doctor

facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha

Kosovska (NE)pravda

misha | 17 Februar, 2010 12:44

Kosovska (NE)pravda
 
 Pre godinu dana (na prvu godišnjicu tzv. "kosovske državnosti") sam u svom postu "Kosovo u dvouglu" prikazao dva ugla gledanja na 17. februar 2008.- po jednima (54  države) Kosovo je tog dana postalo Republika, a po drugima (138 država) se ništa značajno nije dogodilo (KiM je ostala pokrajina Srbije, pod međunarodnom upravom)... "Više od autonomije, manje od nezavisnosti"- mi smo to i tražili nekada! Pa, eto nam ga sad...
"Republika u Republici, Kosovo i Srbija"
 
Danas, na drugu godišnjicu, broj onih koji priznaju Kosovo je porastao za samo 11 država! Maldivi su to učinili neposredno posle obeležavanja prve godišnjice deklaracije o nezavisnosti- pa stičem utisak da su požurili zbog globalnog otopljavanja (Maldivi- su ostrvska državica čija je nadmorska visina 1,5m!) pa da ne bi (p)okvasili papire (kada nivo okeana bude porastao)- poslali su (suva) dokumenta za Prištinu! Baš sam zao, jel da?Tongue out
Njima su se pridružile sledeće države: Palau, Gambija, Saudijska Arabija, Komori, Bahrein, Jordan, Dominikanska Republika, Novi Zeland, Malavi, Mauritanija- čime je broj država koje priznaju Republiku Kosovo dostigao 65 (od 192 države, članice UN.) Dakle 66% naspram 34%, za našeWink
 
"Srpska diplomatija na steroidima" (kako je britanski magazin "Ekonomist" slikovito opisao  Jeremićevu  diplomatsku (hiper)aktivnost po svetu je urodila plodom! Tako je ministar inostranih poslova (i "vazduhoplovstva"Laughing), po zapažanju Ekonomista, u vazduhu (prošle godine) proveo 700 sati- što je u proseku skoro 2 sata svakog dana! Vuk Jeremić je "leteo" kod nesvrstanih, probijao se kroz džungle u Africi, bio na kineskom zidu, piramidama... Sve o našem trošku- jer "Kosovo je pitanje svih pitanja"...Sealed
I kada jednom EU pred Srbiju postavi uslov za dalje evro(ATLANTSKE)integracije- "dobrosusedski odnosi Srbije i Kosova": ministarstvo inostranih poslova (neke buduće Vlade) će shvatiti da je mnogo isplativije bilo da su odmah poslali ministra u službenu posetu  Prištini - nego što se Vuk Jeremić te davne 2009/10/11 zamlaćivao na svim onim putešestvijama po svetu! Pa da... 
 
Rusija je svoj "principijelan stav prema Kosovu" naplatila (pre)uzimanjem Naftne industrije Srbije (skoro za "dž") i onda je priznala nezavisnost Abhazije i Južne Osetije, po "kosovskom modelu"! To je ohrabrilo i druge potencijalne države da po kosovskom ključu steknu međunarodno priznanje- Podnestravlje (Moldavija), Tajlvan (Kina), Baskija i Katalonija (Španija), Škotska, Severna Irska i Vels (UK), Turska republika Severni Kipar (Kipar),  Republika Srpska (BiH), Palestina (Izrael), Korzika (Francuska), Čečenija (Rusija), Teksas (USA), Flamenija i Valonija (Belgija) i još mnoge sporne oblasti u svetu uključujući i (pazi sad) Tamil Eelam koji hoće nezavisnost od Šri Lanke... O želji najbrojnijeg naroda bez države, Kurdima, da stvore Kurdistan (koji se prostire u sledećim državama: Turska/Iran/Sirija/Irak) da i ne govorimo...
U slučaju "Rusko Kosovo" (Abhazija i Osetija) bilo mi je jednako zanimljivo i mučno da čitam reakcije ZEMALJA KOJE SU PRIZNALE KOSOVO na ovaj potez Rusije- sve su se pozivale na "KRŠENJE REZOLUCIJE UN, NA KRŠENJE MEĐUNARODNOG PRAVA, NA KRŠENJE SUVERENITETA I TERITORIJALNOG INTEGRITETA (Gruzije)"- tj.na sve ono što su one pogazile priznavanjem nezavisnosti Kosova! Ali tu nije kraj ironiji...
republika kosovo i srpska.JPG, 34 KB
"RS je teritorijalno duplo veća od KiM"
 
U slučaju Republike Srpske je najoštrije reagovala međunarodna javnost!  Narodna skupština RS je pet dana po samoproglašenju nezavisnosti Kosova (22.2.2008.) donela "rezoluciju kojom ne priznaje i ne prihvata jednostrano proglašenu nezavisnost južne srpske pokrajine Kosova i Metohije i ističe da ukoliko veći broj zemalja članica UN, pre svega EU, prizna Kosovo; onda parlament Republike Srpske ima pravo da raspiše referendum o svom državno-pravnom status." Odmah su svi skočili u odbranu (pogađate!) MEĐUNARODNOG PRAVA, SUVERENITETA I TERITORIJALNOG INTEGRITETA BIH! Sada se intenzivno radi na CENTRALIZACIJI BOSNE I HERCEGOVINE (u prevodu- na ukidanju RS)! I dok je svuda u svetu trend decentralizacija- uslov za ulazak BiH u EU/NATO je centralizacija zemlje! Ne želim da verujem da je to neka svetska zavera protiv Srba- ali je to tako očigledno...
 
Predsednik skupštine Kosova Krasnići je skoro izjavio: "Normalno je da ako Srbi sa severnog Kosova i Srbija žele da odvoje deo Kosova, prirodna je naša potreba da se i Albanci Preševa, Medveđe i Bujanovca spoje sa Kosovom. Ovu razmenu treba uraditi sporazumno i uz saradnju, ne samo sa ovdašnjim Srbima nego i sa politicarima u Beogradu." Na to je međunarodna zajednica oštro reagovala i isključila svaku mogućnost podele Kosova i još jednom me zbunila svojom neprincipijalnošću u svom obrazloženju: "DECENTRALIZACIJA KOSOVA JE POŽELJNA, ALI TO NE SME DA UGROZI SUVERENITET I TERITORIJALNI INTEGRITET (pazi sad!) KOSOVA! EVROPA ŽELI MULTI-ETNIČKA DRUŠTVA I NE SMEJU SE FORMIRATI ETNIČKI ČISTE DRŽAVE."(!!!)
 
Pa se pitam da li taj suverenitet i teritorijalni integritet, međunarodno pravo, multi-etničko društvo sl.- važe samo tamo gde nema Srba?!?
Što bi rek'o Kalimero:
Kalimero to je nepravda.JPG, 21 KB
TO JE NEPRAVDA !!!

Komentari

Re: Kosovska (NE)pravda

suky | 17/02/2010, 12:57

suky

ma banda razbojnika...
svako vreme sa svojim bremenom...
doći će i njima pravda, u stvari, staće i oni pred pravdu i zakon...

Re: Kosovska (NE)pravda

mesecina | 17/02/2010, 16:05

Одма' ми скочи притисак од овога. На жалост ништа не добијамо причом и нервирањем...
Неправда?!? Ма само ти се чини...не постоји никаква правда па не може ни неправде да буде(говори ти будући правник :РРР)
Џабе имамо демократију кад је све опет исто с****. То ти дође као бајка, али за одрасле...

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 17/02/2010, 17:32

misha

@Šuky: Neke 2389... ;))) Pozz:)

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 17/02/2010, 17:46

misha

@mesecina: "...не постоји никаква правда па не може ни неправде да буде...", eh ti pravnici- ne možeš sa njima a ne možeš ni kada su tu...:PPP
Pozz xD

Re: Kosovska (NE)pravda

azpoezija | 17/02/2010, 18:01

A do 1918. god cija je bila, a cija je sad, Vojvodina? Da li Madjarska ili Austija vicu: Nepravda, pa to ti je? A bila je njihova 700 godina. Kosovo je bilo nase, pa 5 vekova nije, a onda nekoh stotinak godina jeste. Sad opet nije. Mozda ce biti. Mali smo mi da bismo krojili svetsku istoriju.

Re: Kosovska (NE)pravda

sanjarenja56 | 17/02/2010, 18:33

sanjarenja56

Oduvek je pravda prikazivana zavezanih očiju...

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 18/02/2010, 01:23

@azpoezija: Nepravda je to što nas Evropa i dalje posmatra kao retardirano dete i ono što za jedne važi za nas ne važi:( To je nepravda...kao i to što se odričemo nečega dobrog (EU) zarad nečega što nemamo (KiM)... Pozz:)

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 18/02/2010, 01:27

@sanjarenja56: "Pravda je slepa. Zato sudiji obavezno ponesite nešto opipljivo." :))) Moramo ti i ja u vedrijem fazonu nešto, pozz;)

Re: Kosovska (NE)pravda

suky | 18/02/2010, 10:04

suky

možda i koji dan posle... ;)))))

Kosovski boj 1389-2389

misha | 22/02/2010, 03:25

misha

@Šuky: Kakva će to "proslava" biti, na 1000.godišnjicu poraza xDDD Ne bi me čudilo da proslavljamo, u budućnosti, i 17.februar???;I
Pozz:)

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 24/02/2010, 05:42

misha

Lične beleške Zorana Đinđića

Strategija za KiM:
„Što se Kosova tiče, naš ulog je već jako visok. Mnogo smo i nepovratno izgubili ako govorimo o nacionalnoj tradiciji i istoriji. Ali visok je i rizik daljeg gubljenja. Zbog toga treba da podignemo ulog i za Evropu. Mi nismo večita moneta za potkusurivanje svih interesa. U Hrvatskoj i BiH nepovredivost granica, pravo samo unutar zajedničke države. U Srbiji obrnuto. Albanska država na Kosovu nastaje kao divlja gradnja. Jednog trenutka, vrlo brzo, reći će nam: skuplje je rušiti, lakše je legalizovati. A zašto je dopušteno da se nelegalno zida u prisustvu međunarodne zajednice? Kasno je za rasprave. U svim drugim stvarima vreme radi za nas. U pogledu KiM vreme ne radi za nas“, napisao je premijer u decembru 2002. godine.

komentar

kodra | 15/04/2010, 12:39

JESTE 100.000 EURA SU REKLI U RTS,sve je bio lazh.jeste valla.dignite kredite.sitna valuta bez vrednosti je dinar u krstenicu.nije divlja vec sve pod savremen urbanizmom.tako jeste.proslo je.obrnuto ili naopako radi vreme za vas.jes vallah to se vidi mada i corav da si.odgovor za svaku recenicu nacicete ovde.fali vam samo jedan DA PRIZNANJE

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 15/04/2010, 13:10

misha

@kodra: Zašto vam je toliko stalo da vas Srbija prizna ako ste već "nezavisni"?! :p

komentar

kodra | 16/04/2010, 18:21

pa ima tu mnogo znacaja vishestruko.prosto ako imash komshije mora da imash i relacije to je sad kulturano vreme eto na primer:zatvorili se kao jezh u zhbunju pa da imate gde da izadjite bre malo blizhe a ne u spaniju koshta to,za more, imate raznovrsne intertese ali samo morate da platite.izolovali ste se bre sa svima shto su nas priznali pato je decija politika niste ostali s nicim gravota mrzhnja je bolest a i ljubomara je bollest.ma daj nemacka je priznao kapitullaciju a vi shto cekate samo vishe guditke.mada i bez vas smo mi nezavisni nego samo u shallu poshto ni mi nismo vas priznali nezavisnost od nas .mi smo vas iscrpili psihicki jer smo zhivi narod

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 16/04/2010, 21:56

misha

@kodra: Heheheh, odakle ti to da smo izolovani?! Evo danas su se sastali predsednici Srbije, Hrvatske i Mađarske,...Rumunija i Bosna nisu priznale Kosovo, Bugarska je deo EU a mi u EU možemo bez viza, CG i BJR Makedonija su male državice u kojima je jak albanski lobi pa su priznale Kosovo ali u njih možemo i sa ličnom kartom,... Samo imamo lošije odnose (od suseda) sa Albanijom, mada i to se popravlja: njihov ministar inostranih poslova Iljir Meta je pre mesec dana boravio u Beogradu, predsednik Tadić je najavio posetu Tirani,... U prevodu: nismo mi izolovani nego vi, tzv.Kosovari:)

komentar

kodra | 17/04/2010, 10:37

oni hoce da vas vuce tamo gde i treba biti.da budite mallo flexibilni a ne samizolovani

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 17/04/2010, 13:24

misha

@kodra: Pa i nismo (samo)izolovani- a samo mi nije baš najjasnije ko su "oni" (ONI hoce da vas vuce tamo gde i treba biti), na koga misliš? Ne budi smešan, ako misliš na Albaniju- gde će Albanija da nas "vuče"- oni nemaju ukinute vize, daleko su od statusa kandidata, reforme su spore, borba protiv korupcije, kriminala je minimalna,... O Kosovu (koje nam nije sused!) da i ne pričamo- jer to nije ni država... Što se tiče drugih suseda- normalno je da se međusobno pomažemo:)))

komentar

kodra | 22/04/2010, 13:18

rec je za SVET koj je opredeljen za liberizaciju evrope pa i ballkanskog regiona.albanija je druga drzhava.ti si zaboravio da mi smo nezavisni sam pravimo dialog.bice vreme za to jer vreme radi za nas.mi i ne zurimo i ovako nije lloshe za nas valla za vas jeste.jedina shansa za opstanak svrbije i grcke je izlazak na evropu jer niuje ostalo vishe nishta da se krradi u srbiju i mishevi begaju.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 23/04/2010, 13:17

misha

@kodra: Ovo što sada imate je "više od autonomije manje od nezavisnosti", to je (ako se sećaš) upravo predlagala Srbija! Znači- zvanićno ste deo Srbije i imate najširu autonomiju/nezavisnost od Beograda, ALI niste članica UN i time, znači- NISTE DRŽAVA!!!;)

P.s.Grčka je već deo EU, a i nije priznala Kosovo!:)

komentar

kodra | 23/04/2010, 23:46

za to vise nema razgovore samo teknicke a ne vise za status mi to biramo kako cemo i niko drugi,ima vise drzave shto jos nisu clan EU-ja,znaci one nisu drzhave???i one drzhaave shto su skoro uclanile u EU znaci skoro su bitnulli drzhave????jes po tvoju mishlenju.prati danashnje dogadjaje u Selaniku(Grcke)drzi predavanje Kosovska politicka elita bice uskoro i priznanje

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 24/04/2010, 01:45

misha

@kodra: Kažem tj. ponavljam: "Kosovo nije članica UN i time, znači- NIJE DRŽAVA!!!" UN- znači Ujedinjene nacije!!! Kao tzv.prof.međunarodnog prava to bi morao da znaš!!! EU tj.Evropska unija je sasvim druga priča i ja to ("..jos nisu clan EU-ja,znaci one nisu drzhave?") nisam rekao! Kad smo kod Evropske unije: Grčka je više puta ponovila da neće priznati nezavisnost Kosova (iako biste vi to jako voleli), Kipar je rekao da neće priznati Kosovo ni ako ga Srbija prizna!;) Od drugih članica EU koje nisu priznale Kosovo su i Španija, Rumunija i Slovačka! Što se tiče UN (Ujedinjenih nacija) 2/3 država vas nije priznalo!!!:)))

komentar

kodra | 24/04/2010, 11:45

tacno je da josh nismo clan UN-a ni EU alli ne znaci da necemo u buduce vreme biti clan.one drzave sto jos nisu nam priznali samostalnost ne znaci direktno da se ne slazhu sas nas nego imaju druge zahteve prema EU i UN-a kratko receno imaju neka svoja druge interese.grcka juce kaze da nas stav za kosovu je nezavisan od kipar jel to asocira i zvuci nesto drugo??.rusi sa druge sterane kazu da mi ne moramo bit veci srbi nego sami srbi,sta ta znaci??vreme radi .i ne znam koga to smeta i zasto jedno je poznato koliko nas vole toliko i volimo njih.opstacemo sami i bez nikoga jer smoi mi proglasili nezavisnost moramo se sam drzhati i pokazati da mozhemo i sami.svaki dan smo jaci i jaci povratka nema samo napredak se vidi.posle nekoliko godina svi ce da navale ovde kao svajcarsku.zlatna je ova zemlja znase zasto vam je krivo ..slushaj ti po nekad dnevnik promenilo se nesto pa oni hoc da nas uclane skoro.

komentar

kodra | 24/04/2010, 11:49

jesi cuo da Bosna ce skoro u NATO a vi gde sa rusima illi u NATO??? i mi cemo skoro biti clan .

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 24/04/2010, 13:13

misha

@kodra: Kosovo ne može biti članica Ujedinjenih nacija NIKADA, dok Srbija to ne dozvoli! U Savetu Bezbednosti i Kina i Rusija imaju pravo veta- tako da se ta vaša tzv."nezavisnost" ne može legalizovati!!! Vi jeste nezavisni od Beograda, ali ste pod međunarodnom upravom (Rezolucija SB UN 1244) i niste prava država!!!
I logično je da Španija nije priznala Kosovo a Amerika jeste samo iz svojih/njihovih interesa- glupo je verovati da vas ili nas vole- nema ljubavi u politici samo, samo i samo interes!!!
Rusi, opet iz interesa, kažu da "neće biti veći Srbi od Srba" i na taj način pokušavaju da kažu da se neće oni boriti za Kosovo više od Srbije, ili u prevodu: ako Srbija postane članica NATO-a da se onda neće toliko zalagati za srpsko pitanje! Ucenjuju, opet iz svojih interesa! Za Grke, opet, ne verujem da će priznati Kosovo- to je to bratstvo između naša dva naroda koje traje vekovima!
Mi smo trenutno vojno neutralna zemlja (kao Švajcarska;)) ali nemam ništa protiv da jednog dana postanemo članica NATO-a: ionako Vojska Srbije je članica NATO-vog Partnerstva za mir i razvija se po NATO standardima (npr.od 2011. Srbija će imati modernu profesionalnu vojsku, bez služenja vojnog roka). A to za BiH ne znači ništa dok ne dođe do reforme Ustava (a to Republika Srpska neće dozvoliti, na svoju štetu) i tako da- ništa od toga (to je znači samo motivacija)! Kad smo kod Bosne: EU/SAD/NATO predlažu centralizaciju Bosne- zašto taj program/predlog ne primene na Srbiju (tj.da se Kosovo vrati u potpunosti u sastav Srbije, kao što to predlažu za R.Srpsku kad je u pitanju Bosna)???

KOSOVO KAO POSEBAN SLUCAJ U SVETU

kodra | 26/04/2010, 18:20

hocete vi u NATO???
Evropa ce naterati evropske zemle da nas priznaju ,a Amerike ce natera druge zemle da nas priznaju.grcku je skoro pojeo djavol .AHA kako u nato sta ce reci rusi onda .ma sve se vrtish na neki povratak umes da citash POVRATAKA NECE BITI SVE DO ZADNJEG ALBANCA NA KOSOVU.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 26/04/2010, 22:50

misha

@kodra: Vidi ovako, ceo svet se zalaže za DIJALOG BEOGRADA I PRIŠTINE!!! Eee, 'ajde da ti i ja započnemo neki improvizovani dijalog (kao da smo neki bitni političari;)) i da pitam ja tebe: koje je to KOMPROMISNO REŠENJE koje Ti predlažeš za budući STATUS (još uvek POKRAJINE POD MEĐUNARODNOM UPRAVOM UJEDINJENIH NACIJA)- KOSOVA I METOHIJE???

P.s.Kompromis je nešto gde obe strane nešto dobijaju ali i nešto gube:)
Da te čujem?!

polemika

kodra | 27/04/2010, 18:05

pa nismo ti mi proglasili nezavisnu pokrainu nego nezavisnu republiku.tema bi mogllo da bude:kako dalje kao dve suverene drzhave.odavno u javnost nisam cuo rec pokraina.hocete u more illi cete astati na suvo druga tema.objasni mi ako ti nije teshko shto znaci bre ovaj rec METOHIJA jeste neki cudan naziv jellto pravi srbsi rec

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 27/04/2010, 22:19

misha

@kodra: Eto, sve je jasno- vi Albanci ne znate za kompromis i civilizovani dijalog- i zato ćete ostati to što ste sada "više od autonomije, manje od nezavisnosti":)

A ovo: "hocete u more illi cete astati na suvo druga tema"- jel to provokacija???

">>>METOHIJA
Iz Vikipedije, slobodne enciklopedije

Metohija je geografska regija u sastavu srpske provincije Kosovo i Metohija. Druga regija se zove Kosovo.
Metohija znači "zemlja pod upravom manastira". Naziv dolazi od grčke reči μετοχή (zajednica), koja je prvobitno označavala naseobinu monaha koji obrađuju manastirsku zemlju. Kod Srba u srednjem veku označava manastirsko imanje. Na albanskom Metohija se smatra delom šire oblasti "Rrafshi i Dukagjinit" (što znači "ravnica vojvode Đina" po jednom srednjovekovnom velikašu; na srpskom "Dukađin"), koja objedinjuje Metohiju i određene krajeve Albanije zapadno od albanske granice.
Albanski nacionalisti (to si izgleda i ti Kodra!) vide naziv Metohija u negativnom svetlu, jer ih asocira na Srpsku pravoslavnu crkvu (SPC). Od proglašenja autonomne oblasti/pokrajine na tlu Kosmeta 1945. godine, Metohija je bila sastavni deo zvaničnog naziva teritorije. Metohija je izbačena iz naziva pokrajine novembra 1968. godine, kao deo pokušaja da se smanje nacionalne tenzije sa Albancima. 1990. godine Metohija je vraćena u naziv pokrajine. Rezolucija 1244, UNMIK i sadašnja vlada Kosova koriste isključivo Kosovo kao naziv pokrajine, međutim ne postoji pravni akt kojim je Metohija zvanično izbačena iz naziva."

kosovska nepravda

kodra | 29/04/2010, 11:01

kod smo mi htjeli dialogom vi ste operili pushku pokazali ste shto je civiulizacia.nija pitanja provokacia nego pitanje.metohija je to vash naziv koristite bizmishleno i nema koj znacaj u nash ustav se zove KOSOVA.pitanje:kako smatrash sastanak u Sarajevo jer bice nash prestavnik drzhave i vash prestavnik drzhave, ravnopravno shto ovo znaci.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 29/04/2010, 13:31

misha

@kodra: Sastanak se održava u Sarajevu (Bosna nije priznala Kosovo), organizator je Španija (koja takođe nije priznala Kosovo), a učesnici skupa neće imati nikakva državna obeležja (samo svoja imena) ispred sebe- i to se zove kompromis!!! Ne vidim razlog zašto Srbija ne bi učestvovala na takvom neformalnom sastanku o saradnji u regionu?! Srbija takvim ponašanjem korača velikim koracima ka EU,....a o tome sam upravo pisao u postu "Kosovo kao Severna Irska":D

kosovska nepravda

kodra | 29/04/2010, 18:52

a shta bi ti rekao da predstavnik kosovo ima koju tablicu u djep i u njega pisha predsednik kosovo i on hop stavlja na stoll ispred sebe shta bi vash presednik uradio????? moje mishlenje odmah bi on napustio sednicu.alergican (moja diagnoza)je od naziv REPUBLIKA KOSOVO ili PREDSEDNIK KOSOVO.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 01/05/2010, 10:47

misha

@kodra: Hehehehheheheheheheh pa kada bi tako nešto uradio neko iz te kosovske delegacije još jednom bi potvrdio dijagnozu (koju sam vam ja odavno postavio): KOMPLEKS VIŠE VREDNOSTI* :)))))))))))))))

*Kompleks više vrednosti je složaj emocionalno obojenih i uglavnom nesvesnih ideja, predstava i težnji koje su organizovane oko središnje predstave sopstvene superiornosti i nadmoćnosti. Ta fizička, intelektualna, socijalna ili moralna nadmoć obično je zamišljena, fiktivna. Često je ponašanje koje odgovara kompleksu više vrednosti zapravo samo rezultat natkompenzacije potisnutog kompleksa manje vrednosti.

U prevodu: Niste PRAVA država i vidim koliko pokušavate sve da ubedite da ste "nezavisni, suvereni, međunarodno priznata republika" ALI vam ne ide;)))))))))))))))))))))

komentar

kodra | 01/05/2010, 15:43

komplexs vishe vrednost znaci rec INFERIORITET gledaj u svetski recnik.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 01/05/2010, 23:23

misha

@kodra: Pa DA (pročitaj još jednom moj gornji komentar) tzv. "Republiku" Kosovo muči kompleks više vrednosti JER je inferiorna "država" :))))))))))))))))))))))))))

kosova kao sve druge drzhave

kodra | 03/05/2010, 19:16

ja sam opisivao na adekuatni rec jer si ti dugovlacio mnogo a to nije istina da smo takvi

Pozdrav

Mya | 26/05/2010, 14:38

Politika ti je slabija strana - predlažem da se držiš keruše Mile i Evrovizije :D Republika Srpska je genocidna tvorevina i sasvim je normalno da se ne može dozvoliti da neko može okrutnošću i nasiljem oteti dio zemlje i da se to smatra legalnim načinom. Pošto način na koji je Republika Srpska nastala nije legalan (iako se održao zahvaljujući kompromisu Dejtonskog sporazuma koji je takoreći ucjena - ili to ili rat) onda se EU mora pitati - da li da pustimo da nemoralno nastala tvorevina opstane te da se onda i ubuduće takve situacije smatraju pravnom normom ili da spriječimo na vrijeme da opet neko proba nasilu nešto oteti i da se pozove na činjenicu da je to legalno jer je već rađeno. Kosovo se rascijepilo zato što je i prije Miloševićeve agresije bilo autonomno - dakle tendencija je da svako ponovo ima svoja prava koja je imao i prije rata odnosno prije Miloševićevog maltretiranja.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 27/05/2010, 13:33

misha

@Mya: Kosovu je autonomiju u okviru Srbije dao Tito, tako su i Republici Srpskoj (1995.) dali entitet u okviru BiH. I sad ako Kosovo može biti nezavisno tj.država/Republika (a to nikada nije bilo!), zašto to ne bi mogle i Škotska, Baskija, Katalonija, Južna Osetija, Abhazija, Čečenija, Korzika,.....pa i Republika Srpska, što da ne;))) Pozz:)

Kosovska (NE)pravda

Knindza | 07/06/2010, 23:33

Zao mi je sto cu ovo napisati ali mislim da Srbija ako zeli da ide napred mora da se odrekne Kosova i Metohije jel ako ne resimo pitanje Kosova ne mozemo uci u EU niti se mozemo usredsrediti na resavanje problema unutar drzave.I u krajnjem slucaju sami smo krivi sto je KOsovo i Metohija izgubljeno i sto nije vise srpsko, i sto na Kosovu danas zivi samo 5% Srba, a 95% cine Kosovski Albanci.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 08/06/2010, 15:57

Da,treba da se odrekne ako zeli da ide napred...ali,ja sam uveren da cemo naci najefikasnije resenje za "Kosovsko pitanje" i da cemo biti i u EU i imati Kosovo u svojim granicama.Ali,pre svega,odbrana svetinja sa KiM i naseg stanovnistva koje zivi tamo,vaznije je od odbrane teritorije,naravno...pitanje oko priznavanja KiM,oko njegovog statusa itd.,komentarisao sam i na drugim postovima,pa se lako moze zakljuciti kakav je moj stav prema svemu tome..
Pozdrav Srbi,glavu gore i "gledajte u buducnost"!
P.S.Mislio sam da se u sintagmi "Kosovski Albanci" rec "KOSOVSKI" pise malim slovom..xD..hehe,Cofi,ako ovo kazem Neli,oprosti se od cetvorke iz srpskog..xD..

Re: Kosovska (NE)pravda

Knindza | 08/06/2010, 23:15

Ma kakva crna cetvorka ja se nadam nekoj budjavoj trojci ionako sam znas da ja iz srpskog jedino znam sta je esklamacija!!!! xD

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 08/06/2010, 23:29

Hehehe...da,da..a secas li se ovoga: asonanca,aliteracija,hipersenzitivitet,spleen,pa zatim pojmova: Leoninska rima,EUfemizam,lirski paralelizam...a pogotovo pesme "Kad mlidija' umreti"...xD..a da! Tu je i vrhunac srpskog romantizma-Laza Kostic!..xD..

Re: Kosovska (NE)pravda

Knindza | 08/06/2010, 23:32

Ma on je zajebo vek!!!xD...

komentar

kodra | 11/06/2010, 22:07

oko mi dozvolite jednu kritiku ,ime drzhave se pishu sa velikim slovama na pocetku a ime naroda se pishe sa malim sllovama.jedini buducnost i opstanak za srbe je da se odrekne druge teritorije shto njima ne pripadaju vreme sille su proshlle viste billi zadnji monisti u Evropu.Budite demokrati ostavite mrzhnje sa strane.sas mrzhnje se ne drzhi kuca.illi sas inate se ne ide napred mozhe covek da pukne.odreknite se ludi od nashe teritorije illi josh mallo ce srbi sa Kosova da se odrekne od Srbije jer kod nas imaju bolje usllove mi cemo njima moguciti da zhive ko ludi a ne kao kod vas kao cigani tako su rekli meshtani Kline.podellim mishlenje sas Demokrat 1993 ti si jedini covek shto u necemu se sllazhemo.proshli su ta vremena objasni mu ovome takozvani doktor misha.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 11/06/2010, 23:10

Kodra,mozda se mi negde i slazemo,ali sta kada se oni koji treba da se sloze,ne slazu?! Kako komentarises paljenje srpskih svetinja na Kosovu i Metohiji i kako komentarises periodicne restrikcije struje i vode u predelima koji su naseljeni Srbima?! Da li je to ljudskost i covekoljublje,Kodra,da li je?!
Mahatma Gandi:
-Patriotizam-to je covekoljublje.Ja sam patriota zato sto sam covek i sto volim ljude.Ja nikoga ne iskljucujem."

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 11/06/2010, 23:20

Kodra,zaboravih i ovo...poseti post o ovom "vasem" kosovskom junaku Milosu Kopiliku,pa te molim da mi odgovoris na pitanja koja ces tamo procitati...
http://misha.blog.rs/blog/misha/generalna/2009/07/03/milos-obilic-albanski-vitez

koment za demokrata1993

kodra | 13/06/2010, 22:41

vazhno je da se narodi slozhe, pusti ti politicare oni idu prema izreka: narode moj stoka moja.ma vi srbi ste gulili zhive lude u Kosovu "ludi su svetinje avoga planeta" .da li ti placash vodu i struju tu gde zhivis ako si nashao negde djabe reci i meni, i kod mene ima restrikcije to je normalno.pitam se da li je ostao koj covek u srbiju, mislim koj nas ne mrzim .a i ne znamo zashto,svima ludima shto su opredeleni za liberalizam shaljem pozdrave.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 14/06/2010, 00:18

@Kodra: Nisi u pravu sto se tice prve recenice,koju si napisao. Narod niko nista,u principu,i ne pita.S toga,nije bas da je jedino vazno da se narodi sloze. Ja sam te pitao za svetinje kao sakralne objekte,kao kulturno-istorijske "institucije" srpskog naroda,kao "sveta mesta",mesta gde se ljudi mole svom Gospodu,a ne za ljude. Ubijanje,klanje,mucenje,uobicajene u stvari koje se desavaju u ratu,(ne kazem da su normalne,ali su uobicajene,ucestale...)zato nemoj skretati s teme,vec odgovori,ako mozes. Koliko smo mi vasih dzamija spalili na Kosovu i Metohiji?! Sve se moze oprostiti,ali rusenje i paljenje tih svetinja,najjaci je udarac od svih...to cak nije ni u granicama nenormalnog,to prevazilazi sve...
Kodra,postoje Srbi koji ne mrze Albance sa Kosova,ali postoje i oni koji ih zestoko kritikuju,pa i tih koji ih mrze...licno,svoj stav potvrdjujem Gandijevom izrekom iz prethodnog komentara:
-Patriotizam-to je covekoljublje.Ja sam patriota zato sto sam covek i sto volim ljude.Ja nikoga ne iskljucujem." Jer,tako me je moja vera naucila,Kodra-da volim ljude i da im prastam.

kmentar

kodra | 23/06/2010, 21:13

Ma vi ste nam uzelli sllobodu pre jednog veka i na sillu smo se osllobodilli od vas koliko ludi ste vi ubilli samo shto su vollilli sllobodu,vi ste zlloupotrebilli veru i crkve sami kao ivor mrzhnje. vi znate bolje zashto ste izmislili tako zvane sveta mesta na Republiku Kosovu a tako neshto nema u srbiju.
mada i svi znamo da su ta sveta mesta su billi izvor medjunacionalne mrzhnje,za nekoga su za to sveta mesta ,a za nekoga su katolicke crkve jer su menjalli destnaciu od katolicke na ortodokske crkve.
proglasilli ste i neke svete lude samo zato shtu su nas mrzili i htjelli nashu asimilaciju na svaki nacin pa nisu uspelli sa elaboratima pa na kraj ste primetilli da su oni otishli tako dalekao sa mrzhem do lludilla.n.p.r.cosic,sveti pavle,milloshevic,sveti sava kako mozhe biti sveti covek kad je protiv jednog naroda ,njih treba preglasati kao najveci nacionalisti a crkve kao njihovo ognjishte.ubli ste neduzhne, golloruke i nemocne lude a tebe nije krivo za zhive dushe vec za crve,njih grade covek a crkve ne rode coveka.
rushilli ste shto ste stigli i djamije ,kuce,plleme spalili sve zhivo i samog coveka i to su billi necija sveta mesta jer tu covek zhivi(hvalla Allaha sve smo gradilli iz nova)sad smo sllobodni.nismo znalli da ima tako bezdushne lude i da nas mrze tako u 20-tom veku sramota za jednog naroda koj se hvali da ima kullturu illi religiju.sramota 20-tog veka cel svet se cudio kakva kultura bezdushni narod josh ganja APARTHED u srcu Evrope a ti velish sveta mesta ,sto su ta sveta mesta proizvodilli sem mrzhnje odgovori mi.doci ce vreme i to skoro da niko u njih nece da udje sem tih bradonje i greshne zhene.

kmentar

kodra | 23/06/2010, 21:13

Ma vi ste nam uzelli sllobodu pre jednog veka i na sillu smo se osllobodilli od vas koliko ludi ste vi ubilli samo shto su vollilli sllobodu,vi ste zlloupotrebilli veru i crkve sami kao ivor mrzhnje. vi znate bolje zashto ste izmislili tako zvane sveta mesta na Republiku Kosovu a tako neshto nema u srbiju.
mada i svi znamo da su ta sveta mesta su billi izvor medjunacionalne mrzhnje,za nekoga su za to sveta mesta ,a za nekoga su katolicke crkve jer su menjalli destnaciu od katolicke na ortodokske crkve.
proglasilli ste i neke svete lude samo zato shtu su nas mrzili i htjelli nashu asimilaciju na svaki nacin pa nisu uspelli sa elaboratima pa na kraj ste primetilli da su oni otishli tako dalekao sa mrzhem do lludilla.n.p.r.cosic,sveti pavle,milloshevic,sveti sava kako mozhe biti sveti covek kad je protiv jednog naroda ,njih treba preglasati kao najveci nacionalisti a crkve kao njihovo ognjishte.ubli ste neduzhne, golloruke i nemocne lude a tebe nije krivo za zhive dushe vec za crve,njih grade covek a crkve ne rode coveka.
rushilli ste shto ste stigli i djamije ,kuce,plleme spalili sve zhivo i samog coveka i to su billi necija sveta mesta jer tu covek zhivi(hvalla Allaha sve smo gradilli iz nova)sad smo sllobodni.nismo znalli da ima tako bezdushne lude i da nas mrze tako u 20-tom veku sramota za jednog naroda koj se hvali da ima kullturu illi religiju.sramota 20-tog veka cel svet se cudio kakva kultura bezdushni narod josh ganja APARTHED u srcu Evrope a ti velish sveta mesta ,sto su ta sveta mesta proizvodilli sem mrzhnje odgovori mi.doci ce vreme i to skoro da niko u njih nece da udje sem tih bradonje i greshne zhene.

Trla baba dlan.....

Demokrata 1993 | 24/06/2010, 01:16

Dobro,Kodra.....vidim ja da ti ne zelis da saradjujes na nivou realnih ljudi,pa s toga ne zelim vise da diskutujem o ovome...Ne zato sto si me svojim polu-istinama utisao,pa ja nemam sta da ti odgovorim,vec zato sto jos uvek ne odgovaras na pitanja koja su postavljena na postu o Milosu Obilicu...ali evo,postavljam ti ih sada,ovde:
1.Ko su Albanci?
2.Ko je Dimitrije Progonov?
3.Ko je bio Djordje Kastriot Skenderbeg i cije ime Djordje? Da nije,nekim slucajem,albansko?
4.Zasto je na crkvi koju je podigao Karlo Topija,smeli knez,kod danasnjeg Elbasana natpis na srpskom jeziku?! Odgovorices-Pa zato sto su tu bili Srbi..da,ali on je vladao kao samostalni knez nakon Dusanove smrti!
5.Kada se javljaju prvi spomenici pisani na albanskom jeziku?!
Dok ne vidim odgovore na ova pitanja,pozdravljam i tebe i tvoju naciju!Prijatno!

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 24/06/2010, 10:20

@Kodra: Izvini,samo jos jednu primedbu imam-KAKO TO NE POSTOJE SVETA MESTA U SRBIJI?! To sto su Albanci srpske manastire na Kosovu i Metohiji nazvali "izvorima medjunacionalne mrznje",pa to nema nikakve veze sa istorijom,kao ni to sto je sada preokrecu na onu stranu koja njima odgovara! Kodra,dosta je bilo toga da se istorija menja pod politickim pritiskom.To je,konkretno Srbiju i kostalo toga da sada nemamo jasan uvid u istoriju Drugog svetskog rata na ovim prostorima.Srbi se,prijatelju moj,prvi put pominju u Franackim analima 822.godine,u kojima se navodi-"Srbi,narod za koji se govori da drzi veci deo Dalmacije",dok prvi pisani dokumenti o Albancima na ovim prostorima datiraju iz XI veka,a nalaze se u viznatijskim spisima!E,pa upravo tada,Albanci se pominju kao hriscani,pa je to verovatno i cinjenioca zbog koje Italijanka Ana di Lelio pise da su bas Albanci,a ne Srbi, bili branioci hriscanstva u srednjem veku,u sta je tesko poverovati,jer u boju na Kosovu se branilo hriscanstvo,a tu je ucestvovao zanemarljiv broj Albanaca. Jedna struja istoricara veruje da su Albanci indoevropskog porekla(poreklom sa Kavkaza),dok druga struja,medju kojima su,naravno,i albanski istoricari,tvrde da su Albanci potomci Ilira,starosedelaca Balkana.I posle se Srbi kritikuju kako sire teorije o svom "svetom poreklu" i svojoj "milenijumskoj postojbini na Balkanu". Srbi su,zna se,bili u Zakarpatju(to je prapostojbina Srba-Karpati),a o tome govori jos Herodot,zatim Plinje Stariji,pa Ptolomej.Dobro je poznata i cinjenica da su sredinom VI veka plemena Slovena i Avara,koja su se nalazila u avarsko-slovenskom savezu,dosla na Balkan da ratuju protiv Romeja(Vizantinaca),a bas u tom periodu pominje se unistavanje plemena Gepida 567.godine,kao i osvajanje Sirmijuma,tj.Sremske Mitrovice 582.godine. Jos jedan neoboriv dokaz iz vizantijskih spisa govori da su za vladavine cara Iraklija(610-641) na Balkan stigli Hrvati i Srbi.
Pozdrav,Kodra i ocekujem odgovore!!!

koment

kodra | 08/07/2010, 22:28

pa to je historija najbolji pokazatel za vashe crkve zbilja su takav izvor..moguce i ja sam rekao da smo nekad billi vecina katolici a turci su nam nametnuli nasillno veru.kaukaz i shume Karpate to je kolepka srbije vracaj se mallo u iskrenost.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 10/07/2010, 23:10

Ja sam i rekao da je Zakarpatje prapostojbina Srba(i Hrvata), ali ti mene dobro ne razumes. Zelis li mozda na albanskom jeziku da ti pisem?!
Da, nasilno vam nametnuli veru. To je tacno, Kodra, ali mi smo se za "Krst Casni i slobodu zlatnu" borili 4-5 vekova protiv islamskog polumeseca i srecom i Bogu hvala, uspeli smo. I dalje smo Srbi, i dalje smo pravoslavci, i dalje idemo u crkvu, a ne dzamiju, i dalje se molimo Bogu, a ne Alahu....

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 11/07/2010, 13:39

misha

@Demokrata 1993: Slažem se, ali samo želim da te ispravim u jednom: Bog je jedan, kako god ga nazivali ljudi u različitim religijama!

komentar

kodra | 12/07/2010, 00:56

Jesam musliman alli ne fanatik nego liberal i Cenim svaku veru .imash pravu da verujesh u sva shto ti hocesh.mozhesh veru da menjash taj fenomen se zove konvertiranje coveka u drugu veru i to zavisi po negad iz volje po nekad na silu,ali jedno neka ti je jasno NACIONALNOST SE NE MENJA imash pravo da birash u shto da verujesh.istim allahu se mollimo da znash te su stare price.i vere su kao politicke stranke(alli ovaj je presednicki svet shto mi zhivimo presednik je ALLAH,GOG,GOD itd) u religioznom smislu, osvesti se, cini mi se da si odrastan covek.mogli ste i vi nama menjati nacionalnost= ASIMILACIJA alli nije se dogodio i nekad i do pre 10 godine sve je billo moguce sad je kasno.tako smo mi od neke nepravde-silno menjali veru.ti ako si covek nemoj da se ohrabrujesh shto si ostao isti............da nije bio rusija vasha vera bi se zaboravijo na prvo pollovinu 20-tog veka pitaj hitlera.
vreme neka tece ona ce sve rane da leci.za neke stvari pitaj i DR,Misha ako ja greshim nije bitno samo protivlenje u neshto mora biti sllaganje.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 12/07/2010, 02:33

Kada sam rekao "Bogu, a ne Alahu", nisam mislio na direktno znacenje. Mislio sam na Crkvu kao zajednicu, na obicaje i tradiciju, na veru i postojanje.

koment

kodra | 13/07/2010, 22:02

I onima shto se sa mnom ne slazhe,i njima shto se sa mnom sllazhe dobro letovanje
najbolje reshenje je Albanija trenutno je najeftinija u regionu a ako pare imash ima i luksuz do neba

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 13/07/2010, 23:45

misha

@Kodra: Albanija?! Ima jedna naša izreka "Razvijen si k'o albanski turizam" xDDD

Hmmm ipak: Grčka, Španija, Italija,...eventualno Turska, Hrvatska, a može i Bugarska ili eto Crna Gora:)))))))

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 14/07/2010, 02:27

Albanija?! Posetio bih je vrlo rado, ali tek onog trenutka kada bi se pitanje nacionalizma i verske i nacionalne netrpeljivosti resilo. I to samo zbog same istorije Albanije i albanskog naroda. Dakle, ne kao turista koji ide da letuje, zimuje itd., vec u ulozi turiste-istrazivaca.
"Ima jedna naša izreka "Razvijen si k'o albanski turizam" xDDD" Hahahaha...da, postoji..

van granice komentar

kodra | 18/07/2010, 22:49

Lisica kad je video grazdje da je visoko rekao da je kisello.Nisam nikad reko da nemaju turizam i more,alli nama odgovara poshto.........nema zhiva dusha iz Kosovo shto ne ide u letovanje u Albaniju, a 50% idu plus po drugim turisickim mestima.ne morash ici tama gde ih ne volish a mi vollimo cell svet a najvishe Albaniju.........vi ste na kraj u listu dok ste takvih, onda nit Albanija ne racuna na vas.mislim bolje ti sedi u hlladovinu i gledaj preko TV-ja tu spaniju,italiu,hrvatske......i ohlladi se fllashom illi ispod shadervana,sladoledima,i hladno pivo i tako troshi pare mrzeci druge.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 19/07/2010, 00:21

misha

@kodra: Oooo pa jel se to sada moj blog čita i komentariše i u Albaniji?!:)))))))))) Počastvovan sam;))))))))))

komentar

kodra | 20/07/2010, 23:12

Jes ,unapredjena teknologija .LLAPTOP,ipod,telefon svih imaju uklucen internet i novigatore nosimo gi sa sobom u cellu svet i deca imaju svaki svoj mi zhivimo u rezvijen svet.toplo je bio danas ,a ti pocrkom se kupaj izmisli da si na more.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 21/07/2010, 13:22

misha

@kodra: Laptop, ipod telefon, internet navigator- šta je to?!:) Mi smo "samoizolovani" od sveta, ne znamo šta je to?!;)

komentar

kodra | 23/07/2010, 22:00

pa imamo sve jednostavno,svuda se mozhe opotrebiti teknologija ne znaci da moram biti kuci ako hocu upotrebiti internet ,deca su u Albanju ,ja sam u Ulcinj ,majka i otac su u tursku pa mi moramo da imamo medjusobnu vezu svi sa sobom imamo skupa oko miljon euro vrednost samo kolla i opreme za letovanje.vi izbacite sam sebe iz igre to je samoizolacija vidish odlluku u hagu svi donelli odluku a vi to josh ne priznate i to je samoizolacija od sveta.eh josh ste vi surov za 21 vek

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 23/07/2010, 23:37

misha

@kodra: Joooj pa ja sam IRONIČNO rekao da mi Srbi "ne znamo" šta je moderna tehnologija jer smo (po tvom mišljenju) "samoizolovani";DDD Inteligentni ljudi kapiraju takav smisao za humor,ali...:P

A što se tiče odluke MSP-a o tome na drugom postu "MSP: KOSOVSKA NEZAVISNOST LEGALNA!?!"
Inače, generalno, opet, nisi u pravu- mišljenje MSP-a se odnosi na DEKLARACIJU, a ne i na KOSOVSKU DRŽAVNOST, STATUS I PRAVO NA OTCEPLjENjE OD SRBIJE (ali- što je babi milo, to joj se i snilo)!!!

komentar

kodra | 26/07/2010, 20:59

razumem te skepticki a ne septicki,imate pravo na zhalbu ako neshto nije vam jasno izvolte ga MSP josh radi i za otceplenje piutaj te nji mi cekamo.pratim rad skupshtine srbije i glegam mog bishin drugar a sadashnji gubitnik Zoran Percevica sedi blizu premijera Jeremic

komentar

kodra | 26/07/2010, 21:01

neko im je zemla llaka u politiku

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 27/07/2010, 12:58

misha

@kodra: Heheheh gledaš Skupštinu Srbije?:))))))))))))) Ni ja je ne gledam, a ti je gledaš;)))))))))))))) Pa lepo je što te zanima šta radi "centralna skupština" u tvojoj državi:PPP

P.s.I pomenuo si negde da je "cela Vlada SRB bila u Hagu kad se čitalo mišljenje MSP, a da je vas predstavljao samo ministar inostranih poslova Kosova Skender Hiseni." E za tvoju informaciju VUK JEREMIĆ NIJE PREMIJER nego ima istu funkciju kao Hiseni (s tim što SRB jeste država a KOS nije) i takođe je SAMO ON (iz vlade SRB) bio u Hagu (uz pravni tim SRB):))) Nego, jel znaš ko je premijer Srbije (bez google-a)?;)))

komentar

kodra | 28/07/2010, 21:05

gledam kako su nemocni pred nama.a nasha vllada vec sllavi pobedu i drzhava delluje pokllone.dzhabe i cell narod da ide nishta ne pomazhe kako se kazhe jedna recenica "ni gumene gace tu ne pomazhe bice jebanje to je resheno".U taj sud u Hagu ce zavrshite vi, od toga ce vam biti kraj,tad kad mi pocnemo vi ce kleknite na kolena.Nikad nisam verovao da smo takvi dobri politicari u svetsku politiku.Ekonomija se oporavla pollak pollak miljarde se stalno pominju ne kao dug vec kao zarade .da si sad na Kosovu ce mislish da si u inostranstvu negde samo strane registracije muzika i zhivot svi raspollozheni da daju sve od sebe za Kosovu mi smo ti drugi jevreji za bogatstvo.i ovde u Albaniju samo vrije od muzike uvece do 1-2-3 .sad mozhemo preko dan da svratimo tamo vamo joj millina more i zhivot blizu nashih sunarodnika iz celloga sveta samo se castimo medjusobno.jedan dan cesh da vidish moju tacnu sliku i upoznacesh me odjednom jer cesto me vidish po TV emisijama skim se ti obracunash malla si ti riba od akvarijuma ti ne pllivash na svetske more ,nikad prevodillac mi ne treba ,svima govori pod njihovim jezicima i cigan dasi,i turcin dasi,i bosaanac dasi ,i srbin dasi,i nemac da si,i shvedjan dasi,i englez dasi,i francuz dasi to sam sve ucio + shkolle do vrha zavrshio samo da gradim moju drzhavu .za jedan dan niko to ne mozhe da mi rushi shto sam ja postigao a narocito sad imam i potomce svake godine radjaju novi strucnjaci.

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 29/07/2010, 01:39

misha

@kodra: Da nisi ti slučajno Hašim Tači?!:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

komentar

kodra | 30/07/2010, 20:34

Ne!!
Moje ime pocinje sllovom H .a moje prezime ima 4 sllova prati politiku pa ce saznash ko sam.inace po struci sam Prof.Dr.za medjunarodna prava taj stepen obrazovanja sam postigao u Kemb...ne na maternom jeziku niti tvoj jezik pa zato imam mallo smetnje u tome.Gospodin premijer Hashim Thaci ne govori opshte srbski.U sledecem zhalbu UN-a dobit ce te NOKAUT a pre ste dobilli NOGDAUN.na sve se zhalite ,pa ubeditese bre ludi da ste na podu,premijer Francuske(Bernard Kushner) je dao svoju prognozu za vashu zhallbu u UN, 27 zemje clanice bice protiv, i podrzhice oni predllog Albanije da Republike Kosovo bude clan u UN-u u Septembru.pravda uvek pobedi.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 04/08/2010, 22:07

"Jedan dan cesh da vidish moju tacnu sliku i upoznacesh me odjednom jer cesto me vidish po TV emisijama(...)"

"prati politiku pa ce saznash ko sam.inace po struci sam Prof.Dr.za medjunarodna prava(...)"

U tom slučaju, gospodine, čije ime počinje na slovo H, a prezime ima četiri slova, ovde koristite pseudonim Kodra, viđaćemo se na raznim zasedanjima svetskih institucija u budućnosti iz različitih razloga, ne samo po pitanju Kosova. Moram da vas upozorim da već sada imate dostojnog sagovornika po tom pitanju, ali moji kvaliteti i sposobnosti vremenom će postajatio sve veći. S toga, računajte da ćete gubiti za pregovaračkim stolom, jer ću ja biti sa druge strane istog. Pozdrav, gospodine prof. dr. H.!

komentar

kodra | 05/08/2010, 20:52

tacno ja koristim to.ali ti nisi na mom nivou pa da se sretnemo zhao mi je.stallno gubite od mene i gubit cete josh vishe, ne mislim na individualnom smisllu, nego na kolektivnom.dobro, vreme je pred nas.ako si politicar od danas billo gde god sretnem vashe delegacije, ce se prestavlam kao Kodra dok me ti sretnesh ,budi ubedjen.i javno cu da kazhem moj nadimak illi nik name samo citaoci neka znaju ko pishe komentare.drago bi mi billo da si ti nekde ucesnik u tom nivou.

Odgovor na komentar G-dina H.

Demokrata 1993 | 06/08/2010, 16:33

Činjenica je da po obrazovnoj strukturi još nisam na Vašem nivou, gospodine H., ali imam nameru da ponesem isto zvanje kao Vi, samo u drugoj oblasti.(naravno, uz pretpostavku da je istina to da ste doktor međunarodnog prava. Čestitam na tome i drago mi je.)
Ne želim da diskutujem tu Vašu ogromnu želju za pobedom, ali bih prodiskutovao Vašu maštovitu misao iskazanu u drugoj rečenici. Konkretno mislim na sledeće:
"ali ti nisi na mom nivou pa da se sretnemo zhao mi je."
A zatim kažete:
"ako si politicar od danas billo gde god sretnem vashe delegacije, ce se prestavlam kao Kodra dok me ti sretnesh ,budi ubedjen."
Drago mi je zbog toga i sa argumentima i činjenicama očekujem taj naš susret, gospodine H. Međutim, prema mojoj političkoj orjentisanosti i godištu i sami ćete tada zaključiti ko sam. Neće biti potrebe da "javno kazhem moj nadimak", već će me svi prepoznati po pseudonimu koji sada koristim.
Želim samo još da Vam odgovorim na Vašu nedoumicu iz iste ove rečenice:
"ako si politicar od danas billo gde god sretnem vashe delegacije, ce se prestavlam kao Kodra dok me ti sretnesh".
Drago mi je zbog toga, ali još nisam političar. Tek za godinu dana. Pa onda sledi trnovit period probijanja na vrh, stalnog dokazivanja, izgradnje profesionalnog života (neki to zovu karijerom), pa tek posle toga možete očekivati naš susret. Dakle, za 15-ak godina.

komentar

kodra | 19/08/2010, 18:28

u svaki susret sa srbskim delegacijama cu da se predstavlam imenom i prezimenom i nadimakom kodra to sam misleo a ne na neki intervju za javnost jer to nije moj motto pre nikad nisam upotrebio.kad nekome dam ruku i znam da je srbin predstavit cu tako.dok dodjesh do mene javi mi se da si taj ok ne pllashi se onda.Uvek imash pravo da mislish drugacije.ja sam demokrat.

komentar

kodra | 19/08/2010, 18:28

u svaki susret sa srbskim delegacijama cu da se predstavlam imenom i prezimenom i nadimakom kodra to sam misleo a ne na neki intervju za javnost jer to nije moj motto pre nikad nisam upotrebio.kad nekome dam ruku i znam da je srbin predstavit cu tako.dok dodjesh do mene javi mi se da si taj ok ne pllashi se onda.Uvek imash pravo da mislish drugacije.ja sam demokrat.

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 20/08/2010, 02:55

Molio bih Vas da mi samo pojasnite čega bih ja to trebalo da se plašim kada Vas budem upoznao?
Ne verujem da ste zaista toliko strašni, pa da od vas sada treba bežati. I Partizan je sinoć pokazao da ne treba bežati od najtrofejnijeg belgijskog kluba - Anderlehta- pa opet nije izgubio.

demagodjija

kodra | 24/08/2010, 21:23

ne upotrebi pretnju kao izllaz iz izollacije kao vi sa demagogijama.ja nisam takve prirode niti strashan nisam.po trenutno prati igru.a ako se pllashish od sebe to je moguce ima dosta tih ludi shto se pllashi javnosti od njihovih djella shto su pocinilli ludima .

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 25/08/2010, 01:12

@Kodra:
Gospodine H., samo da Vas obavestim, ukoliko ne pratite vesti.
Parizan je večeras, u sred Brisela, pobedio domaćina - Anderleht, koji je najtrofejniji belgijski klub!

2003. PFC 2010.

misha | 25/08/2010, 02:50

misha

...i plasirao se u najelitnije svetsko/evropsko takmičenje- Ligu šampiona :DDD

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 25/08/2010, 16:06

Tako je, doktore!
S tim što bi moja poruka trebala da ima drugačiju konotaciju, na osnovu prethodnih poruka...xD...

komentar

kodra | 25/08/2010, 21:12

jeste pobedilli. da ste tako vredni i u politiku pa da promenite taktiku bi pobedilli vishe do sada nego ishlli ste krivim putom sa politikom.za taj tim su nekad igralli i albanci i mi smo billi navijaci.mi tek sada spremamo nashu reprezantaciju.bice i takmicenje u svim nivovima.nasha prava i tom smisllu idu napred tek sada

Re: Kosovska (NE)pravda

misha | 26/08/2010, 11:52

misha

@Demokrata1993: Kapiram tvoju poruku, ali samo sam hteo da približim kodra-i, ukoliko ne prati ovo evropsko klupsko takmičenje...a i ponela me euforija!;) Danas: žreb:D

@kodra: UEFA, FIFA, FIBA,...Kosovo će biti član tih sportskih organizacija tek kada postane članica UN (znači: NIKAD, dok SRBIJA to ne dozvoli i dok se ne postigne neki kompromis: npr.SEVER KOSOVA- SRBIJI, UZ EKSTERITORIJALNI STATUS SRPSKIH ENKLAVA NA JUGU, a ostatak neka bude ta vaša "RepublJika":))))))

Re: Kosovska (NE)pravda

Demokrata 1993 | 26/08/2010, 15:03

Gospodine H., nemojte se Vi brinuti za našu politiku i našu taktiku. To je naš posao i naša briga.
Vidite li, gospodine, koliko nas je zlonamerna politika udaljila?! Kažete, da su za Partizan igrali Albanci, a da ste vi bili navijači. Jesu, igrali su! Kako a ne pomenuti Prekazija, Vokrrija, Sadriua... Pa onu 1989. godinu kada je Vokrrijevim golom iz 80. minuta Partizan postao bogatiji za još jedan pehar! Vidite, gospodine H., da ne moramo uvek da se delimo, napadamo jedni na druge. Postoje stvari koje nas povezuju. Ako ništa drugo, onda fudbal i Partizan..xD..
http://www.youtube.com/watch?v=foecQ1PGEPw

komentar

kodra | 01/09/2010, 22:15

fakticki smo blizu alli ideolloshki smo na kraj sveta.zhedan si na tudje stvari cini mi se za to smo tako kako smo jer razlikujemo se po tome mnogo.ja ne vollim tudje a svoje ne dam ,cenim oba dvoje(tvoje i moje pravo)imash pravo da kazhesh sve shto hocesh ovo je 21 vek prisillit se ne mozhe nikakvo rshenje.

komentar

kodra | 25/09/2010, 22:42

tema je zavrshena

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb