doctor

facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha

J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 15 Maj, 2010 17:00

 J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!
 
Dugo sam razmišljao da li da pišem o ovome?! I evo mesec dana nakon ove "nacionalne tragedije"* ipak da i ja napišem koje slovo (iz mog ugla) o "Keruši Mili" tj. uopšte o "ugroženim pravima životinja/pasa", rizikujući da me (svi oni koji ne čitaju dalje od naslova) proglase za "monstruma koji mrzi i ljude i životinje"!;)
prava zivotinja ispred prava ljudi.jpg, 54 KB
Ko je preči: ČOVEK ili PAS??? Krajnje je vreme da i mi (ljudi) ostvarujemo svoja prava- pošto ih životinje uveliko ostvaruju !!!

Da se razumemo- ja tako nešto nikada ne bih mogao da uradim i mene je zgrozila ova vest...

*Psu odsečene sve četiri šape

U beogradskom naselju Medak pronađen je pas kojem je neko odsekao sve četiri šape, javila je B92.

Zahvaljujući brzoj reakciji stanovnika tog kraja grada, pas je prebačen kod veterinara gde mu je ukazana prva pomoć. Prema rečima veterinara, jedina šansa da pas nastavi da živi je uz pomoć proteza, ali koliko je to izvodljivo, još se ne zna. (...)

...ALI mislim da je, bar na mene, kontraproduktivno delovala tolika medijska pažnja posvećena jednom kučetu! Ok, u redu je to da se i u Srba razvija nacionalna svest o "pravima životinja" (kao što je to slučaj u razvijenim zemljama Evrope) ali stičem utisak da je ta "svest" o pravima životinja u nas- došla mnogo pre svesti o pravima ljudi koje ugrožavaju baš životinje! Evo i najupečatljivijeg i najsvežijeg dokaza toj mojoj tvrdnji, od pre samo 10ak dana:

psi napadaju ljude.jpg, 94 KB
5.5.2010., Alo.rs: Zoran Nikolić (34) iz Niša oporavlja se posle napada psa lutalice

Džukela odgrizla pola nosa

Zoran Nikolić (34) iz Niša ostao je bez dela nosa kada ga je nedaleko od stambene zgrade u ulici Palih boraca u naselju Pantelej napao i ujeo pas lutalica. On je hitno operisan na ORL klinici u Nišu, gde su mu lekari sanirali povredu presađivanjem kože sa desnog uha. (...)

I šta sada?! Šta se desilo sa tim nesrećnim čovekom?! Da li će grad da mu pomogne kao što je to bio slučaj sa onom kerušom?! Gde je ta gore pomenuta nacionalna svest?!

Očigledno je da UDRUŽENjE ZA ZAŠTITU ŽIVOTINJA ima puno više medijskog prostora od nepostojećeg(!!!) UDRUŽENjA ZA ZAŠTITU LjUDI OD ŽIVOTINjA!!! U proteklih mesec dana su u medijima izlazili sledeći naslovi o onoj nesrećnoj keruši, gotovo iz minuta u minut: "Čuvaj se čoveka, a ne psa", "Tadić usvaja kerušu Milu!!!", "Keruši Mili potreban potpuni mir", "Keruša Mila nije dobro", "Keruša Mila u teškom stanju pred operaciju", "Prvi koraci: Mila hoda sa specijalnim zavojima", "Keruša Mila uspravno čeka ugradnju proteza u Nemačkoj", "Keruša Mila sve bolje", "Keruša mila samostalno hoda!".

Ok, a šta se desilo sa ovim čovekom i svim onim ljudima koji su bili žrtve napada pasa?! Primera o toj nebrizi je mnogo u poslednjih par godina:

Rotvajler iskidao butinu dečaku

Ponovo napad psa koji je u Boru već napadao ljude

Pas rase rotvajler napao je preksinoć petogodišnjeg Lazara Strainovića ispred zgrade u Ulici Dimitrija Tucovića u borskom naselju Staro selište i naneo mu teške povrede. Posle ukazane prve pomoći u borskoj bolnici, dečak je hitno prebačen u Institut za majku i dete u Beogradu. Iste večeri je operisan i nalazi se van životne opasnosti. (...)

Psi ujeli ženu u krugu bolnice

LESKOVAC - Slađanu Novaković izujudela su tri psa lutalice u krugu Opšte bolnice u Leskovcu. Novaković je smestila dete na infektivno odeljenje i izašla iz bolnice, a u dvroištu su je pobesnele životinje oborile na beton i izujedale za desnu butinu i list desne noge. Bolnički portir je pse oterao i spasao je - tvrdi ona. (...)

PAS ZAMALO RASTRGAO DEČAKA!

 U selu Grajevce kraj Leskovca pas izujedao šestogodišnjeg Marka Stankovića. Otac Miodrag bukvalno spasao sina iz čeljusti pomahnitale životinje. (...)

Na Adi psi lutalice izujedali devojku

psi napadaju decu.jpg, 25 KB
Prava drama odigrala se juče ujutru na Adi Ciganliji, kada je čopor pasa lutalica napao Sonju Pavun (21), oborio je na zemlju i krvnički izujedao. Tragediju je sprečio slučajni prolaznik, koji je uspeo da rastera pse, a devojka je sa brojnim povredama kolima Hitne pomoći prevezena u bolnicu. Ovakav početak sezone na Adi Ciganliji niko nije očekivao, a prema nezvaničnim informacijama iz policije, ovo nažalost nije prvi napad pasa lutalica na ovom izletištu, piše “Press.“ (...)

Doberman izujedao bicikliste

Još jedan napad psa na ljude u Palanci

BAČKA PALANKA - Doberman star šest godina napao je na uglu Dunavske i Veselina Masleše dvoje meštana Bačke Palanke koje je izujedao po nogama dok su vozili bicikle kroz centar grada.
Policija je saopštila da se radi o Stevici M. (16) i Slobodanki S. (43), koji su zadobili lakše povrede. Njima je ukazana lekarska pomoć nakon koje su poslati na kućno lečenje. Protiv vlasnika dobermana Nikole V. (48) podignuta je krivična prijava zbog izazivnja opšte opasnosti, a pas je zatvoren na 10 dana u toku kojih će biti na posmatranju. (...)

Čopor pasa izujedao dečaka

Dečak R. P. (11) sa Žabljaka preživeo napad deset pasa koji su ga izujedali po celom telu! Slučajni prolaznik Zoran Pedović u poslednji čas spasao mališana.

napad copora pasa na dete.jpg, 25 KB

Teške povrede... R.P.u Hitnoj pomoći sa majkom Borkom (...)

Čopori u dvorištima

PAS lutalica ujeo je u sredu ujutru stanarku zgrade 160 u Ulici Treći bulevar, ispred Osnovne škole "Đuro Strugar" u Novom Beogradu. U trenutku napada psa, u okolini se nalazio veliki broj školske dece koja su, tokom trajanja odmora, išla da kupe doručak. Napad je prijavljen, a ekipe komunalne zoohigijene obećale su da će izaći na teren i odvesti agresivnu životinju u "Ovču". (...)

PROCEDURA

DA bi pas koji je ujeo čoveka bio odveden sa mesta gde se napad dogodio, neophodno je da se povređeni javi lekaru opšte prakse gde će biti pregledan i vakcinisan. Sledeći korak je da se obrati na Klinici za infektivne i tropske bolesti, koja na osnovu prijve građana šalje nalog službi komunalne zoohigijene da izađe na teren i odvede agresivnu životinju.

Kada šinteri dobiju nalog, moraju kontaktirati osobu koju je pas ujeo kako bi sa njima izašla na lokaciju i pokazala im koja je životinja u pitanju.

Prema podacima Infektivne klinike, tokom prošle godine bilo je 270 prijavljenih napada. Zbog komplikovane procedure, procenjuje se da tek svaki treći Beograđanin prijavi da ga je ujeo napušteni pas.

Retki su epilozi napada pasa na decu/žene/ljude poput ovog u Jagodini: 

Naknada zbog ujeda psa lutalice

Jagodina -- Sud u Jagodini presudio je da grad treba da isplati 150.000 dinara Ljiljani Jevtić (56) zbog povreda, bolova i pretrpljenog straha zbog ugriza psa lutalice.

 

Iz Društva za zaštitu životinja obično kažu da je rešenje problema pasa lutalica u sterilizaciji pasa! Tako sam naišao i na jednu duhovitu izjavu bivšeg predsednika Opštine Trstenik Rake Radovića (o sterilizaciji pasa): "Pa neće kučići da me j***, nego će da me ujedu!:)" U neku ruku se i slažem sa tom izjavom  i (ako ni zbog čega drugog, mislim da će me mnogi osuđivati baš zbog ove naredne izjave) mislim da ako je eutanazija (za ljude) dozvoljena u Holandiji, zašto bi bio problem da se na ovakav način rešava problem pasa lutalica?! Injekcija za te pse bez vlasnika je mnogo jeftinija od kafilerija  i azila za pse- a taj novac koji bi se na ovaj način uštedeo- mogao bi da odlazi upravo za pomoć ljudima žrtvama napada životinja?!?

I da- izvinjavam se na vulgarnosti u naslovu posta (doduše tu je i cenzura) ali sam na ovaj način samo hteo da privučem bar delimično slično interesovanje ljudi poput onog od pre mesec dana kada se sve treslo zbog keruše Mile (koju sam u svom postu uzeo (ni krivu ni dužnu) samo kao primer ove velike nepravde prema ljudima u odnosu na životinje!)

Lepo je to što je jedan život sačuvan (mislim konkretno na nesrećnu kerušu Milu), ali taj jedan kučeći život ne vredi jednako (bar po meni) kao ljudska povreda, a kamoli život !!!

cuvaj-se-psa.jpg, 42 KB

Komentari

Odlicno receno

Marko86 | 15/05/2010, 17:13

E svaka ti cast na izuzetno slikovitoj i obilnoj analizi iz arhiva raznih novina. Ocigledno je da ne treba svrstavati zlocin na ljudski i zivotinjski vec treba preobratiti ljude ili jos bolje sankcionisati ih.

Bravo

Stefan | 15/05/2010, 17:14

Bas o toj temi sam razmisljao vec nekoliko dana, i dosao sam do istog zakljucka. Treba voditi racuna o zastiti zivotinja, ali pod uslovom da je problem pasa lutalica(i onih koji imaju vlasnika), koji napadaju i ujedaju ljude u potpunosti resen. Isto je i sa akcijama dizanja svesti o stetnim posledicama pusenja po sebe i po druge. Slazem se da da je i to tema o kojoj se treba govoriti, ali u drzavi u kojoj nista ne funkcijonise postoje stvari koje bi trebale da budu prece od navedenih. http://www.b92.net/sport/coca-cola/video.php?id=100004 glasajte za taj video

Marko86

Marko86 | 15/05/2010, 17:15

A zivotinje je cini mi se lakse preobratiti ali i za to treba uvidjajnosti i vremena...

Hej

Marko86 | 15/05/2010, 17:22

Hej jel ovo neka automatska poruka ili si se ti javio. Ja stvari gledam pojednostavljeno skroz. Sve nase knjige, skole i fakultete uslovno receno kreiraju ljudi koji imaju moc jednom recju. Dakle mi koji nemamo moc smo ljudi kao muve ispod case. Zivot nije lep bez kriticke misli, ali nema pravde bez moci. Posto je zivot vecna promena oni koji imaju jak karakter treba mocni i da postanu, onda ce sve biti po njihovom.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

AnaM | 15/05/2010, 17:25

Nije važno više o čemu se radi.
Medijsku pažnju zaokupi sve i svašta.
U stanju su da danima sa TV ekrana i svih novina odjekuju, prosto vrište dogadjaji koji nisu nevažni, ali nisu ni toliko značajni da se toliko o njima razglaba.
Žao mi je životinje koju je neko monstrumski iskasapio, ali slažem se sa tobom da je krajnje vreme da se reši problem pasa lutalica.

Možda se toliko piše o takvim dogadjajima, da se ne bi pisalo o realnosti u kojoj živimo, ne živimo, jedva preživljavamo...
O narodnim kuhinjama, nije interesantno da se piše. Oni koji ih poznaju nemaju novac da kupe novine, a oni koji kupuju novine, ne zadržavaju se na takvim vestima...

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

Tužna | 15/05/2010, 17:42

Konačno je neko i to javno rekao!Bravo,kume,svaka je na mestu i sa svakom se potpuno slažem!

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

Laki | 15/05/2010, 18:03

E svaka ti dala. Svaka ti cast, dojadise vise, a to koliko je lutalica napadalo narod, to nema veze, bravo Miso :))

Izvor

katja | 15/05/2010, 18:44

Objektivan stav podrazumeva sareni a ne crno-beli televizor!! U drustvenom sistemu koji funkcionise na osnovu manipulacije informacijama, misljenjem pa ako hocete i svescu ljudi, ovakvi slucajevi se koriste za skretanje paznje sa nekih drugih ozbiljnih pitanja. Medijska paznja zadrzala se na ovom problemu svega nekoliko dana ali to nije dosta da se pronadje konkretno trajno resenje. Zna li neko mozda kako se problem pasa lutalica resava u Turskoj!? (za sve zainteresovane predlazem film EARTHLINGS tj ZEMLJANI.)

http://www.well.org.rs/index.php/eko-filmovi-on-line

Covek je divno humano bice tek onda kad ima ljubav za sve i kad je sposoban da oprosti ono sto su drugi davno osudili.Za to treba malo sira svest od one kojom covecanstvo trenutno raspolaze.
Naucne cinjenice upucuju na zakljucak da zivotinje agresivno reaguju na ljude samo iz straha. Svako bi trebao da razmisli sa koliko pozitivnosti i ljubavi hoda planetom! Bilo je i komentara tipa " A sta je sa ljudima, i oni su igrozeni?" E pa imam pitanje za humane: STA STE URADILI DANAS DA SVET NE IZGLEDA OVAKO I SUTRA?? ZAMISLITE DAN U KOME NIKO NIJE GLADAN, NI BOS NI PREVAREN, IZMANIPULISAN I POROBLJEN!!! Uzivajte..:)

katja

katja | 15/05/2010, 19:34

http://www.youtube.com/watch?v=UCkIggrmJGk&feature=player_embedded#!

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

nastasja | 15/05/2010, 19:37

svaka ti je zlatna...
a koliko je tek nekih drugih slucajeva - nevezano za napade pasa na ljude... u kojima je pomoc potrebna upravo ljudima??? ne zelim dalje...

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

behappy | 15/05/2010, 19:58

Skidam kapu Miso.
Dajem ti potpuno pravo i slazem se sa tobom.
Zao mi je pasa, ali ljudski zivot je mnogo vredniji!
Pozdrav

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

iluzija | 15/05/2010, 20:09

Potpuno si u pravu i uvek si u pravu...

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

bealiever | 15/05/2010, 21:38

Mislim da je vise medijske paznje bilo neophodno obratiti na osobu koja je to ucinila zivotinji nego li na samu zivotinju (pomenutu kerusu). Iskreno, ja sam ljubitelj pasa, ali onih nad kojima covek ima kontrolu, ostale je neophodno pod hitno ukloniti sa ulica, trgova i parkova koje sve vise zauzimaju. Neka se drustvo za zastitu zivotinja, umesto sto finansira proteze za pse i ostale reklame, tipa, *spasite psa lutalicu koji vam moze iskasapiti dete*, potudi da te iste zivotinje (jer ipak su to samo zivotinje a ne ljudi) ukloni sa javnih mesta.
Pre neki dan sam imala prilike da vidim kako copor pasa bukvalno rastrza jednog kerica! Pomisao da bi to moglo biti dete koje se vraca iz skole, zgrozila me je! Aman ljudi, obratite paznju na ljudstvo, a kucne ljubimce na povodac, skitnice u za njih odredjene prostore! I setite se da jena kerusa okuci odjednom (u proseku) 5 stenaca, a prosecna zena za svoj zivotni vek rodi (opet u proseku) tek 1-2 dece!
ZAISTA, KO JE VAZAN U OVOJ PRICI...

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

bealiever | 15/05/2010, 21:42

Jos moram da dodam,
ZNATE LI KOJE SE SVE BOLESTINE KRIJU U ZIVOTINJSKOM IZMETU KOGA IMA BUKVALNO SVUDA, PA I NA MESTIMA ODREDJENIM ZA IGRU DECE?

odlicno

vanja | 15/05/2010, 22:06

u potpunosti se slazem sa svakom napisanom....

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

dmc | 15/05/2010, 22:32

Potpisujem ;) nema sta da kazem sto nisi reko - ... Keep up the good work, i valjda ce nemci opet da te kvotuju ;)

xDDD

misha | 15/05/2010, 23:47

misha

Hvala svima na pohvalama i mogu priznati da sam veoma prijatno iznenađen uglavno pozitivnim kritikama (u komentarima) na ovaj moj post:) Ovo mi izgleda kao da su svi mislili kao ja a da je samo falilo da neko to prvi kaže!;) Hvala svima:))) Volim i ja vas (šta ću- ponela me slava) :PPP

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 15/05/2010, 23:51

misha

@dmc: Hehehe, hvala hvala:DDD
Pa ti misliš da sam slučajno pomenuo naslov u novinama "Keruša Mila uspravno čeka ugradnju proteza u Nemačkoj"- to ja lobiram kod onih "mojih" Nemaca iz Readers Edition :PPP Pozz:)

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 16/05/2010, 00:08

misha

@bealiever: Bravo, upravo to!:) Inspiracija za ovaj post je, osim ove medijske keruše, bio i moj prekjučerašnji bliski susret sa psima! Bio sam u kolima i tako su me krvoločno napali da ne smem ni da pomislim šta bi bilo da sam išao biciklom ili pešice?!:/ Takvih primera je mnogo a u medijima- ništa!
P.s.A evo i šta sam našao na netu u "zanimljivostima": http://www.vrelegume.rs/vesti/budog-napao-policijski-automobil-zanimljivosti/ Hm, ne daj Bože da je ovo čovek uradio kućici za kuče (npr.)- ne sme ni da pomislim šta bi se dogodilo, kakav skandal bi nastao;) Pozz:)

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 16/05/2010, 00:15

misha

@katja: Moj današnji dobrinos boljem i normalnijem svetu je ovaj post, što da ne!?:)))))))))))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 16/05/2010, 00:37

misha

@AnaM: Da, kad keruša u happy end-u progovori, ovaj prohoda :P -onda je sledeća tema, npr. "Kosovo";))) A sutradan će još jedan Dnevnik početi: "U SRBIJI NAPADNUT JOŠ JEDAN PAS!" i u krug tako...

P.s.Malo pre sam ukucao u pretraživač na NASLOVI.NET "napadi pasa" i našao još puno tih "malih vesti" koje zauzimaju te stubce u uglovima novina, čisto da popune prazan papir:/ A stravične su- deca su ugrožena!
Ali našao sam i odličan tekst iz Press-a pod naslovom "Besnilo" gde autor započinje svoj članak rečima: "Da li će Boris Tadić da usvoji Zorana Nikolića kome je pas prošle nedelje odgrizao nos u Nišu, ili će neko da napravi njegov fan klub na internetu, ili će iko u ovoj državi da skupi pare za njegovu operaciju u Nemačkoj, gde je ostalo malo hrskavice resornog ministra ili malo para od mučene Mile, koja još čeka na ugradnju veštačkih šapa" (više na: http://pressonline.rs/sr/vesti/komentar_dana/story/116449/Besnilo.html) To je upravo i glavna tema ovog mog posta, i svaka čast novinarima (konkretno- Veljko Lalić) koji se trude da ukažu na problem preko medijski daleko jačih kuća od ovog mog/našeg bloga,...
Jeste da je ovo moje pisanje čisto rekreativno i amatersko: ali ne dam se ni ja, dok je meni vas xDDD Pozz:)

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

mladiluk | 16/05/2010, 03:24

Kao i uvijek glup tekst privlači najviše pažnje. Zato je i ovaj blog sistem odavno propao. Ljudi se šlihtaju jedni drugima da bi dobili komentar zauzvrat. Da si napisao tekst u kome se zgražavaš nad zlodjelom i povređenim psom, isti bi se ljudi složili s tobom i dali ti podršku. Nije ni čudo što je odavde otišao skoro svako ko je vrijedio.

Nikad na tvom blogu nije pisalo ništa pametno, pa ni sad. Pišeš o napadima pasa na ljude, a nigdje ne spominješ da sve te zvijeri koje su napale ljude imaju svoje vlasnike - ljude. N epišeš ni otkud rotvajleri, stafordi, pit bulovi i dobermani oko nas, a nisu došli sami nego su ih doveli ljudi. Isto tako nigdje ne piše otkud psi lutalice, a krivci su isto ljudi koji su ih ostavli na ulici pa su oni podivljali, a i razmnožili se. I ne radi se tu o psu lutalici koji je medijski iskorišten i o kojem se sad brine i gradonačelnik koji je ko zna koliko pasa lutalica otrovao i pobio pred ono neko sportsko takmičenje, riječ je o psu kojeg je neko osakatio. Nije to bio samo jedan od pasa s ulice nego pas kome je neko odsjekao noge. Bolje da si pisao o ljudima koji se prema životinjama odnose kao prema igračkama. Pri svemu ovome, ti si nepismen kao fudbaler koji je iz Afrike prije tri godine došao da igra kod nas pa je uspio naučiti i jezik, doktore.

I prestani se hvaliti da su te objavili neki Nijemci, oni bi te objavili i da si gologuz trčao centrom Beograda ili da si mačetom napao profesore u zbornici i djecu na školskom dvorištu, iako bi se manje osramotio da si gologuz trčao negdje nego što pišeš ovakve gluposti. Oni bi o tebi pisali i da si nekom psu odsjekao šape, ili nekoj mački iskopao oči, a ne bi me iznenadilo da jesi.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

sanjarenja56 | 16/05/2010, 09:58

sanjarenja56

-Prvo je pitanje ko je čovek koji je to uradio Mili, jer takav čovek će to uraditi i čoveku. Ne sećam se da sam pročitala da je uhvaćen.
-Drugo pitanje je lažnost medijske pompe, koju je lako skrenuti na sve što je senzacija, ali ne na drastične primere bede u našoj svakodnevnici.
-Problem pasa lutalica je treće pitanje, daleko od rešenja. Isuviše je primera sličnih onima koje si naveo.Ljudi radi uzmu životinju, pa je izbace na ulicu kad im dosadi. Valjalo bi videti kako to rešavaju drugi, a ne pronalaziti uvek rupu na saksiji.
-Četvrto pitanje je pitanje prava ljudi (na human i dostojanstven život). E, njih nema. Na papiru ima, u stvarnosti ne.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 16/05/2010, 14:11

misha

@mladiluk: Ahahahahahahha- pa da, u pravu si: ja ovo pišem jer sam ja taj monstrum koji je to uradio, a znaš kako se kaže- ako želiš nešto sakriti, stavi to svima pred oči:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Za Nemce, samo odgovaram dmc-u, a za "nepismenost": jbg možda se gramatika/pravopis u tvom hrvatskom razlikuje od one/onog u mom srpskom!?:P xD

P.s.Kazna za čoveka koji je nabio jagnje na razanj i pojeo ga sa 4 monstruma!!!;)

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 16/05/2010, 14:17

misha

@sanjarenja56: Slažem se sa 2.,3.i 4.stavkom ALI kod prve ne mislimo isto: ja ne mislim da je čovek koji je to uradio Mili po automatizmu i masovni, brutalni ubica:) Jer (npr.) od ovakvog psa http://www.youtube.com/watch?v=-P1erlGV5Jk&feature=player_embedded ja bih napravim paštetu, a to ne znači da mrzim ljude 8)))))))))))) Pozz:)

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

pricalica | 16/05/2010, 18:42

pricalica

Одлично, Мишо! Иначе, пре него код нас исто се десило, баш све до Немачке, у Бугарској. Осим тога, око пса није било крви, што значи да му је неко подвезао ноге. Треће, не мора да буде монструм, можда је у питању нечија национална кухиња која је урадила посао за неког. Што да не? Четврто, од свих људи на животињу је наишла баш особа задужена за права животиња, Сандра Споја. Итд... Машем!***

O чему причамо

НЕНАД | 16/05/2010, 19:25

Пролаѕим Земунским кејом а два три робијаша шетају питбула без поводца а камоли са корпом. Пролазе ти они поред полицајаца који на то окрену главу, као не виде, смешкају се, све је супер. Слажем се да постоји проблем паса луталица али постоји још већи проблем а то су бахати власници великих паса којих је превише. Дакле активнији рад полицајаца, шинтерских служби и прављење уточишта за псе луталице уз обавезно кастрирање је решење проблема. И сам сам био нападнут од паса али верујем да какав си према животињама такав си и према људима. НАСЛОВ ТИ ЈЕ УЖАСАН!

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

mladiluk | 16/05/2010, 21:08

Sveznajući doktore iz nadaleko poznate, ugledne i cijenjene Više strukovne škole u Ćupriji, citiraš Đinđića i izigravaš čovjeka otvorenih pogleda, a ovdje govoriš o tvom srpskom i mom hrvatskom. Ako je za tebe ijekavica hrvatska, a ekavica srpska, onda uzmi i pročitaj nešto ozbiljnije od "Blica" i sadržaja besmislenih grupa na Facebooku. Nisi uspio osporiti niti jednu moju tvrdnju, a još si jednom pokazao da si krajnje glup. I od tebe bi se, kad si tako kategoričan u svojim stavovima, očekivalo da si siguran u svoje tvrdnje, a ne da kažeš da je MOŽDA različit pravopis u srpskom i hrvatskom, pri čemu ni sam ne znač razliku između gramatike i pravopisa, doktore. Sad ti ja mogu reći sa sigurnošću - pravopis svog srpskog vrlo slabo poznaješ.

Zadržimo se na tome s obzirom da si u vezi psa sam potvrdio kakav si idiot, a sad ću ti ja dokazati kako si i nepismen. Dakle, po tvom shvatanju u srpskom ne postoji jednačenje suglasnika po zvučnosti pa kažeš "stubce", a ne "stupce" (pogledaj svoj komentar). Time si se svrstao među one kojima si se i sam smijao, ni sam ne znajući zašto, a koji pišu "srbski". Nastavci koji se dobijaju deklinacijom ne odvajaju se crticom, čak i onda kad su imenice strane riječi ili riječi stranog porijekla, a to uporno radiš. U prošlom postu piše "15ak", što nije ispravno, doktore, ni u srpskom, a ni u hrvatskom jeziku i izgleda vrlo smiješno. Napisao si "Zagrebačka Arena", a pridjevi se pišu malim slovom (naziv te dvorane je Arena Zagreb), a kad seruckaš o politici onda znaj da se u srpskom piše "multietnički", bez crtice. Dovoljno sam ti grešaka našao u samo dva-tri posta, doktore, pa smo riješili pitanje o pravopisu.

Tebe i slične je najbolje ignorisati, jer s budalama ne vrijedi raspravljati.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 17/05/2010, 16:12

misha

@mladiluk: E upravo iz razloga sličnog ovom što si napisao na kraju drugog komentara- nisam se upuštao u neku ozbiljniju analizu tvog prvog komentara:)))
(Iz priloženog se vidi tvoja "kultura", "vaspitanje", "staloženost" i "spremnost na civilizovan dijalog"!)

A što se tiče gramatike/pravopisa- to sam stavio tako jer nisam znao koja je tvoja konkretna zamerka?! Sad kad znam- mogu ti odgovoriti za stvari koje si naveo:
1.Jedina greška je ovo za stuPce, znači razmišljao sam da kažem "nekoliko stuBaca", pa sam promenio misao i ostalo je B umesto P ali ok, priznajem grešku!
2.Za "15ak"- prvobitno je stajalo samo "15" jer sam mislio da je trojka Saleta Đorđevića bila 1995., a kad mi je neko u komentaru ukazao na grešku, promenio sam godinu na 1997. i dodao ovo "AK" da ne bih pisao "13" (nego petnaestak);)
3.Za zagrebačku Arenu- to je bilo samo copy-paste sa neta, jer nisam ja izmislio te viceve!!!
4."multi-etnički" je namerno tako napisano zbog želje da se naglasi ovo MULTI-ETNIČNOST! (kad se pročita sve, može se jasno videti!)
etc etc ;)
A ovo "možda se gramatika/pravopis u tvom hrvatskom razlikuje od one/onog u mom srpskom!?:P xD"- je čist sarkazam!!!:)

ŽivIo:)))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 17/05/2010, 16:18

misha

@pricalica: Hehehe, daaa- Kinezi su krivi, znao sam ja xDDD Odmahujem:)))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 17/05/2010, 16:23

misha

@НЕНАД: Za naslov: "...izvinjavam se na vulgarnosti u naslovu posta (doduše tu je i cenzura) ali sam na ovaj način samo hteo da privučem bar delimično slično interesovanje ljudi poput onog od pre mesec dana kada se sve treslo zbog keruše Mile (koju sam u svom postu uzeo (ni krivu ni dužnu) samo kao primer ove velike nepravde prema ljudima u odnosu na životinje!)"

A mislim da tvrdnja "какав си према животињама такав си и према људима" nije baš stopostotno tačna i univerzalna!!! Pozz:)

JEBE MI SE ZA TEBE MONGOLOIDU

SRBO | 25/05/2010, 22:29

I TEBE MISHO I ONOG STO JE ODSEKAO NOGE MILI TREBA OKACITI ZA JAJA DA VISE NA TERAZIJAMA I DA OPOMINJU NAROD

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

moma | 25/05/2010, 22:31

jA bi tebi misice polupao tu tvoju smrdljivu njusku

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 25/05/2010, 23:10

misha

Pravda za Srba, moma i Milu :PPP

Pozdrav iz Sarajeva

Mya | 26/05/2010, 14:11

S obzirom da pas ne može biti svjestan ljudskih prava, a čovjek može biti svjestan prava drugih živih bića - tu se ne može tražiti jednaka pravda za svakoga. Čovjek kao svjesno i razumno biće ima više odgovornosti i obaveza od životinja, dakle mi imamo obavezu da brinemo i o sebi i o našoj zajednici i o slabijima (mentalno ili tjelesno) od sebe.

P.S. veoma si zanimljiv za čitati :)

Pozdrav iz Sarajeva

Mya | 26/05/2010, 14:23

P.P.S. Radi se o slučaju iznimne i prekomjerne okrutnosti prema životinji, što prekoračuje obično zanemarivanje drugih bića i prelazi u bolesno i bezosjećajno ponašanje prema okolini - osoba koja je sposobna takvo nešto učiniti psu, sposobna je učiniti grozne stvari i čovjeku. Treba razlikovati ljudsku svijest i životinjski instinkt. Ako neko ko ima moć svjesno čini zlodjela onda je opasan po okolinu, bolestan i okrutan, ako nije svjestan svojih djela opet je opasan - bijesni psi završe u šinteraju dok bijesni ljudi hodaju slobodni ulicama

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

inana | 27/05/2010, 09:53

Ma daj....

Znaci muka mi je da svaki dan otvorim novine i procitam "Mila...".... Da mi je samo da mi kazu da li su o nekom coveku toliko pisali..

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 27/05/2010, 11:34

misha

@Mya: Kao što rekoh:
Da se razumemo- ja tako nešto nikada ne bih mogao da uradim i mene je zgrozila ova vest ALI mislim da je, bar na mene, kontraproduktivno delovala tolika medijska pažnja posvećena jednom kučetu! (evo i inana to kaže):)
Veliki pozdrav i hvala na komentarima i što čitaš moje postove:)))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

Srpska | 06/06/2010, 14:10

Svaka čast za ovaj post lepo je videti da postoje ljudi čije mišljenje ne kreiraju mediji i koji drugačije misle čak i posle velikih medijskih kampanja.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 06/06/2010, 14:21

misha

@Srpska: :)))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

Nevena | 06/06/2010, 15:34

Prvo, mislim da toliko lutalica ne bi bilo da veliki broj pasa nije napusten od strane vlasnika i prinudjen da zivi na ulici. I kada neciji pas nekoga napadne ne mogu da kazem da je kriv on, jer to je samo zivotinja. Kriv je vlasnik koji poznaje svog psa, a ne preduzima potrebne mere da do tog ne dodje. Slazem se da se napadima na ljude posvecuje mala paznja i da je ovo sa Milom bas dosta zastupljeno u medijima. Ali svakako da je to sto su ovom kucetu uradili odvratno i nedopustivo.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

Nevena | 06/06/2010, 15:34

Prvo, mislim da toliko lutalica ne bi bilo da veliki broj pasa nije napusten od strane vlasnika i prinudjen da zivi na ulici. I kada neciji pas nekoga napadne ne mogu da kazem da je kriv on, jer to je samo zivotinja. Kriv je vlasnik koji poznaje svog psa, a ne preduzima potrebne mere da do tog ne dodje. Slazem se da se napadima na ljude posvecuje mala paznja i da je ovo sa Milom bas dosta zastupljeno u medijima. Ali svakako da je to sto su ovom kucetu uradili odvratno i nedopustivo.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 18/06/2010, 17:15

misha

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/1121/%D0%92%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE/725292/%D0%9F%D0%B0%D1%81+%D0%BA%D0%BE%D1%98%D0%B8+%D1%98%D0%B5+%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BE+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B5.html

Sta se zapravo desilo sa kerusiom ?

Zeljko | 17/07/2010, 22:44

Na osnovu kojih informacija svi vi dajete zakljucak da je neki monstrum, iz nekakve bolesne zelje da naudi psu, to ucinio???
Slucaj kerusa Mila je toliko neobradjen da se ja kao jedan zdravorazumski covek ne bih usudio da nikakve zakljucke unapred dajem.

Ali hajde da podjemo od toga da je to uradio neki monstrum iz prevashode potrebe da naudi psu kako bi zadovoljio svoju bolesnu psihu.

Znaci on je psu odsekao sve cetiri sape i ostavio ga na ulici. Sa povredama ovakvog kalibra svaki pas bi u roku od 20 minuta iskrvario i uginuo. Ono sto ukazuje da se ne moze raditi o monstrumu je cinjenica da su psu sape amputirane hiruskim instrumentima, i da su svi ekstremiteti zatim usiveni.
To govori da se radi o coveku koji se bavi hirurgijom i kome su takvi zahvati poznati.

Sve ovo ukazuje na to da je odstranjivanje sapa ovom psu ucinjeno sa debelim razlogom koji su svi akteri ovog dogadjaja namerno htelli da pecute, KAKO BI OVOG PSA ISKORISTILI DA OMOGUCE PRIKUPLJANJE novcanih fondova od strane bogatih pojedinaca i fondova iz inostranstva.

Cudi me da vlasnik ovog bloga, koji je inace doktor, nije svoje znanje iz medicine iskoristio kako bi bacio novo svetlo na ceo ovaj slucaj.

Mozda bi pitanje za njega moglo da nas dovede do odgovora zasto su ovoj kerusi amputirane sape.

A pitanje glasi:
Koja to bolest moze da dovede do toga da se psu moraju odstraniti ekstremiteti???

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 18/07/2010, 14:55

misha

@Zeljko: Prvo, lepo piše (gore, desno):

Ko sam ja?
Moj avatar je Doctor Misha:)))
Doktor za sve i svašta! Doktor koji opipava puls Srbije!
(...)

Znači- ja sam "blog doktor":) Slučajno jesam zdravstveni radnik (sa diplomom srednje, više i visoke medicinske škole) ali je "doktor" samo moj avatar/moj alter ego na blogu;D

P.s.I ova tvoja "teorija zavere" može biti tačna?!:) Ko zna- istina je negde tamo?!;)))

hi

Djordje | 05/08/2010, 23:45

doktore slucajno sam naisao na ovaj vas blog i procitao sam par tema i moram da vas pohvalim kako za izbor tema tako i za njihov opis samo nastavite sa dobrim radom :)

;D

misha | 08/08/2010, 00:36

misha

@Djordje: Hvala vam puno, pohvale mi uvek prijaju i daju podstreka da nastavim sa blogovanjem..:))) Nadam se da ćete ovde naći još puno tema koje vam se sviđaju;) Pozdrav.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

DEKI | 06/10/2010, 11:36

Ljudi,ljudi.Taj um,ta bolesna osoba,taj monstrum,taj moze i coveku da uradi to isto.Dokle je dosla nasa nacija kad odobrava ovakve zlocinacke stvari.Sta je taj pas kriv bilo kome,pa nije on kriv sto je ziv i sto je na ulici.Po vama treba da zive samo visi slojevi covecanstva,oni sa "pedigreom" a ostale treba pobiti,unistiti.Razmislite o tome pa se nadjite kom sloju covecanstva pripadate.Mozda bi i vama neka visa rasa(da postoji)sekla noge i ruke i uzivala u tome.Mnogo plitko razmisljate(pojedinci).SLOBODA ZA ZIVOTINJE:

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 06/10/2010, 15:29

misha

@DEKI: Hehehehehhehehehehehe, ooo;))))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

DEKI | 06/10/2010, 19:01

Misho ti si bre bolestan i treba te obesiti za jajca pa bi video kako to boli a onda bi ti bilo hehehehehehe,ooo.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 06/10/2010, 19:39

misha

@DEKI: Daaa, bravo- mene treba obesiti, samo da životinjama ništa ne fali?!;))))
P.s.Ja sam lepo rekao: "Lepo je to što je jedan život sačuvan (mislim konkretno na nesrećnu kerušu Milu), ali taj jedan kučeći život ne vredi jednako (bar po meni) kao ljudska povreda, a kamoli život !!!" tačka

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

deki | 08/10/2010, 14:50

Ma taj tvoj zivot i tvoje razmisljanje ne vrede ni jedne psece dlake.Ko si bre ti da sudis sta vredi a sta ne.Ti da opipavas puls Srbije?Mogo bi da opipas nesto drugo.J... mi se za tebe i takve kao sto si ti.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 10/10/2010, 00:37

misha

@deki: A u nastavku piše: "...Smaraću Vas nekim temama koje zanimaju samo mene... :D Ako Vam se ne sviđaju, idite na neki drugi blog- vozdra!!! :P"

audio batteries listings

audio batteries listings | 12/10/2010, 09:14

You made some good points there. I did a search on the topic and found most people will agree with your blog. auto leasing directory

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

miana | 14/11/2010, 22:34

O da,resenje je eutanazirati sve pse lutalice!Slazem se da treba resiti problem agresivnih pasa lutalica,ali za to su zaduzeni LJUDI!Isti oni koji su posejali doticne zivotinje po ulicama Beograda.Zasto?!Jer su nehumana,hirovita bica i uopste ne toliko uzvisena kao sto ih/nas ti predstavljas.Mi,uzvisena,inteligentna stvorenja smo koliko ja znam i jedina koja su ustanju ubijati i nanositi bol radi samog bola,ciljano!Zivotinje napadaju iz straha!Pitam se pitam..-da li su te iste "krvolocne zivotinje"bile mazene i pazene od strane nas uzvisenih?!Slazem se,stradaju ljudi koji nisu ni krivi ni duzni,ali to se NE RESAVA eutanazijom!

o psima lutalica

Tijana | 22/02/2011, 22:22

odakle znas da taj decak,zena..(pomenuti u gornjim naslovima)..nisu maltretirali tog psa ?!?!?!?!?!
psi nikada bez razloga ne diraju! a ljudi su kretencine koji ih muci,zlostavljaju,ubijaju bez ikakvog razloga!! SRAMOTA BRE!

boles' ;D

misha | 23/02/2011, 16:38

misha

@Tijana: Ahahhahahah, viri ti članska karta Nove Srbije :P

"Predsednik Nove Srbije Velimir Ilić vređao je poslanicu poslaničkog kluba Za evropsku Srbiju Jelenu Trivan u jučerašnjoj emisiji Upitnik RTS-a: "..gospođo Trivan, ja sam odgajivač velikih rasnih pasa i koga kuče namiriše da ga ujede, znate, teško njemu. Ja vam to sad kažem. I to vi da zapamtite, Srbiji to treba.."." :/

o psima lutalicama

Lana | 23/02/2011, 22:03

Misho, ti si toliko fascinantno glup, da cu te od sada, pa do kraja zivota, koristiti kao mernu jedinicu za glupost! Hitno kod psihijatra, ako nije kasno, a verujem da jeste. Pozdravljam te glupi, glupi Misho!

xD

misha | 24/02/2011, 15:46

misha

@Lana: Ok, to je vaše mišljenje kao što je ono gore u postu- moje! P.s.Jeste li videli šta piše u opisu ovog bloga: "..Ako Vam se ne sviđa, idite na neki drugi blog- vozdra!!!"

o psima lutalicama

Lana | 24/02/2011, 18:45

@Misho
Nazalost, slucajno sam naisla na tvoj bolesni tekst, tvoje blogove ne citam. Cinjenica je da me bas uvek razalosti postojanje neljudi kao sto si ti. Zlocin je zlocin, i kao takav nema pokrice, bas kao sto ni humanost ne moze biti selektivna, jer time sama sebe ponistava, ali to svakako nisu teme o kojima mogu sa tobom polemisati. Zao mi je sto prirodna selekcija ne uzima u obzir i mentalno-psiholosko stanje vrste, jer bi takvih kao ti bilo manje. P.S. Ovo je, naravno, drugi i poslednji put da citam nesto sa tvog bloga, osim ako budem nesto od toga navodila kao jako los primer u svojoj disertaciji.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 24/02/2011, 19:22

misha

@Lana: Hehehe dobro je, slažemo se u nečemu: "..to svakako nisu teme o kojima mogu sa tobom polemisati.":D Mislim da je strašno to što od šume ne vidiš drveće i obrnuto! Jasno sam rekao: "Lepo je to što je jedan život sačuvan (mislim konkretno na nesrećnu kerušu Milu), ali taj jedan kučeći život ne vredi jednako (bar po meni) kao ljudska povreda, a kamoli život !" P.s.Daleko ti lepa kuća ;DDD

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 27/04/2011, 16:20

misha

27.04.2011.
Kuršumlija: Psi lutalice napali sedmoro ljudi!

Psi lutalice juče su u Kuršumliji napali i ujeli sedmoro ljudi, od kojih je petoro sa "rizičnim ujedima" upućeno na dalje lečenje u Niš, rekla je agenciji Beta epidemiolog Veroslava Jovanović.
Epidemiološkoj službi Doma zdravlja juče se javilo petoro ljudi koje su u centru Kuršumlije napali psi lutalice.
Veroslava Jovanović rekla je da je, kada čoveka ujede nepoznat pas ta povreda veoma rizična, pa su zato žrtve napada pasa upućene u niški Institut za javno zdravlje.
"Ovo je katastrofalno da u jednom danu pet pacijenata traži našu pomoć", rekla je Veroslava Jovanović i dodala da je u protekla tri meseca epidemiološka služba registrovala ukupno 19 pacijenata kojima su psi lutalice naneli povrede, dok je tokom cele prošle godine bilo ukupno 20 takvih slučajeva.
Zamenik predsednika opštine Dejan Milošević rekao je agenciji Beta da će opština tražiti od nadležnih institucija da hitno pomognu u izgradnji azila za pse, jer su psi danas u tom mestu napali sedmoro ljudi, medju kojima i jedno dete koje je pas ujeo dva puta.
Milošević je istakao da je drastično povećan broj pasa lutalica u Kuršumliji i da ih samo u centru mesta ima više od 100.
"U samom centru grada se mogu videti čopori pasa lutalica, samo u jednom čoporu ima oko 30 pasa. Ne verujem da postoji još jedan grad u Srbiji gde ovako nešto može da se vidi. Moraćemo da se obratimo Vladi Srbije i drugim donatorima da nam finansijski pomognu da što hitnije izgradimo azil za pse jer drugo rešenje nemamo", rekao je Milošević.
On ističe da će opština narednih dana odrediti lokaciju za izgradnju azila van grada.
Najbliži azil za pse se nalazi u selu Trbinje u opštini Blace, ali opština Kuršumlija nije učestvovala u izgradnji tog azila i zato ne može da ga koristi.
(Beta)

sa zeljom da neko jos uvek posecuje ovaj blog

mica | 29/11/2011, 00:56

ne znam odakle da pocnem!Nije vuk od jednom odlucio da se nastani u gradu pa da zivi na ulicama pored ljudi i da ih napada!Volis da ti podilaze slazuci se sa tobom,ali onimakoji ti protivrece,nalazis sasvim-nepovezana-za-temu napade.Mogao bi da zivis u Kini i pravis pastetu od pasa,ali na ovim podrucjima(U SRBIJI)PAS JE COVEKOV NAJBOLJI PRIJATELJ.DA,SAD ME VRACAS NA DA SE CAK I NAJBOLJI PRIJATELJ POJEDE AKO JE TO OD KORISTI)
Nikada se na ovim prostorima nije jeo ili sakatio.Pitaj dedu,ili neke stare pa ces da naucis.Problem umnozavanja pasa se nekada resavao odvajanjem i unistavanjem tek rodjenih stenaca.Srpski seljak nije imao sterilizaciju zivotinja na raspolaganju,ali je mudro znao da resi problem velikog broja pasa.U ranija vremena nije bilo toliko slucajeva napada pasa na ljude:psi koliko ih je bilo su bili najbolji prijatelji coveka.Zakljuci doktore,covek je razlog sto psi napadaju coveka.
Tema nije ljubav prema coveku ili psu.Ako volis coveka u svakom mogucem smislu(zivot prevashodno kaodar prirode)onda volis i mrava i pcelu i psa.Nije potrebno da odlucis.
Naravno da nikom ni sebi ni bliznjem ili bilo kom cije ime procitam u novinama ne bih pozelela da se desi nesto tako.Stvar je u licnoj i drustvenoj odgovornosti.Sta si ti ilibilo ko ko se slaze sa tvojim stavom bilo sta ucinio na tu temu:NISTA.
Tvoj cinjenicama poduprt stav,a jos vise nekih tvojih lizaca me uzasava.Covek je coveku vuk(zao mi je sto koristim vukove za ovu svrhu jer su i oni bica bozja)Mozda mozes nesto da izvuces iz toga??????
Sta si ti,doktor koji opipava puls Srbije!!!!!!!!!!!!!Ti si prvi kome treba doktorska pomoc.Alter ego-nisi ti bas normalan:hvala vam pohvale mi bas prijaju!!!!!!
Niko od ljudi koji ti se suprostavljaju uopste pominju temu:pseci zivot ili ljudski zivot.Ti si taj koji od sume ne vidis svako po na osob drvo:obrazuj se malo-malo vise.
I za kraj:
mladiluk najgore je dovoditi ovakve teme na nacionalni nivo(ako je to nivo )
svaka cast tebi mladiluce kisses for you
Deki I love you
Nenad bravo momce
Srbo suvise si rude za mene ali nekad,nekima tako treba
Mya ne posecujes ovu zabokrecinu verovatno ali svaka ti cast
ja sam juzna pruga ali zivim mnogo juznije
Miso doktore vreme je da shvatis da je svako drvo zivo i vrednije od zlata

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 30/11/2011, 12:21

@mica: PRAVDA ZA MILU I DOCTORA MISHU :)))))

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

marijana dzonic | 10/05/2012, 18:08

trebalo bi da vas je stid .jeste li se ikada zapitali zasto su ti psi na ulici .pa upravo zbog nas ljudi to jes zbog neodgovornih i nesavesnih ljudi .kada bi se svaka osoba koja baci tj jes ostavi psa na ulici da se sam snalazi za hleb i jednostavno svoj opstanak a do juce je bio neciji ljubimac sta onda ocekivati od takvog psa .

Vet

Bora | 24/05/2012, 18:58

-Ubio oca sekirom
-na smrt pretukao zenu i otisao da spava
-zadavila dete i bacila les u kontejner
-automatskom puskom po gostima kafica
-zgazio starca, pa pobegao
-grupa huligana izbola mladica... e, pa j*** mi se za sve njih, sami su krivi

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vujadinovic Dejan | 26/07/2013, 15:40

Slusaj me majmuncino jedna retardirana, procitao sam citav clanak, da ne kazes da sam procitao samo naslov.. i imam veliku zelju da ti pljunem u lice! I da te tucem za svako napiseno ruzno slovo o zivotinjama. Zivotinje su bas kao i ljudi, sve je to Bog stvorio. Samo sto smo mi iznad njih u nekim stvarima pa kaze se da ljudi "vladaju" zivotinjama. Njima je Bog dao da budu zivotinje, a nama da budemo ljudi. Sve je to Bozije davanje. Postoje i dobre i lose zivotinje, po pitanju duse. Bas kao i ljudi. Ali, ovo ko je mogao da uradi, monstrum je. Da mi ne znam sta uradi covjek, ne bih mu mogao ovako nesto uradiit, a ne zivotinja. Ali sve vise, iz dana u dan, pocinjem da volim i cijenim zivotinje vise od ljudi. Toliko od mene.

Re: J*** MI SE ZA "KERUŠU MILU" !!!

misha | 27/07/2013, 17:32

misha

@Vujadinovic Dejan: Klikni ovde !

Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb