborima nego i kao odbrana dostojanstva. Grad se brani "pristojnošću, obrazovanjem i lepim vaspitanjem". Da ne ispadne da je sve ovo prošlo i da smo ćutali, da niko nije digao glas dok su se oni bahatili. Pamti. Kad sve ovo prođe, biće važno!

#Lokalni_Front #Kraljevo #Nepokoreni_Grad - @SlobaGeorgiev: "Čim @LokalniFront preuzme Kraljevo, selim se tamo! Na slobodnu teritoriju!" (twitter.com)
Znali su se sa društvenih mreža, prvenstveno Tvitera, neki su bili i pod neprepoznatljivim nikovima, a onda su ukapirali da su iz istog grada, pa su shvatili da bi, osim što kuckaju na kompjuteru,
bilo dobro i da se vide. I da imaju prijatelje koji nisu na mrežama,
ali slično razmišljaju, da su im ideje izukrštane i komplementarne. Bio
je oktobar 2014. godine. Tada su se sa društvenih mreža preselili u
realnost.
Kako je nastalo
ime Lokalnog Fronta? "To su bile najčešće pominjane reči u prvim susretima uživo: lokal,
front, mikrosvet i sve što se dešava na lokalu. Niko nema monopol nad našim gradom. A ni zemljom. Naši ljudi, naša muka, sve je to naše."
Misle da najveću političku moć imaju ljudi koji su u ovim "vunenim vremenima" zaćutali. "Lokalni front se obraća ljudima koji su zaćutali, izazivamo njihov gnev. To je naša snaga. Ne pokušavamo da preobratimo nijednog Vučićevog pristalicu. Jednostavno ne dangubimo."
Posebna priča je o tenku, spomeniku antifašizmu, simbolu grada koji je volšebno, u toku noći, 2008. godine uklonjen iz nepoznatih razloga. Tada su im ukrali i čuvenu kraljevačku rečenicu: „Vidimo se kod tenka“. Zato su i kao jednu tačku programa stavili: „Vraćanje tenka, slobodarskog simbola, na mesto ponosa“. "Oni su to tek tako otrgli, bez razloga, jer svi veruju da svet počinje kad oni dođu na vlast... Možda ta tačka ne deluje preterano važno, ali, čoveče, uzeli ste nam simbol prkosa i ponosa, antifašizma. No pasarán ! NAŠ TENK! NAŠ GRAD!"

misha | 12 Mart, 2016 00:13
Među Njegoševim stihovima ima jedan koji glasi: “Blago onom ko dovijeka živi, imao se rašta i roditi”. ZORAN ĐINĐIĆ, vizionar koji je glavom platio svoju težnju da Srbiju vodi u budućnost, živeće upravo tako – DOVEKA !

"I ja Vam kažem, gledajte u budućnost, gledajte u budućnost i tamo ćemo se sastati Vi i ja..."
Ovako je govorio Zoran:
misha | 02 Mart, 2016 14:29
Dragan Varagić: Potraga za novim blogerima koji bi učestvovali u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria je počela. Objavljivanjem konkursa, Coca-Cola Sistem ulazi u treću godinu realizacije projekta Bloggers Network, što dovoljno govori o uspešnosti ove ideje. Nova generacija blogera krenuće sa radom po završetku konkursa u martu 2016.
Cilj društveno odgovorne akcije Bloggers Network je unapređenje tržišta oglašavanja na različitim tipovima blogova, odnosno podizanje kapaciteta i konkurentnosti tržišta blogova.
Coca-Cola Sistem je prepoznao potrebu pojedinaca koji na svojim blogovima kreiraju sadržaje, da svoj hobi pretvore u posao, te je i u 2015. finansijski potpomognuto devet blogera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije. Ovaj projekat blogerima omogućava veću vidljivost čime cela regionalna zajednica blogera dobija signal da ako želi – može da zarađuje od svojih sadržaja.
Primer blogera koji kroz svoju aktivnost u okviru društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria zarađuju od bloga, stimuliše i druge koji imaju potencijal za kreiranje kvalitetnih sadržaja, podstičući rast i same blogerske zajednice.
Većina blogera koji su prošle godine učestvovali u projektu napravila je pomak ka profesionalizaciji i profilisanju svojih blogova, o ćemu svedoče i konkretni rezultati:
I svi ostali blogeri u projektu su svako na svoj način “utegnuli” i uozbiljili rad na svom blogu, tako da je realno očekivati da se pozitivan trend korišćenja bloga u komercijalne svrhe za njih nastavi i u ovoj godini.

Ove godine Coca-Cola Sistem u sklopu društveno odgovorne akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria podržaće 9 blogera iz Srbije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Makedonije sa sledećom idejom:
Sume koje se izdvajaju za blogere po državama u ovom projektu su u vezi sa iznosima realnih prosečnih plata u regionu, što uglavnom predstavlja višu cenu za promociju nego što blogeri inače mogu sebi da obezbede za promociju putem svojih medija.
Ceo ovaj projekat ima za cilj da sa 2-3 ovakva aranžmana na mesečnom nivou sam bloger oseti da može da ima primanja koja su iznad proseka plata u datoj državi, pa da se ozbiljno razmisli da li postoji mogućnost profesionalizacije svoje onlajn delatnosti. To je u osnovi dizanje kapaciteta finansijske sposobnosti blogera u regionu kreiranjem promotivnih sadržaja.
Učešće blogera u CCBNA projektu u prethodne dve godine je pokazalo da raste vrednost (vidljivost, relevantnost, čitanost) blogova u projektu. Ove godine Coca-Cola Sistem želi dodatno da istakne blogere koji imaju i aktivan Jutjub video sadržaj (video kanal), kojima će takođe porasti vrednost onoga što rade u domenu video sadržaja već u toku trajanja ovogodišnje akcije Coca-Cola Bloggers Network Adria. To ne znači da blogeri koji nemaju svoj Jutjub kanal ne mogu da konkurišu za ovaj projekat, već Coca-Cola Sistem ovim želi da podstakne važnost kreiranja video sadržaja.
Za razliku od prethodne godine, u 2016. g. ćemo imati veći broj različitih tema za vreme trajanja ugovora sa blogerima. To znači da možete učestvovati u ovom konkursu i očekivati da budete jedan od CCBNA blogera ako vaš blog pokriva jednu ili više navedenih tema:
Ako su vaši sadržaji pretežno političke prirode, ili su namenjeni veoma malom krugu korisnika (npr. klasični lični dnevnici sa dominantnim sadržajima o tome kako ste proveli svoj dan), mala je verovatnoća da ćete proći na ovom konkursu, u odnosu na druge tipove sadržaja.
Učesnik u projektu CCBNA objavljuje jedan sadržaj mesečno na dogovorenu temu po principima Native Advertajzinga, i u obavezi je da objavi baner do samog projekta u sklopu sadržaja
Da biste prijavili svoj blog potrebno je samo da objavite link ka jednom blog postu za koji smatrate da vas najbolje reprezentuje, sa hashtagom #CCBNA (Coca-Cola Bloggers Network Adria) na Twitter ili Facebook (zbog problema koji se javljaju sa korišćenjem hashtagova na Fejsbuku savetujemo Tviter), ili da nam na bilo koji drugi način pošaljete link ka vašem blog tekstu – preporuka je da popunite formular na dnu ove stranice, uklučujući i link do odabranog blog posta. Na ovaj način dobićete i potvrdu da je vaša prijava primljena.
Napomena: Jedan od parametara pri izboru blogera je upravo i sam odabran sadržaj (blog post) za vaše predstavljanje, što znači da vas molimo da se ograničite na samo jedan sadržaj, bez obzira što sigurno imate više onlajn sadržaja na koje ste ponosni.

Kao i u slučaju prethodnih izbora učesnika u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria, Coca-Cola Sistem izdvaja sledeće karakteristike ličnosti osoba koje angažuje kao blogere:
Broj pozicija za učešće u ovom projektu je ostao isti i ove godine, s tim da će komisija od datog broja prijava blogera odabrati učesnike u CCBNA projektu za 2016. godinu:

Konkurs za nove učesnike u projektu Coca-Cola Bloggers Network Adria traje do 15. marta 2016. g.
U drugoj polovini marta će biti objavljeno koji blogeri i jutjuberi ulaze u projekat za 2016. g.
Ukoliko verujete da je sadržaj koji kreirate na svojim online kanalima vredan pažnje, relevantan i inovativan prijavite se i pridružite se trećoj generaciji blogera Coca-Cola Bloggers Network Adria.
Ukoliko ne budete izabrani među devet učesnika CCBNA 2016., ne odustajte – nastavite na kreirate sve kvalitetne sadržaje, jer se ovaj projekat nastavlja i u budućnosti.

Moj avatar je Doctor Misha:)))
Doktor za sve i svašta! Doktor koji od 2007. godine opipava puls Srbije!
★★★★★
Doctor Misha je neka vrsta moje "indijanske inicijacije"- gde imaš jedno ime dok sredina ne shvati ko si, a onda ti daju drugo (pravo) ime. Zahvaljujući ovom avataru sam ušao u blog svet i postao bloger. :)
| « | Decembar 2025 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||