facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha
misha | 16 Avgust, 2009 17:05
ĆUPRIJA - Sigurna muška kuća, prva na Balkanu, kao utočište muškarcima
koji su žrtve "nežnijeg pola", počela je sa radom pre tri nedelje u
okolini sela Supska, u opštini Ćuprija. Ova jedinstvena ustanova za
pomoć poniženim muževima koju je osnovala nevladina organizacija "Muška
sigurnost", uz pomoć ministarstava za rad i socijalnu politiku i
ljudska i manjinska prava, trenutno ima dva štićenika, farmaceuta iz
Zaječara i penzionera iz Ćuprije.
Dušan Trifunović (41), ekonomista i bivši predsednik opštine Ćuprija,
osnovao je, kako otvoreno kaže, "Mušku sigurnost" jer je i sam godinama
bio žrtva supruge.
- "Nisam se ni najmanje iznenadio kad sam saznao za procenu Ministarstva
za ljudska i manjinska prava da sedam do deset odsto muškaraca u Srbiji
preživljava pravu torturu od strane svojih žena, jer sam na svojoj koži
osetio šta to znači. Želim da razvijem program prve srpske Sigurne
muške kuće, pre svega preko SOS telefona na koji bi se 24 sata dnevno
mogli javljati obespravljeni muževi. Stvari su jednostavne, muškarci
ulaze u brak iz ljubavi bez kalkulacija, a izlaze iz njega zbog druge
žene. On je po pravilu "slep" i sve prihvata, i izlaz vidi samo u nadi
da će druga žena imati manje interesa, a više ljubavi!" - nadahnuto
objašnjava Trifunović.
Amnesty Man International započinje svetsku kampanj: "Zaustavljanje nasilja nad muškarcima - u našim je rukama!"“Niko ne sme biti podvrgnut mučenju ili okrutnom, nehumanom ili ponižavajućem postupanju ili kažnjavanju.”(Opšta deklaracija o ljudskim pravima).Od rođenja do smrti, u vreme mira kao i rata, muškarci se sučavaju s diskriminacijom i nasiljem od strane države, zajednice i porodice. Najmanje svaki TREĆI muškarac na svetu, tokom svoga života će biti žrtva nasilja od strane žena – kako verbalnog tako i fizičkog!!! Nasilje nad muškarcima prisutno je u svakom društvu, bez obzira na politički i ekonomski sistem,, bogatstvo, rasu ili kulturu. Glavni uzrok nasilja nad muškarcima leži u porastu feminizma odnosno diskriminaciji koja proizilazi iz prirodne dominacije muškaraca nad ženama u svim područjima života.Nasilje nad muškarcima nije “prirodno” ili “neizbežno”, zahvaljujući feminizmu ono je grubo kršenje ljudskih prava !!!
inana | 16/08/2009, 18:08
jaoooooooooooooo.... ovo sam ja htela da pisem :PPpppppp al bilo bi da kradem :P :D
pa dobro... ravopravnost polova! sto da ne. steta sto nema sigurna kuca za ostavljene. odes na par dana i kada te prodje, ko nov si. :D....mozda cak i smuvas nesto ;)
inana | 16/08/2009, 18:10
e da! sta se ti bunis kad na svakoj slici si okruzen curama :p
misha | 16/08/2009, 20:55
@Dolphin: Kao što rekoše pametni ljudi iz Amnesty Man International: "Glavni uzrok nasilja nad muškarcima leži u porastu feminizma odnosno diskriminaciji koja proizilazi iz prirodne dominacije muškaraca nad ženama u svim područjima života." Evo čistog dokaza u tvom komentaru!!!! :DDDDDDDD
misha | 16/08/2009, 21:12
@inana: Ne bunim se ja, daleko bilo;DDDDD
I ja sam za ravnopravnost polova (u svakom smislu)!!!!! Ali, na žalost, živimo u svetu u kom' su samo ženska prava - ljudska!!!!!!! Razmisli o tome, tako je:( Čak mislim da su psi bolje (zakonom) zaštićena vrsta u muškaraca!!!;)
P.s.I da- nisam ja zakupio prava na ovu temu!!! Možda joj ti priđeš na neki svoj način? 100 ljudi- 100 ćudi i IDEJA (a 100 žena- 200 sisa, ahahahahaha:DDDD Nisam mogao da zadržim jezik za zubima ili bolje rečeno- prste dalje od tastature:PPPPPPPPPPP)
Dolphin | 16/08/2009, 21:25
Mislim da to sto je rekao taj Amnesty Man International nema veze s mozgom, a ja to nisam potvrdila... dakle, da prevedem na sprski: taj International kaze da su zene postale agresivne prema muskarcima zato sto osecaju da su potcenjene od strane muskaraca tj. osecaju se inferiorno i da bi dokazale da muzevi (muskarci) ne gledaju na njih iz pticije perspektive one potezu za nasiljem kako bi pokazale da su one i te kako jaka bica, koja umeju i mogu da se brane terorom nad muskarima! E pa nije!!! Ja sam rekla da zene treba da budu pazene i mazene ali to ne ukazuje na njihovo nemoc. Moc zene lezi u njenom mozgu. NJena pamet je njeno najjace oruzje. I to je jedina vrsta "oruzja" kojima se zene koriste da bi pobedile muskarca u njihovoj igri. I to je to... Nema nikakve filozofije u tome kao sto si ti rekao i taj International...
misha | 16/08/2009, 21:33
@Dolphin: Psihičko nasilje (u ovom slučaju- žena nad muškarcima) je možda i najgore i najsurovije žensko oružje i način terora!!!!!!! :PPPPPPPPPPPPP
Dolphin | 16/08/2009, 21:38
Slazem se da je psihicko nasilje najgora vrsta nasilja generalno... Ali i po tom pitanju vi muskarci prednjacite!!! Kada ste nervozni ne znate sta pricate i u tim trenucima kazete zenama milion stvari koje ne mislite, i na kraju se izvinite i smatrate da ce zena preko svega toga da predje... Zena naravno to uradi iz ljubavi, jer mi volimo srcem a vi necim drugim :) A ako si toliko siguran da je zenama to najsuroviji nacin terora, molim te argumentuj, jer ovom svojom recenicom nisi ni mene niti bilo koga ubedio da su zene "opasne po zivot"!
misha | 16/08/2009, 21:42
@Dolphin: Žene su kao droga, kad se navučeš na njih (nećemo bukvalno o tome ko se na koga navlači:PPPPP) ne možeš da ih se rešiš, potrebne su ti, a u isto vreme te uništavaju (muškarca):DDDDDDDDDDD
Dolphin | 16/08/2009, 21:51
ok, vidim da popustas malo!!! Priznanje je najbolji nazin kajanja (ali necemo sad o tome) Mogu da kazem da se sa ovom tvojom recenicom slazem... ali i da ja tebi predocim zasto su mozda zene u nekim trenucima u svom zivotu malo vise "agresivnije" nego inace. Dakle, da i ja upotrebim nasa medicinska istrazivanja i objasnim ti to na najnormalniji nacin - Svi znamo sta je PMS, pa zato emocionalni simptomi koji mogu da se pojave u toku PMS–a su sledeci: • Promene raspoloženja
• Ljutnja, ispadi besa
• Manjak energije
• Razdražljivost
• Napetost i anksioznost
• Osećaj gubitka kontrole
• Manjak koncentracije i zaboravnost
• Tuga i depresija
• Gubitak interesovanja za uobičajene aktivnosti
• Osećaj bespomoćnosti
• Osećaj beskorisnosti i krivice
Mislim da sam sve objasnila. A to ponasanje ne izlazi iz okvira normalnog ponasanja... Samo je muskarcima taj predmenstrualni period neobican jer se nisu dovoljno navikli na njega... I to je objanjenje sto su zene u enkim periodima svog zivota "malo" drugacije... Ali bi zarad ljubavi msukarca ucinile sve (i pored PMS-a) :)))
misha | 16/08/2009, 21:56
PM:S - imate neprijatelje :DDDD
Dolphin | 16/08/2009, 22:00
A i vi muskarci bre uvek preterujete u svemu - kad pijete popijete previse, kad seksualno opstite sa zenom preterate i tada, kada jedete jedete previse, kad je vredjate vredjate je mnogo, a kad mislite da je zena agresivna onda mnogo razmisljate, a to nije dobro za muski mozak koji se i tako sastoji samo od jedne daske i velike kolicine paucine, jednom upotrebite mozak da razmislite dobro o necemu i vec ga pokvarite i posle ne mozete pravilno da rasudjujete da li je zena normalno agresivna jer je PMS u pitanju ili nije... Misho, nemoj tako, zene su bre zene, vecita neotkrivena tajna za muskarce i sve sto pricate o zenama, samo nagadjate... Jel znas knjigu koja se zove - Sta muskarci znaju o zenama- e, u ta knjiga ima nekoliko desetina listova koji su prazni, neispisani, neodsampani, sto znaci sta- da muskarci ne znaju apsolutno nista o zenama...
Dolphin | 16/08/2009, 22:03
A ovo sto kazes, da imamo neprijatelje, hm, pa ne znam. Ti, kao predstavnik muske populacije nazovi to tako, mi zene PMS i dalje zovemo PMS...Mi na sve stvari gledamo realno i zovemo stvari pravim imenima, dok vi - pitaj Boga kako sta zovete da se ne zirazavam sad ovde...
Dolphin | 16/08/2009, 22:10
i sta se bre krijete tamo u "Sigurnoj kuci"?! Sta glumite seka perse bre, sta, krijete se od zena, mnogo ste se uplasili, jadni vi... Ako jedan MUSKARAC ne ume da se suoci sa zenom, onda on i nije muskarac nego najgori ostatak muskog drustva, slabic...
misha | 16/08/2009, 22:10
@Dolphin: Možda je muški mozak "jedna daska i velika količina paucine", ali mi ti navedi (bez pomoći google pretraživača) neku istorijski važnu ženu- NAUČNIKA!?!?! I da ne zvučim kao šovinista (pa da ovo malo ublažim sledećom rečenicom)- veća logika za muški mozak je: jedna jedina zarđala žica, koja ima jedinu funkciju- a to je da drži uši!!!! :PPPPPP P.s.Mi smo u školi učili da ne postoji razlika između muškog i ženskog mozga!O:)
sanjarenja56 | 16/08/2009, 22:12
Samo da te pozdravim :)))
Dolphin | 16/08/2009, 22:24
Bez googl-a i ikakvog pomagala mogu da ti kazem da je zena naucnik bila Marija Kiri!!! I mogu da ti kazem da ima puno pametnih zena koje su nisu toliko isticale jer su zene skromne, a i pored vas muskaraca zena ne moze da dodje do izrazaja... Ok, sa medicinske tacke gledista, mozak muskaraca i zena je isti, ali sa zivotne tacke gledista i malo iskustva, svi ce ti reci da postoji razlika izmedju mozga muskarca i zene.... A razlika i mora postojati da bi se oni uzajamno korisno dopunjavali kad je to potrebno... Da ti bolje objasnim to je kao Jing-Jang...
misha | 16/08/2009, 22:27
@Dolphin: Što se tiče poslednjeg komentara, nije dobro praviti toliku generalizaciju ("i sta se bre krijete tamo u "Sigurnoj kuci"?! Sta glumite seka perse bre, sta, krijete se od zena, mnogo ste se uplasili, jadni vi... Ako jedan MUSKARAC ne ume da se suoci sa zenom, onda on i nije muskarac nego najgori ostatak muskog drustva, slabic...")! Svaki slučaj nasilja je posebna priča (bez obzira na pol), evo citata iz (verovala ili ne;)) "Kurira":)))
"Za svoja dva trenutna štićenika Trifunović tvrdi da su klasični primeri torture supruga nad muževima.
- Vitomir I. (48) iz Zaječara je farmaceut, koji je godinama snabdevao veledrogerije i imao miran porodični život. Žene ga tuži za nasilje u porodici. Za vreme sudskog ročišta ona izlazi iz sudnice jer joj navodno pozlilo, a u stvari koristi priliku da trkne i zameni brave na ulaznim vratima kuće, koji su zajednički stekli. Od tada ne postoji legalan način da ponovo uđe u svoj dom. Da je on zamenio brave, ustala bi kuka i motika, i Centar za socijalni rad, i njen problem bio bi rešen. Pre dolaska kod nas spavao je u čekaonicama na autobuskoj i železničkoj stanici. Drugi naš štićenik, penzioner iz Ćuprije, prijavio je policiji da ga redovno tuku sin i žena i podneta je krivična prijava, koja nikako da bude procesuirana. U kuću ne sme iz straha, pa je kod nas dok se problem ne reši - priča Trifunović."
Tako, mada je po meni i pominjanje ovoliko informacija o muškarcima u Kući, takođe, glupost!!! Šta bi se desilo da se objavi samo jedno ime od neke žene iz Sigurne kuće?????????? Ma, čista diskriminacija!!!:)
misha | 16/08/2009, 22:32
@sanjarenja56: Pozdravljam i ja tebe, ali me interesuje tvoje mišljenje o ovoj temi "izgibE;)" sa ovom Dolphin-om ;)))
misha | 16/08/2009, 22:34
@Dolphin: Poslednji tvoj komentar- potpisujem!!!!!!!!:)))
Dolphin | 16/08/2009, 22:39
i dalje stojim iza tih mojih reci koje si citirao, i slazem se da je svaki slucaj prica za sebe, ali i dalje vazi da ti muskarci koji ne znaju da savladaju jednu zenu da nisu muskarci!!! A mislis da Kurir pise istinu, novinar nije novinar dok ne zacini malo svoj clanak... ne kazem da nisu tacne te izjave muskaraca, ali je sve to preterivanje, i to samo zato sto su mozda zene glavna tema svih casopisa, ma onda se neko dosetio i reko – ajde da bacimo malo senku na zene i malo se istaknemo mi muskarci. Vi ste zeljni paznje, vi uzivate kad jedna zena trci za vama, uzivate da steknete reputaciju, makar preko nekog obicnog clanka u novinama. Sramota! Shame on you! Slazem se da je rec o diskriminaciji, ali o diskriminaciji zena!!! Ko je bre doneo glupi zakon da zena mora npr na vencanju da uzme prezime muza?! Naravno, ako zena to ne uradi, onda je opet muskarac taj koji je uvredjen (ooo, nezne duse)... Hm... zamisli porodicu u kojoj se samo zenska deca radjaju i kada otac tih devojaka treba da uda te cerke i one uzmu muzevljevo prezime one odmah unistavaju rodoslov svoje porodice i ne moze da se prenosi njihovo prezime dalje kroz generacije, ajadan covek, njihov otac nije kriv sto je napravio zensku decu pa prezime ne moze da mu se nastavlja na sledecu generaciju... Cista diskriminacija zena!!!
Dolphin | 16/08/2009, 22:42
Eh, vidim zoves Sanjarenja u pomoc... Eto, opet zoves jednu zenu u pomoc, tipican muskarac... Ali da moj pretposlednji komentar potpisujes svaka ti cast! hvala, hvala, ne treba aplauz! :)))
misha | 16/08/2009, 22:50
@Dolphin: Pogledaj malo bolje novine (zavisi na koje misliš, ne računaj ženske magazine), već pogledaj neke ozbiljnije novine- muškarci su na najbitnijim stranama (što je možda žalosno), ali nisu po strani (kako ti tvrdiš) da bi se na ovaj način "isticali"!!!
Kažeš: "Ko je bre doneo glupi zakon da zena mora npr na vencanju da uzme prezime muza?!" taj zakon ne postoji!!!!!!!!!!!:PPPPPPPPPPP
Dolphin | 16/08/2009, 22:57
Sta, mislis na politicare! Ma daaaaj! Oni samo traze paznju da budu na naslovnim stranama casopisa jer jedino tako mogu da skrenu paznju na sebe... A oni su prvi na listi ulaska u Sigurnu Kucu, veruj mi! mMalopre sam mozda pogresnu rec upotrebila, to nije zakon, vec ‘pravilo’ svete tajne braka... I moras priznati da to jeste diskriminacija ZENA!
misha | 16/08/2009, 23:05
@Dolphin: Nzm, takav je običaj!? Ja znam ženu koja je zadržala svoje prezime i čak ga dala svojoj ćerki! Eto i to je moguće, kao i to da muškarac uzme prezime od žene (retko, ali sam to video na tv-u)!
Dolphin | 16/08/2009, 23:11
Sve je moguce, a ta zena je pametna sto je zadrzala svoje prezime i dala ga svom detetu, a taj muskarac koji je uzeo zenino prezime je budala... i nema ni m od muskarca.... mislim da smo dosli do zakljucka, muskarci su muskarci, a zene su zene i to je to, nema nikakve filozofije tu i nikakvog objanjenja... Do sutra bi mogli da pricamo na tu temu, naravno da pomenemo i Adama i Evu, ali iskazali smo nasa misljenja i ja sad moram u krevet, na beuty sleep, a tebi isto preporucujem da odes u krevet da malo sklonis tu paucinu u glavi i dodas jos neku dasku...:) A ako zelis da nastavimo razgovor, moze, ali sutra... do tada, zelim ti good night!
Dolphin | 16/08/2009, 23:23
***samo da ispravim gresku u kucanju, kao buduci prof.engleskog nisam lepo u brzini napisala rec - beauty sleep-
misha | 16/08/2009, 23:29
@Dolphin: Eto, ženama se ne može ugoditi: "a taj muskarac koji je uzeo zenino prezime je budala... i nema ni m od muskarca....";( Lepo rekoh ja drugarici pre neki dan: "Ma žene su najcrnja sorta!!!!!3:)"
I kad smo kod Adama i Eve, evo jednog vica za tvoj beauty sleep:
Pita mladić devojku:
- Mogu li da te zovem Eva?
- Zašto?
- Pa zato što si mi prva.
Tek će devojka:
- A da li ja mogu da te zovem Pežo?
- Zašto? - upita momak.
- Pa zato što si mi 206-i:DDDD
Dolphin | 16/08/2009, 23:31
e, ne vredjaj zene, to ti izricito zabranjujem! "veliki ljudi nisu ludovali za ljubavlju vec za zenama"!
vic sam vec znala, a taj vic moze da bude isti samo da bude sve obrnuto i opet ce biti tacan...
laku noc!
misha | 16/08/2009, 23:37
@Dolphin: "veliki ljudi nisu ludovali za ljubavlju vec za zenama"- ova rečenica (u mom shvatanju) još više vređa žene:)
beliocnjak | 16/08/2009, 23:49
vi bre izginuste ovde ali dobar vic u svakom slučaju..:))
pozz
misha | 17/08/2009, 00:11
@beliocnjak: Suprotnosti se privlače (mislim, uopšte na muškarca i ženu)!!!:) I hvala za pohvalu vica, jeste jak :)))
nastasja | 17/08/2009, 01:18
jaaaaoooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bolje da nista ne napisem. ako si me shvatio. ako me kapiras, znaces sta me iznerviralo.
ZIVELI MUSKARCI :)
misha | 17/08/2009, 01:28
@nastasja: Ahahahahahahha, razume se;) I živele nama žene!!!!!!!! :))))))))))
dmc | 17/08/2009, 01:52
Ja sam samo u prolazu :) ne bih da se mesam, da ne dobijem po njusci :) hihiihih :)
misha | 17/08/2009, 02:54
@dmc: Heheheheh, vrlo mudar potez :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Dolphin | 17/08/2009, 08:27
""veliki ljudi nisu ludovali za ljubavlju vec za zenama"- ova rečenica (u mom shvatanju) još više vređa žene:)" OBJASNI ZASTO TO JOS VISE VREDJA ZENE? Nista ne argumentujes nego samo kazes, dakle daj neki argument!!!
inana | 17/08/2009, 10:03
ovo je roman u nastavcima......
suky | 17/08/2009, 11:27
brate mišo...
dok je mog junačkog srca ja neću izaći ispod kreveta.
pa makar me i milka čokoladom mamila...
:)))))
beliocnjak | 17/08/2009, 13:31
muškarci i žene su usvakom slučaju uvek 'pomalo' sado-mazo nastrojeni..:))
rene | 17/08/2009, 13:45
Nasilje nad muskarcima (pogotovo psiholosko!) je daleko cesca stvar nego sto se to predpostavlja!
misha | 17/08/2009, 14:50
@Dolphin: "veliki ljudi nisu ludovali za ljubavlju vec za zenama"- način na koji sam ja ovo shvatio je najbolje opisan u ovom Rakićevom stihu:
"Za taj trenutak života i milja,
Kad zatreperi cela moja snaga,
Neka te srce moje blagosilja!
Al' ne volim te, ne volim te draga!":)
Kapiš? Ili sam loše shvatio:)
misha | 17/08/2009, 14:51
@inana: Ima ženske ima sve :DDDDDDDDDDD
misha | 17/08/2009, 14:54
@šuky: Ahahahahahahah, ti kao moj bivši profesor anatomije, kаže (za vreme predavanja dok neko galami u hodniku)- "Sad kad izađem, pa kad ga uhvatim, dohvatim....pa počnem da bežim!";)))
suky | 17/08/2009, 14:55
sad ću da zasučem nogavice...
;)))))))))
misha | 17/08/2009, 14:55
@beliocnjak: To je već druga priča, hehe 3:PPPPPP
misha | 17/08/2009, 15:08
@rene: Baš to!!!!!! I ja mislim da muškarci izgledaju mnogo manje ugroženi koliko se ne poštuju njihova prava! Ovim ne kažem da je ženama sjajno i bajno!
inana | 17/08/2009, 15:15
O svemu se cuti! Niko nikad ne prica i svi misle da je sramota. U Srbiji svako trece dete je seksualno zlostavljano. I to od cetvoro tri su devojcice a jedano je decak. Ako se prizna da je jedno decak to ne umanjuje bol one tri devojcice niti znaci da je decak povlascen. To jednostavno znaci da se u Srbiji deca zlostavljaju! I to je strasno.
poluuspavanka | 17/08/2009, 15:26
Ni muškarci više nisu jači pol i ako im treba zaštita - pomozite im
Dolphin | 17/08/2009, 15:31
"Za taj trenutak života i milja,
kad zatreperi cela moja snaga,
Neka te srce moje blagosilja!
Al' ne volim te, ne volim te draga!"
Muskarci cesto kriju svoja osecanja zar ne shvatas! I to iz razloga da ne budu povredjeni!!! A to je samo vasa maska! Vi daleko vise patite od nas zena, samo sto to ne pokazujete kao mi, vec vi cutite i u sebi patite. I kad ludujete za zenama, vi je nesvesno i volite, samo to ne zelite da priznate. Svaka ludost u zivotu se radi iz srca, a ako neko vise luduje za zenama a ne za ljubavlju znaci da zenu stavljaju na visi polozaj od same ljubavi! Zena je na pijedestalu a ljubav je njeno postolje, razumes?!
zena + ljubav=ludost, a moze zena + ludost=ljubav, moze i ljubav + ludost=zena... razumes me?!
Dolphin | 17/08/2009, 15:33
U velikoj ludosti zbog zene, muskarci vesto prikrivaju ljubav, jer ipak su muskarci jaci pol, a zene nezniji...
Dolphin | 17/08/2009, 15:35
Mora se bre zna ko nosi suknju, a ko pantalone!
nastasja | 17/08/2009, 15:43
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
suky | 17/08/2009, 15:46
*dolphin
ko otvara vrata a ko tera traktor...
;)))))
misha | 17/08/2009, 15:52
@Dolphin: Kako očekuješ da "daska obrasla u paučinu" ("muški mozak", po tvojoj def.) ovo shvati???:PPPPPPPPP Šalim se, normalno da kapiram, interesantno razmišljanje, ali ja to ipak shvatam na onaj način iz stihova.... Svako ima pravo na svoje mišljenje (pa i takve žene):DDDDDDDDDDDDDD
misha | 17/08/2009, 15:53
@nastasja: Ne se uzbuđavaj!!!!!!! O:)
misha | 17/08/2009, 15:56
@šuky: I ja sam zasukao nogavice.....i odoh da otvorim kapiju, ahahahahahhahahah ;)))))))))))))
misha | 17/08/2009, 15:58
@poluuspavanka: Ovo mi deluje prilično ironično ili si mislila na muškarce oženjene sa nositeljkama crnog pojasa, heheh ;)))))
Dolphin | 17/08/2009, 15:59
@Suky: :D
@Misha: A kakve to zene?
misha | 17/08/2009, 16:17
@inana: Da, i deca su ugrožena!!! Reaguje se tek kada bude prekasno.... Treba sprečiti nasilje i zaštiti takvu decu (postoje i za njih institucije poput "sigurnih kuća").
I sad da skroz banalizujem: mislim da, ako postoje prihvatilišta za pse, zašto bi bauk bila muška sigurna kuća???;)
misha | 17/08/2009, 16:18
@Dolphin: Žene sa posebno razvijenim mišićem koji se na latinskom zove "lingua";PPPP Ili (pošto je ovo blog) da prilagodim terminologiju- "žene sa dugim prstima za kuckanje po tastaturi"XD
Ili, ajde da (opet budem zagovornik ravnopravnosti) i da ih nazovem "ženama ravnopravnim sa muškarcima":DDDDDD
Dolphin | 17/08/2009, 16:27
Jel to mozda mislis na mene ili se varam? Hmmm...
Dolphin | 17/08/2009, 16:31
Uvredio si me sada, mislis da ne razmisljam ispravno??? Mislis da nisam u pravu ni za jednu stvar koju sam napisala ovde?! ok...
misha | 17/08/2009, 16:42
@Dolphin: Mislim da si u pravu isto koliko ti misliš da sam ja u pravu!:) Zadovoljna?;)
saray | 17/08/2009, 16:47
Zanimljiv duel...uživala sam dok sam čitala vašu verziju 1000 zašto - 1000 zato :))), stvarno sam se dobro nasmijela...I da...razlike između muškog i ženskog mozga na svu sreću postoje,jer i ja Misha mislim da je u razlikama privlačnost, ipak nisu toliko velike da bi nam stvarale probleme..., ili je ključ nesporazuma i nerazumijevanja u onom "neistraženom"...?:)))
A kada su u pitanju one istražene i dokazane činjenice o razlikama...jedino na što pomislim je...eh, da mi je samo jedan dan da sam muškarac da odmorim jezik i mozak...:P
* Odmoriti jezik u ovom komentaru se spominje u smislu govora :))), da se razumijemo....
saray | 17/08/2009, 16:50
I Misha, oprosti ako ti zauzimam medijski prostor ali ja moram pozdraviti sanjarenju56...i šaljem joj veliku pusu...
Dolphin | 17/08/2009, 19:42
@Suky: Oduvek sam volela matematiku, interesantno je ovo! A u neku ruku i tacno! Ali zene su ipak "dobronamerno" zlo! :)
beliocnjak | 17/08/2009, 19:53
ee baš ste mi interesantni..:))
sad i matematika došla na red...hahaha
a ja mislio da je žena čista hemija..:))
sanjarenja56 | 17/08/2009, 21:07
Tražio si moje mišljenje Misho, a i da pozdravim dragu Saray!
Svakome ko je zlostavljan treba pomoći, bilo to dete, žena ili muškarac. To što ZNAM da je daleko više zlostavljanih žena i što ZNAM kako su grozomorno zlostavljane, naročito na ovom Balkanu, druga je priča, a što zaista znam malo zlostavljanih muškaraca. O deci ne bih da pričam , previše mi je muka kad pomislim na to koliko su često žrtve.
A Što su objavljena imena maltretiranih muškaraca, verovatno treba zahvaliti čuvenoj novinarskoj ljubavi prema senzacionalizmu!
misha | 18/08/2009, 00:39
@saray: Interesantno je da svaka žena bar jednom u životu kaže: "Eh da sam na trenutak muško..." (obruti slučaj je redak;)) Nzm što? Eto, ti kažeš "da odmorim jezik i mozak", a zanimaju me i drugi razlozi (drugih žena koje tako kažu)???
P.s.Moj "medijski prostor", ahahahahha:PPPP Ma slobodno, idemo želje, čestitke....:DDDDD Heheheh, šalim se- sanjarenja56 nam je puno draga osoba:*
Pozz za Bosnu I HERCEGOVINU (naučio sam):)
misha | 18/08/2009, 00:41
@šuky: Ahahahahahahah, kralju matematike, neće biti čudo ako dva nova stanara muške sigurne kuće (posle ovog mog posta;)) budemo upravo nas dvojica!!!!!!!:)))))))))))))))))))))))
misha | 18/08/2009, 00:43
@Dolphin: "DOBRONAMERNO zlo", aha- to je razlika između muškog i ženskog zlodela, hehe!8)
misha | 18/08/2009, 00:47
@beliocnjak: Heheheh, žene su čudo:))))))))))))))
misha | 18/08/2009, 00:50
@sanjarenja56: O da, to je taj "Kurir"!!! Nzm koliko je taj novi zakon o informisanju ANTIEVROPSKI (svi ga nešto kritikuju?) ali te novine treba zabraniti!!!!!!! Ne volim Dinkića ali ga preteraše (ovi iz Kurira) sa njim; i što je najgore dva puta plaćaju kaznu od 15, 000 e i opet ista priča u krug! Tako i sa imenima žrtava i sa mnogo čime....;( Pozz i hvala što si se oglasila:)))
suky | 18/08/2009, 11:04
spakovao sam stvari stari, pa da krenemo polako, u kom pravcu je ta anonimna kuća...
Da kažemo ono čuveno:
"Ja sam Šuky i zlostavljan sam"
"Ja sam Miša i zlostavljan sam"
"drago nam je da ste nam se pridružili, našoj malo zajednici..."
klik....
saray | 18/08/2009, 13:38
...ahahahaha mislila sam ti nešto napisati ali nisam mogla ozbiljno nakon ovog kometara od suky, ne mogu od smijeha...Suky ne znam te ali pozdravljam te...:)
I da, hvala na pozz, a Hercegovini ću prenijeti...
misha | 18/08/2009, 13:40
@šuky: Ja sam tamo (u ĆU) išao u Visoku medicinsku, tako da ništa nema da brineš, znam taj kraj!:) I ponećemo ovu tvoju sliku kao dokaz ko može da nas zlostavlja;)
P.s.Dodao sam te za prijatelja na facebooku, radi bolje komunikacije u ovim, po muški rod, teškim vremenima:DDDDDDDDDDDDDDD
suky | 18/08/2009, 13:41
*saray
pa tako to ide, zar ne...
pozdravljam i ja tebe...
saray | 18/08/2009, 13:53
Šuky: Da, procedura je zadovoljena...Sretno!!! Nadam se da ćete u toj kući pronaći zadovoljstvo koje niste mogli u ženama.....ahahahah, stvarno si me slatko nasmijao, naročito sličicom, hvala ti...
suky | 18/08/2009, 13:57
*saray
stavićemo desetak stolica u krug pa da se predstavimo.
krucijalne dokaze imamo...
pa da počnemo...
zadovoljstvo u onakvim ženama, šta ti pada na pamet saray???
a za smeh... uvek...
;)))))
saray | 18/08/2009, 14:20
Šuky: ...ahahah, tek pročitah...voljela bih slušati vaše ispovijesti u toj zajednici...i gledati vaša bolom zgrčena lica dok pričate o patnjama kroz koje ste prošli...ali da ste znali mogli biste riješiti odavno problem zadovoljstva sa ovim vašim ženama, ugasiš svjetlo i sve je isto...
suky | 18/08/2009, 14:51
*saray
"moja je uvek ćutala i slušala me stalno... i stalno me je terala da ja budem gore"... bravo Šuky, to je diskriminacija, to da ti stalno budeš gore je nepodnošljivo... siroti Šuky... "i peglala mi je veš non stop i kuvala da sam se ugojio, tako je htela da me upropasti, dobrom kuvanom hranom"... da, da... znamo, znamo i saosećamo sa tobom...
pitanje je da li je odole isto, ko zna šta se krije u onom mraku, ne bih proveravao...
:)))))
saray | 18/08/2009, 15:44
Šuky: hvala ti što si mi omogućio da provirim i oslušnem bar malo atomsfere sa vaše seanse odvikavanja od žena...znam, znam teško je to kada si godinama zlostavljan, svaki muškarac trpi zlostavljanje i misli da je on za to kriv i što god mu drugi govorili nema uticaja...teško se tome oduprijeti, naročito u tvom slučaju...jako teška situacija...ali bar sad mi je jasno zašto se većina muškaraca osjeća zlostavljanim...jadni Šuky, znam da ti ovim teškim trenucima to ne znači mnogo, ali imaš moju podršku i suosjećam stobom...
I negde sam čula da "dobre ideje svijetle u mraku"...:)))
poluuspavanka | 18/08/2009, 15:55
Čula sam i ja za razne vidove zlostavljanja: Ne da ti da zoveš mamu, baca ti na pranje čarape koje možeš da nosiš još nedelju dana, skriva rolne toalet papira baš kad ti trebaju, neće da ti kaže u kojoj ono beše fioci su ti gaće nego moraš da ispreturaš ceo ormar... muke Isusove su to...
suky | 18/08/2009, 16:19
*saray
teško je, nije lako... ali zajedno ćemo izdržati...
hvala na podršci, znači u ovim trenutcima...
Inače klik ...
:)))
Dolphin | 18/08/2009, 16:26
@Suky, ti si jedno duhovito stvorenje... bas citam dijalog izmedju tebe i Saray - veoma interesantno, naravno i tvoje slicice! Ova poslednja je super!
@Poluuspavanka, tako je!:)
suky | 18/08/2009, 16:38
*poluuspavanka
a za takve vidove zlostavljanja je zadužena posebna grupa na B odeljenju. to su već teži slučajevi, naročito ovi što im žene ne dozvoljavaju da zovu majku, ti su na intenzivnoj nezi...
;)))
suky | 18/08/2009, 16:44
*dolphin
jesi li ti duhovita, ili si uvek ovako filozofski raspoložena... m?
;)))
sanjarenja56 | 18/08/2009, 16:50
Saray, Šuky je baš duhovit, znam ga...cepala bi se od smeha da ga upoznaš...pozdravi Edina!
sanjarenja56 | 18/08/2009, 16:51
Misho, zamišljam tebe i Šukija u toj sigurnoj kući...već me boli stomak od smeha!
misha | 18/08/2009, 17:11
@poluuspavanka: "Duhov'ta" :PPP
@Dolphin: ;)
@šuky: Uh, ovo deluje bolno :8
@saray: :)
@sanjarenja56: Zar i ti sine Brute? :DDDD
nastasja | 18/08/2009, 17:27
hahahahaahha :)))))
sanjarenja56 | 18/08/2009, 17:31
Misho, pa vas dvojica biste ceku koncepciju okrenuli tumbe i zatvorili biste "Kurir" očas posla
Dolphin | 18/08/2009, 17:42
@Suky, ja sam UVEK duhovita i UVEK filozofski nastrojena, mozda je samo za nijansu ovo drugo malo vise izrazenije od prvog... :)
Dolphin | 18/08/2009, 19:39
ZASTO JE BOLJE BITI ZENA NEGO MUSKARAC?
1. Za vreme masaže ne moraju da crvene zbog erekcije.
2. Ne dobijaju napad epilepsije čim im padne par dlaka s glave.
3. Statistički gledano, šanse da ih uhvate u ljubavnoj aferi su veličine makovog zrna.
4. Za vreme brodoloma, spašavaju ih među prvima.
5. Frajeri još uvek misle da moraju da plaćaju trebine račune, a one mogu ono ušteđeno da investiraju u, recimo, novog frajera.
6. Bolje je biti tatina curica nego plačljivi mamin dečkić.
7. Mogu da zadrže vozačku dozvolu i pri najvećim prekršajima (šifra: krokodilske suze).
8. Na kraju krajeva, žene su te koje odlučuju koliko će se ljudi roditi u sledećem milenijumu.
9. Postoji Riki Martin.
10. Muškarci mogu Rivalda samo uzdizati u nebesa, a one bi, teorijski gledano, mogle s njim i u krevet.
11. Kada ih pitaju želiš li da se udaš, dobiju prsten koji kasnije eventualno mogu dobro prodati.
12. Ne čekaju dok ih smrt ne razdvoji, već fino na vreme primete da je veza otišla do đavola pa je same prekinu.
13. Muškarci ranije umiru, a žene inkasiraju životno osiguranje.
14. Daleko je veća fora koristiti vibrator nego se kresati s gumenom lutkom.
15. U ženske magazine ubacuju bolje poklone.
16. Žene se u načelu daleko lakše i brže opiju, što se pozitivno odražava na budžet.
17. Žene mogu da drže rad obrva pod kontrolom.
18. Gotovo uvek znaju da li je dete njegovo ili nije.
19. Ako baš požele, mogu naplatiti seks dok kažu 'keks'.
20. Bog ih obdario darom da mogu usrećiti baš svakog prodavača cipela.
21. Retko zalutaju, i to uglavnom zato jer im nije problem da zastanu i pitaju za pravi put.
22. Ne moraju uopšte da znaju kako funkcionišu one stvarčice na benzinskoj jer se uvek nađe neki besposlen i ljubazan muškarac.
23. Ne moraju da znaju napamet imena svih nacionalnih fudbalskih klubova i rezultate od 1980. naovamo.
24. Ne moraju mesecima da stanuju s nepoznatim tipovima u sobi i da nose iste zelene krpice kao i oni.
25. Mogu da izađu iz prodavnice na benzinskoj stanici bez nošenja 5 kompjuterskih i 5 seksi magazina.
26. Posledice burne noći mogu se dobro prekriti puderom.
27. Nakon vruće noći ne moraju sa strahom i strepnjom da postavljaju pitanje: Kakav sam bio?
28. Niko im se ne smeje ako ne uspeju da dohvate najvišu policu u supermarketu.
29. Mogu da rade više od jedne stvari - i to istovremeno!
30. Ako žele da razmišljaju, mogu koristiti samo svoj mozak.
31. Nemaju posebnu fioku u ormanu s natpisom 'pogrešno oprana i uništena odeća'.
32. Ne moraju da se odmah bace na renoviranje kuhinje posle samo jednog pripremljenog jela.
33. Kada ispeglaju neki odevni predmet, to se i vidi.
34. Postoji cela vojska radnika koji se brinu za njihov izgled i duševno stanje.
35. Ne moraju da učestvuju na olimpijadi zvanoj 'Ko će više popiti, pojebati...'
36. Ako im komšija kupi bolji auto, ne dobiju slom živaca.
37. Imaju potpuno realističan doživljaj kada im neko kaže "20 cm."
sanjarenja56 | 18/08/2009, 19:43
Dolphin je osveženje kod tebe, Misho! Mogla bi malo češće da gostuje kod tebe
Dolphin | 18/08/2009, 19:45
Sta je Bog rekao nakon sto je stvorio muskarca? Mogu ja i bolje! A zatim je stvorio zenu! SMILE! :D
Dolphin | 18/08/2009, 19:46
@Sanjarenja, hvala! :***
sanjarenja56 | 18/08/2009, 19:49
Šta ću, volim delfine, volim i Mishu, hajde da sve pomirimo :))))
Dolphin | 18/08/2009, 19:52
Hehehehe... volim ja i tebe i Mishu i ostale i svi smo ovde podmireni, hocu reci "pomireni"! :D
inana | 18/08/2009, 22:58
wow... 101 komentar! evo ti jos jedan, da idu u paru :)))
saray | 18/08/2009, 23:07
Šuky: Po onom što si spomenuo, kako je tebi...ja sam mislila da ste vi muškarci samo moralno zlostavljani,ali ova sličica govori da tu postoji i fizičko zlostavljanje...i ja sam užasnuta činjenicom da se to nekome dešava...naročito kad pogledam slike koje si ovdje iznio kao dokaze...:)))To je prava agresija na vaš tjelesni integritet i iskreno se nadam da to ne ostavlja mnoge psihološke posljedice po vaše mentalno zdravlje...opet, suosjećam s vama i na raspolaganju sam ako vam nekada trebalo utočište...:)))
misha | 19/08/2009, 01:10
@nastasja: Eto vidiš- od nerviranja, došla si do smejanja :))))))))))))))))
misha | 19/08/2009, 01:22
@Dolphin: Duhovita filozofkinjo, da vidimo "ZASTO JE BOLJE BITI ZENA NEGO MUSKARAC?"- tačno je 1, 5, 6, 11, 15, 16, 17, 18, 19, 22, 27, posebno 29 i 30, 35:DDD
Sta je Bog rekao nakon sto je stvorio muskarca? Rekao je "Ti si u redu!" Onda je stvorio ženu (pogledao je) i rekao "Ti ćeš morati da se šminkaš", buhahahahahah :PPPPPPPPPPPPPP
P.s.Sanjarenja56, Dolphin, Saray & ostalE- VOLEM I JA VAS :**** < 3
misha | 19/08/2009, 01:25
@inana: Nije bitan kvantitet, nego kvalitet ove besede ;))))
Dolphin | 19/08/2009, 09:07
@Misha: Mislis da stavke pod ostalim brojevima nisu tacne osim ovih koje si naveo??? I zasto mislis tako? Ja mislim da su sve tacne, ove sto si ti izdvojio su super, narocito broj 30.!!! :))) I hvala na komplimentu da sam "duhovita filozofkinja"... :D
Nego, onaj moj vic je bolji od ovog tvog, ovaj tvoj je previse surov za moj ukus i nije skroz tacan... Recimo ja sam uvek za prirodnu lepotu i sminkam se samo kad moram, a nekad me i uhvati manija sminkanja:), mada mislim da je duhovna lepota zene pa i muskarca mnogo bitnija od fizicke lepote, znam da ces se sloziti sa mnom!!!:)))
A ova beseda ima i kvantitet, ali ima i kvalitet i to na najvisem nivou! :)))
inana | 19/08/2009, 10:39
ok. gotovo sve mi je jasno osim ko je Rivaldo???????????????
ili je pisac mislio na Ronalda?
nastasja | 19/08/2009, 13:52
ja volim da sam lepa i sexy cak i kad izbacujem smece :))))))
misha | 20/08/2009, 13:26
@Dolphin: Brojevi koje nisam naveo su mi ili nezanimljivi, ili netačni ili ih nisam lično iskusio (i uverio se u istinitost):D
P.s.Moj vic je bolji:PPP
misha | 20/08/2009, 13:27
@inana: Kako se pravilno kaže Irak ili Iran ??????? :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
misha | 20/08/2009, 13:30
@nastasja: Hehehe, pa da- nikad se ne zna da li će srodna duša da naiđe baš u tom trenutku (da takođe izbaci smeće;)) ...ili će da naiđu paparaci:P
Dolphin | 20/08/2009, 13:52
@Misha: Ti nisi u mogucnosti i poziciji da odredis koji je tacan a koji netacan, mi zene bolje znamo i zanmo da su svi brojevi tacni! A moj vic je bolji!:P
misha | 20/08/2009, 19:53
@Dolphin: To je moje mišljenje i bolji vic i tačka :PPPP
misha | 20/08/2009, 19:57
@inana: "Rivaldo, puno ime Vitor Borba Fereira, (rođen 19. aprila, 1972 u Resifeu) je brazilski fudbaler koji od 2007 godine nastupa za AEK iz Atine. (...) 1999. godine je proglašen za najboljeg igrača sveta, kao i najboljeg igrača u Evropi. (...) Za reprezentaciju Brazila je odigrao 60 utakmica, za koju je igrao i na svetskom prvenstvu 2002. godine kada su osvojili titulu prvaka sveta. Rivaldo je 2002. bio jedan od najboljih igrača sveta!!!"
Znači- fuZbaler :DDD Wikepedia je čudo :PPP
inana | 20/08/2009, 20:00
aaaaaaaaa.... oni su ko kombinacije. imas par slova i od njih hiljadu imena
jednakost | 01/12/2009, 02:13
Nepotrebno je i glupo da se obrazovani i pametni ljudi raspravljaju oko toga. Cemu sve rasprave i dosetke na ovom mestu? Ko isprica smesniji vic, podneo je bolji dokaz o superiornosti?
Indoktrinacije o intelektualnoj superiornosti su prevazidjene u modernom svetu. Srbija, nazalost, spada u treci svet po tom pitanju. Muskarci visoko precenjuju svoju inteligenciju, zene je podcenjuju i obeshrabrivane su od rodjenja. Dokazano u brojnim studijama. Sigurnost u sebe i kreativnost se ohrabruje u decaka, a obeshrabruje u devojcica. Time se bavim. Ima mnogo studija na tu temu u inostranstvu, a u poslednjih par godina i kod nas - kako izgledaju npr udzbenici - devojcicama uvek ide uloga koja je pasivna i ponizavajuca u odnosu na decaka koji je aktivan i kreativan, obracaju se djacima u muskom rodu itd. Nesvesna diskriminacija pocinje od rodjenja. A traje vekovima. Zena naucnik? Miso, mozes ti i bolje.
Svaka zrtva nasilja treba da dobije adekvatnu zastitu. To nije prilika da se resi ko je "bolji", muskarci ili zene. Boljeg nema, oni ne mogu i ne treba da su jedni bez drugih. Frustracije treba razmatrati, stoga, na drugom mestu.
Doticni Trifunovic je neupucen u decju psihologiju, vrlo ostrascen i logicki nekorektan. Na primer,
"O prezimenu, posle razvoda, ne može da odlučuje žena da li će ga zadržati, već onaj čije je bilo pre braka".
A cije je to prezime bilo, ako ne zenino? Ne moze se poci od pretpostavke da je zena bice drugog reda da bi se isto i dikazalo! Zar ona nije imala nista svoje pa ni prezime, zar to je grubo krsenje kljudskih prava? Gotova svaka recenica ima istu potku. Neispravnu. Mada, aforisticnu.
Pozdrav i zenama i muskarcima.
MUNJA KRALJ | 01/09/2010, 16:09
Ja sam otac koji ne vidja svog sina skoro nikada , kako da resim taj problem sa bivsom zenom?/??
Goran | 13/11/2010, 19:09
Ljubomira Dapčevića i njegovu ćerku Milicu (25) oko 17.30 ubila je bivša supruga ispred restorana “Madera” u beogradskom parku Tašmajdan.
Prvo je sa dva hica u glavu usmrtila Milicu i sa jednim hicem, takođe u glavu, pogodila Ljubomira. Nakon pucnjave ona je pobegla u pravcu Tašmajdanskog parka.
Da je tako nesto uradio muskarac njegova slika i ime bili bi pozntati uz kvalifikaciju monstruma, a kada je zena u pitanju nema ni imena ni prezimena.Zar tako nesto nije monstruozno, i da li identitet treba da se krije samo zato sto je zena u pitanju.
peka | 23/02/2011, 01:30
Nema jednakosti između žena i muškaraca niti će ga ikada biti
peka | 23/02/2011, 01:48
Neko je gore pomenuo Centar za socialni rad.Takve ustanove treba da se ukinu jer samo troše novac poreskih obveznika i ništa drugo ne znaju da rade.Umeju da piju kafu i da iskoriste pauzu za topli obrok koja obično traje pola radnog vremena.Te ustanove i njihove stručne timove za brak i porodicu treba raspustiti ili im suditi za nestručnost.Ali pošto vidim da na ovim stranicama nema nikog odavno bespotrebno je i komentarisati.PA PITAM NADLEŽNE NA OVOM SAJTU DA LI JE KO ODGOVORIO MUNJAKRALJU I PONUDIO MU POMOĆ,oko njegovog pitanja.Čovek je postavio pitanje 1.septembra 2010 godine.Hmm postaviš sajt i otvoris sigurnu kuću i onda k...vrc
misha | 23/02/2011, 17:08
@peka: Ovo je blog- ne sajt, i ovo nije zvanični internet oglašivač "Muške sigurne kuće", već samo javno iznošenje mog mišljenja. Ne kažem da sam uvek u pravu! Inače- iako nikad ne treba praviti generalizaciju, slažem se sa vama kada kažete "Nema jednakosti između žena i muškaraca niti će ga ikada biti", a o tome najbolje svedoči komentar koji je ostavio MUNJA KRALJ! Ne znam koliko je isti verodostojan, ali u svakom slučaju- logično je da se problemi ne rešavaju na internetu već u nadležnoj državnoj instituciji! Pozdrav.
peka | 24/02/2011, 00:34
Dugujem izvinjenje misha,bio sam realno pre strog u iznošenju svog mišljenja.samo sam iziritiran do beskonačnosti.
Naravno da treba probleme rešavati u institucijama,naravno državnim.Mislim da treba svakom pomoći naravno ako si u mogućnosti.Pa ovako ,ja ću odgovoriti munjikralju,gospodine munjakralj ,nikako nećete moći rešiti taj problem još ako se oslanjate na institucije državnog tipa,vi ste gospodine munjakralj žrtva nasilja i to psihičkog koga prouzrukuje vasa supruga-bivša.Ako Vam je za utehu ja se sa takvim problemom nosim već godinu dana i dva meseca,pogotovu što sam bio dovoljno glup da se okrenem za pomoć jednom feminističkoj organizaciji koja se zove Centar za socialni rad i njihov tim stručni naravno za brak i porodicu.Gospodine munjakralj nek Vam je za utehu da je obrnuta pozicija da vi to radite svijoj bivsoj ženi,kako bi se to odmah rešavalo.I za veliku utehu nek vam bude i to,ZNAJTE DA VAS VAŠ SIN SIGURNO VOLI I PATI ZA VAMA,koliko god njegova majka pravila fatalnu grešku kao što je pravi ON će vas uvek VOLETI,a ja vam to garantujem pošto sam u istoj i goroj situaciji,moja deca kad me vide tu nastaje cika i vriska,a nema nista lepše na svetu kad vam 5-godišnja ćerkica koja me nije videla skoro mesec dana kaže:TATA JA TE VOLIM PREKO CELOG SVETA.
Tužno ali istinito.
Ovo je poruka za sve radnike svih centara za sociajalni rad pogotovu psihologe i ostale,LJUDI VI SVOJIM NEMAROM I NERADOM KROJITE NE SAMO NAŠU SUDBINU NEGO I SUDBINU NAŠE DECE.Hvala i izvini još jednom misha
peka | 24/02/2011, 00:37
i izvinite na tekstualnim i gramatičkim greškama.
misha | 24/02/2011, 15:20
@peka: U redu je, to je bilo afektivno reagovanje izazvano besom koji se dugo nakupljao u vama zbog lične nepravde! Potresna životna pričа.. Ipak živimo u svetu u kojem su samo ženska prava - ljudska! Svako dobro vam želim u rešavanju tog problema:)
peka | 25/02/2011, 17:16
Hvala na razumevanju,ukoliko neko od Vaših posetilaca želi pomoć,neka mi se obrati .Može me naci i na facebooku,pod pericajovanovic@gmail.com.Svakom bi želeo pomoći koliko mogu.
Hvala
Ivan | 13/03/2011, 16:43
Nisam neko ko moze da poveruje da jedna zena moze da fizicki zlostavlja muskarca,ali sto se psihickog zlostavljanja tice,u to verujem jer sam i sam zrtva istog.Supruga sa kojom sam jos uvek u braku je to radila poslednje dve godine.Pocela je da prodaje stvari iz kuce,da se vraca sa posla kad stigne,da je vozikaju razni likovi,pokloni,cvece i ostale stvari,tako da sam ja morao da preuzmem brigu o detetu,kuci,svemu.Pokusao sam razgovor sa njom,ali naisao sam na zid,vredjanje,histerisanje itd.,tako da mi je pukao film i nekoliko puta sam je osamario.Centar za soc.rad je odmah uzeo stvar u svoje ruke,pozvan sam zbog nasilja u porodici na razgovor.Objasnio sam im o cemu se zapravo radi,ali sam u svemu ja bio krivac.Od tada su prosle 2god.,njeno ponasanje je bilo jos gore,dolazi kad stigne,izlazi gde hoce i kad hoce,spava mirno cak i kada je dete bolesno,udara me i pred detetom,a ja ne smem da reagujem jer u tom slucaju je ona zasticena.U celoj prici ja ne smem bilo kako da reagujem jer mi odmah preti odvodjenjem cerkice.Isao sam par puta u centar i sve rekao,medjutim,uvek je u meni trazen krivac za sve.Podneo sam tuzbu za razvod braka,isli smo u centar na razgovor,a od svega nista.Nikakvu pomoc nisam dobio,cak cu i dete najverovatnije da izgubim,iako je za mene veoma vezano,a majku nece ni da vidi.Ja sam ostao bez posla a supruga radi,medjutim,sestra,majka i otac ne rade,a pritom joj je otac i nervni bolesnik.Znaci,bez obzira sto ja ne radim,imam mnogo bolje uslove za normalan zivot deteta,ali izgleda da je sve to malo.Ako imate bilo sta sto bi moglo da mi pomogne,savet,preporuku,da nastavim borbu za normalan zivot deteta,pomozite,unapred hvala.
peka | 15/03/2011, 16:34
E,moj napaćeni prijatelju.Ne opravdava te ,nemoj me pogrešno shvatiti,to što si nekoliko puta ošamario svoju ženu.Tu si napravio veliku grešku,sebi si nakačio tablicu na kojoj piše"krivac-nasilnik".Naravno da te dovodila do ludila ali si se ti okrenuo onome što ti je najbitnije,svom detetu.Kada je to počelo i kad ti je pukao film tad si trebao da predaš za razvod braka i da se obratiš centru za socialni rad da razgovaraš sa njima.Ali zbog mog iskustva ti govorim sledeće:nađi dobrog advokata i potrudi se da nađeš neki posao.Ako nemaš posao teško ćeš dobiti dete na staranje.S poslom i advokatom ako drugačije ne ide moraš imati i svedoke koji potvrdili tvoju priču,pogotovo ako bi dete bivalo u porodici gde je neko nervni bolesnik.Pitanje je da li ona hoće da se odrekne starateljstva nad detetom,ko je predao za razvod i šta se u tome svemu traži.A o socialnim radnicima i centru nemoj ništa da mi pričaš.
Ivan | 16/03/2011, 09:07
Nekoliko puta sam isao u centar za soc.rad i ukazivao im na sve,cak je i jedna moja rodjaka bez mog znanja poslala zvanicno pismo centru zbog kojeg sam ja opet kriv zbog Bog zna cega jer sve sto se nalazi u njemu je istina.iako nisam imao pojma o tome,a iskreno receno i sam sam hteo nesto slicno da napisem.Povrh svega oni dolaze da vide kakav sam ja otac,a za nju se mislim podrazumeva da je dobra majka bez obzira na sve.Slikao sam sve sto je trebalo,snimio par poruka nekih likova i naveo svedoke koji ce da potvrde sve sto sam rekao,jer je istina samo jedna,ostaje mi znaci jos da nadjem dobrog advokata.Hvala vam puno na odgovoru.Ja sam inace pravnik po zanimanju i jos ne mogu da verujem da ovakvo krsenje ljudskih prava postoji,ovo je strasno.HVALA JOS JEDNOM
peka | 17/03/2011, 10:06
Morate biti uporni,za svaku majku u centrima kažu da je svaka majka dobra i da je potpuno usmerena ka razvoju licnosti dece i da je potpuno psihički uravnotežena.A za oca to nije bitno i to upšte ne uzimaju u obzir.Otac kao otac on je tu samo neka fiktivna ličnost,naravno po njima.Ali to nije tačno.Samo činjenice,svedoci i upornost.Srećno
peka | 17/03/2011, 10:08
Jesu li u centru za socialni rad prisutne samo žene?
Ivan | 17/03/2011, 23:34
DA,SVE DO JEDNE
peka | 17/03/2011, 23:46
Tako je bilo i kod mene,pa su me gledali kao marsovca.Ja sam konstantno govorio o deci i njihovoj dobrobiti,toga se i vi držite.Apsolutno me nije interesovala bivša.Centar sam posetio preko 25 puta za godinu dana ali nisu mrdnule i kad sam doneo dokaze da je nasilna prema deci,sto sam i dokazao jer je krivicno gonjena za nasilje u porodici i optužena je,pa sam trazio ponavljanje brakorazvodnog postupka.Trebat će vam puno živaca ali nemojte dozvoliti da vam se dese stvari kao meni,pazite na svoje zdravlje.
Ivan | 18/03/2011, 12:53
Ja sam podneo tuzbu za razvod braka i zbog zapostavljanja deteta,a oni pozvali mene da budem sa detetom kuci,kao da ja nisam sposoban da je cuvam,nisam mogao da verujem.U centru nismo ni pricali o detetu.Hvala za savet sto se zdravlja tice,vec imam problema zbog konstantne nervoze,smrsao sam 12kg i spavam najvise 3 do 4 sata pa je poceo da mi raste secer u krvi.Trudim se da se kontrolisem,ali kao sto vec i sam znas to je vrlo tesko.Posebno sto nisam siguran ni da je ostavim samu sa detetom u kuci.Ovih par dana mi je mnogo lakse ,lepo je vreme pa mogu nesto da kupim ili da zavrsim za sebe a istovremeno se prosetam sa detetom,odemo do parka,u igraonicu itd.Moram da pronadjem bilo kakav posao i da potrazim dobrog advokata,mada ih kod mene u blizini i nema,bar onih koji se bave time.Hvala ti puno,sta drugo da napisem.
Ivan | 18/03/2011, 13:38
Izvini sto sam presao na ti
peka | 20/03/2011, 11:49
Nije problem,ti mi vi ili oni sve jedno.Imamo iste simptome,ja sam smrsao 23 kg,spavao sam od 3-4 sata,a secer varira između 7 i 9 pa se vrati u normalu.Pričaćete i o detetu samo nemoj iskazivati nervozu,budi smiren i staložen kad razgovaras sa njima.Počni da potenciraš ti razgovore s njima.Uzmes napišeš zahtev za prijem na razgovor i objasni u tom zahtevu kakav je problem.To odneseš u njihovu arhivu jedan primerak tebi jedan njima i to čuvaj za advokata.
Ivan | 02/04/2011, 01:37
Jednom smo isli i nema vise,nije ih ni zanimalo dete u celoj prici,pitali mene sve iako sam ja milion puta ukazivao na probleme koji se zbog nje desavaju,kada sam ja pricao oni se smejali,kad je ona pricala slusali i propitivali mene,zasto ovo zasto ono,sta ce meni svedoci,dete treba da se osamostaljuje sta je strasno da ona spava iako je dete budno,pravnica nema pojma ni sta je zajednicko starateljstvo,ja kazem da detetu nije davala lekove i da je lagala da jeste,a da sam to proverio,a na to sam dobio odgovor da ja nju psihicki zlostavljam i odakle mi pravo da je kontrolisem,o detetu ni reci.Hvala tebi prijatelju moj,kako ti sada ovo zvuci,po meni je ovo cista namestaljka.
peka | 04/04/2011, 15:23
Pa kako drugačije da zvuči,da je obrnuta situacija sunovratili bi se na tebe kao na najvećeg zločinca.U centrima za socialni rad bi "trebalo"prevashodno da vode računa o dobrobiti deteta,a ne o roditeljima.Ako imaš probleme s njom u vezi deteta ali samo u vezi njega idi kod njih stalno im dosađuj,idi sam traži samostalne razgovore ali sve predaj prvo u pismenoj formi,pa traži razgovor.Budi uporan.Znam da je teško ali ako ti je stalo do deteta i da dete pripadne tebi moraš tako.Naravno da su se smejali jer si otac,muškarac koji brine o svom detetu to je njima čudno.Tako je bilo i kod mene.Moja bivsa je napravila veliki incident u sudu.Pa su je onda privodili i ne znam sta već.I zbog toga smo bili u centru,pa su meni postavili pitanje šta sam ja preduzeo povodom toga(ludaci).Kao dam ja to izazvao,kao da sam ja učestvovao,kao da sam je ja privodio.Budi siguran da je ti ne zlostavljaš ni ovako ni onako,oni se na to samo vade.SAMO BUDI UPORAN!
Ivan | 06/04/2011, 13:52
Hvala na svemu.Isao sam u sud izneo sve,dobili su izvestaj centra koji je Bogu plakati,destruktivan za dete,gusi njegov normalan razvoj pored majke,igracke nisu prilagodjene detetovom uzrastu,nije vazno sto ona spava,ne posvecuje detetu pola sata vremena dnevno,ide sa covekom koji je 20god.stariji od nje i jos upoznaje dete sa njim vec sada iako smo jos zvanicno u braku.Sto nije spremila detetu da jede 10 puta za skoro dve godine,ja nisam smeo da likom haos po kuci zato sto ja nju na taj nacin uznemiravam,a kada nemam nikakve dokaze oni ih traze.Dete su mi dodelili da smem da vidjam svakog drugog vikenda,plakao sam kao malo dete.Zakazao sam pregled,tacnije razgovor sa psihijatrom da vidim da li ja stvarno nisam ok.Jos jednom hvala na svemu,pozdrav
peka | 07/04/2011, 20:40
E,moj Ivane.................,ne znam šta da ti kažem.Velika nepravda kao što se i kod mene odigrala.Ne odustaj,JA NISAM I NITI ĆU,samo mi nije jasno kako se tako brzo sve odigrava,kad pre taj izveštaj,imate li još koje ročište ili je sve gotovo.Nešto mi je to prebrzo.Prvo imate nekakvo mirenje,pa davanje izjava u centru itd.Pazi,da ti ne ubrzaju proces.Za sve što ti je potrebno mogu ti pomoći koliko mogu.Plakati nije loše,svi mi to radimo i muškarci i žene,a to sa psihijatrom ti nije loše.Ako imaš skyp,možemo se i čuti ili kontaktirati na drugi način.Drži se i ne daj se.Pozdrav i za tebe.
Ivan | 09/04/2011, 12:19
U toku nedelje cu da uzmem kamericu pa s e cujemo,hvala ti.U centru smo bili samo jednom od kada sam podneo tuzbu za razvod,ovo nam je ujedno bilo sve.Isao sam kod psihijatra i objasnio joj sve.Rekao joj sta sam ja uradio,sta ona i njoj je malo cudno jer je ona saradjivala sa centrom.Rekla mi je da ja nisam destruktivna osoba i da se za to ne brinem,da je ona sizid,tj.da ima neki poremecaj licnosti koji se vrlo cesto javlja kod dece ciji roditelji imaju neki oblik sizofrenije,ali da se taj poremecaj moze dokazati vrlo tesko jer su te osobe sklone glumi,lazima do beskraja...Tacnije mislim da mi je psihijatar rekao stvari koje jedino moze da kaze neko ko ima veliko znanje iz oblasti psihologije ili da je dolazila kod mene,ovo drugo nije,to otpada.Hvala ti jos jednom,cujemo se.
Ivan | 16/04/2011, 13:13
Sav posao su izgleda preko veza i vezica zavrsili preko centra,ja sam izgleda tamo bio samo figura koja je trebala da glumi oca.Nemam slusalice ni mikrofon,kupio sam cerkici camac za,ako Bog da,more.Ako postoji neka alternativa gde mozemo da se cujemo reci mi.
peka | 17/04/2011, 21:53
preko facebooka imas negde gore podatke pa pošalji zahtev
peka | 15/06/2011, 10:31
Ivane,kako se sve završilo na kraju,u koliko posećuješ još ovaj blog javi se!
peka | 25/08/2011, 10:41
Misha!
Veliki pozdrav za tebe,trebala bi mi jedna usluga od tebe ukoliko je moguće to uraditi.Jako sam zainteresovan za gospodina koji se samnom dopisivao i njegovu dalju sudbinu,dopisivao sam se preko bloga a ime mu je Ivan.U zadnjim tekstovima mi se javljao.Da li postoji ikakva šansa da dođem do tog čoveka ili da saznam neki podatak više da bi ga mogao kontaktira+ti.
misha | 27/08/2011, 00:17
@peka: Jedina šansa je da ostaviš neku e-mail adresu u komentaru, pa ako Ivan slučajno ponovo dođe do ovog posta- videće je i ako želi, javiće se? Ništa drugo nije moguće, na žalost. Pozdrav.
Ivan | 15/10/2011, 02:03
Evo mene ponovo.Najebo sam u prevodu.Dete sam dobio da vidjam svaki drugi vikend od petka u 18h do nedelje u 18h uz mogucnost da mi se i to ukine jer je velika verovatnoca da cu detetu da pricam protiv majke.Istina je da dobijam dete svaki vikend i da sam se ja donekle pomirio sa tim,mada mislim da u potpunosti necu nikada.Cerkica mi i posle skoro 6meseci od razvoda vristi kada trebam da je vratim kod majke,potrazio sam i pomoc psihijatra(i zbog nje a i zbog sebe,toliko je ljigavstina izneseno na moj racun da sam jednostavno morao da proverim da li je sve ok.)rekla mi je da dovedem bivsu suprugu a da ja ne zamaram vise sebe,sto se deteta tice dobio sam,na neki nacin,instrukcije kako da se ponasam i toga se i pridrzavam u potpunosti,ali za sada bar ne vidim nikakav pomak jer se dete ponasa isto kao i prvi put kada je odlazilo.Nasao sam i sa kim je bila u vezi za vreme trajanja bracne zajednice,ali to meni nista ne vredi.Cak iako je to dokaz da je na taj nacin zanemarivala dete ja sam okarakterisan kao neko ko ne dozvoljava majci da bude majka.Nemam pojma sta cu dalje da uradim,ako neko ima neki predlog,hvala,meni je najvaznije da nase dete bude srecno pa neka bude i kod majke,za sada tako nesto ide veoma tesko
Ivan | 15/10/2011, 02:17
Izvinjavam se sto sam neke stvari ponovio,ovo pisem u jednom dahu a da nisam ni pogledao prethodno napisano
misha | 21/10/2011, 21:56
@Ivan: Nema potrebe za izvinjavanjem, svaka čast na ovolikoj iskrenosti- možda će ova priča nekome, sa sličnim problemom, delovati "utešno" i koristiti. Nadam se da će se i Peka javiti i reći neko svoje iskustvo koje će možda vama pomoći.. Pozdrav:)
sloba | 11/09/2013, 22:51
zeleo bih da budem vas clan jer me je zena prijavila u centar za socijalno da sam po njenom pedofil a kasnije i nasilnik u porodici a razlog je posto mi je zena rumunka da bi nesmetano zadrzala naseg zajednickog sina u rumuniju a sin nam je srpski drzavljanin.Socijalno sa policiskim sluzbenikom joj pomazu u nepravdi i ako nisam kriv cak su mi devojcicu odneli u nepoznatom pravcu.potrebna mi je vasa pomoc i pomoc advokata hvala unapred.Cak su mi i u krivicnoj prijavi protiv mene podmetnuli falsifikovani potpis moje cerke.U mojoj opstini niko od advokata nece da me zastupa cim cuju za centar za socijalno i policiju.A cerku su mi odneli bez sudskog naloga i resenja.Pa su mi nalog doneli posle 4 dana.A policajka koja mi je odvela dete sa socijalnim radnicima je sutra dan dosla da vrsi iznudu dokaza od moje stare majke koja joj je rekla da ne zeli da tvrdi onako kako tvrdi policajka i da je policajka rekla majci da joj posalje hitnu pomoc da je stara i nemocna a mama je to odbila i rekla da toj policajki treba pomoc.Mama joj je rekla .zar hoces da me nabijete u ludnicu da nema ko da brani mog sina zbog vasih lazi,zato mi je potrebna vasa pomoc i pomoc i pomoc pravnog lica.
misha | 13/09/2013, 23:11
@sloba: Ovo je samo blog na kome smo diskutovali o ovoj temi, pre više od četiri godine! Za vas sam ipak pretražio google i našao sajt sigurnakuća.org na kome su navedeni sos centri, po gradovima, za kontakt! Kliknite ovde Srećno! Pozdrav
joca | 27/03/2014, 07:12
Gde i na koji nacim mogu da kontaktiram za pravnu pomoc sigurne muske kuce ili bilo koga ko se bavi pravima muskaraca
Moj avatar je Doctor Misha:)))
Doktor za sve i svašta! Doktor koji od 2007. godine opipava puls Srbije!
★★★★★
Doctor Misha je neka vrsta moje "indijanske inicijacije"- gde imaš jedno ime dok sredina ne shvati ko si, a onda ti daju drugo (pravo) ime. Zahvaljujući ovom avataru sam ušao u blog svet i postao bloger. :)
« | Avgust 2009 | » | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Re: PRVA "MUŠKA SIGURNA KUĆA" U SRBIJI !!!
Dolphin | 16/08/2009, 17:19
ma daj, jadni vi muzevi od nas zena, sve ste vi bezopasni i pravite se naivni... more, sve bih vas ja tamo strpala!!! takodje svaka tortura koju izvrsi zena nad svojim muzem je uvek izazvana nekim njegovim delom/recenicom... Mi zene samo vracamo milo za drago i to je to... Vi nemate prava da se zalite, vec da vidite i ispravite svoju gresku koju ste ucinili... Kad muskarac cuti zena ne moze nista lose da uradi i kaze, sto govori da je zena gazda, a ne muz, zena je ta koja treba uvek da bude mazena i pazena, negovana i voljena, i zar tako krhka bica mogu da izvrse torturu nad nekim muskarcem! mogu, ali opet kazem uzrok tome moze da bude samo neko vase pogresno ucinjeno delo/recenica... Pre su bre zene sedele kuci, kuvala i cuvale decu, a muzevi su isli i radili... i sta se sada zalite! malo vam je sto nas svaki dan nervirate, sto ste kenjkavi kad ste bolesni, sto ste prava deca zarobljena u telu odraslog coveka, pa sad jos trazite neka prava! nema bre! CUTI I TRPI STO SI MUSKO!