doctor

facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha

SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 22 Jul, 2008 15:23

P R E  I  P O S L E 
 
Radovan Karadžić 1995.god. 
Radovan Karadžić uhapšen!
 
EKSKLUZIVNO:
 
SLIKA RADOVANA KARADžIĆA
13 GODINA KASNIJE

Radovan Karadžić 2008.god.
Radovan Karadzic in disguise
 
Za razliku od prethodnog posta, gde komentari nisu bili dozvoljeni  (zbog bujice osećanja i mogućeg afektnog reagovanja pojedinaca)- ovde su komentari dozvoljeni!
Pamet u glavu! Ne volim da cenzurišem, ako ne moram!
Cenzura je dobra i poželjna- samo kada ne dopušta nagomilavanje smeća! :)

Komentari

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

hyperblogger | 22/07/2008, 15:31

omg. da nepoveruje covek.

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

dmc | 22/07/2008, 15:42

Znas kad bih ga prepoznao ;))) Mozda bi mu pomogao i preko ulice a ne bih znao da je on.. ko zna .. moguce i da mi je bio psihijatar ;) a e bih znao haha

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

hyperblogger | 22/07/2008, 15:44

dmc, brate, meni sigurno nije bio psihijatar, inace bi poludeo...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sara | 22/07/2008, 15:54

pa ko bi ga prepoznao....ovde je kao neki drugi covek,a nije ni cudo da se ne p[romeni to je 13 godina..i da sam ga negde videla nikada ga nebi prepoznala,i ne samo ja nego i mnogi drugi..mozemo tek onda da zamislimo Ratka mladica;-))))on je mozda isto psihijatar;-)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sanjarenja56 | 22/07/2008, 16:16

Baš takav šešir smo tražili, a njega nismo, ne bismo ga ni prepoznali!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

bealiever | 22/07/2008, 16:26

Eeeej , pa ovaj dole se setao mojim gradom :)))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

andrijana | 22/07/2008, 16:28

Da, ovaj se setao i mojim gradom... :)))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

Pinokio | 22/07/2008, 17:33

Na drugoj sliKi lici na mene!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

iluzija | 22/07/2008, 18:57

Lici... ;)

JA NE VERUJEM:)))))

misha | 22/07/2008, 19:44

misha

Sad možda će ova priča koja sledi da bude isuviše dobro da bi bila istinita (čak se i ja plašim da poverujem u nju:0):
U Medicentru u Bg bio je pre godinu(?) neki ovakav bradati čikica (B92) i ja kažem: "O evo ga Karadžić?!;)" I svi se nasmejemo i to je prošlo neopaženo i kao fora... Ali sada već brinem- da li je stvarno to tada bio baš on!:) Ako se pojavi neki snimak (iz Mediacentra, valjda?) sa neke konferencije na kojoj je Radovan učestvovao (pod lažnim identitetom)- to je i tada bio 'LADNO ON???:) I ja ga "nanjušio"?:)))
p.s.Inače poznavao sam jednu ženu koja je bila "pljunuti" Rašo:) -i zvao sam je (normalno kad nije čula;)) "Karadžić":) Eto tako sam i za ovo (sa te konferencije, tada) lupio (iz fore) i možda stvarno pogodio???:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

hyperblogger | 22/07/2008, 19:45

hyperblogger

Misho, nisi ti badava doktor, kolega kolegu pozna :)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 22/07/2008, 19:54

misha

@hyper: Ja ga uz'o za ličnog psihijatra i gdin "Dragan Dabić" se 'ladno predade Hagu...;)))))))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

voja | 22/07/2008, 20:32

Pa ja ovom čoveku pre neki dan ustao u busu...reko, čiča sedi ti( baš je posedeo), a kad stigneš tamo gde si krenuo...posle možeš i da odležiš..i tako...sad znam da mi nećete verovati...pozz.

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

principessa78 | 22/07/2008, 21:03

I...kako su oni njega na kraju prepoznali,moze li neko da mi objasni...Lopovska posla!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sonatica | 22/07/2008, 21:14

Mogli su da ga prepoznaju jedino ako su ga svih 13 godina pratili, ovako, da je ta potraga trajala godinu-dve, ne znam...sada apsolutno ne liči na sebe...od pre 13 god...
I kako ga niko za tih 13 godina nije poznao po glasu-držao je i dve tribine...

heroj

SANJA | 22/07/2008, 22:09

svaka cast.ko bi se toga sjeto samo pametan covek.13 godina gledaju u njega.corave budale.covek je cudo i ostavio trag na ovom svetu.koto drugo moze osimpametnog srbina.RASO SVAKA CAST.MOZDA U HAGU IM PSIHIJATAR I TREBA ZATO SE I PREDAO

RASO BRATE

MAJA | 22/07/2008, 22:14

SAMO SI TI TO MOGAO.SVAKA TI CAST.LJUDI CITAJTE STA JE TAJ COVEK NAPISAO.DIVNO

RASO SVI SMO POTAJNO RAZMISLJALI KAKO IZGLEDAS.ALI OVO JE CUDO.

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 22/07/2008, 22:24

misha

Ja sam ovo pre gledao na tv i stvarno sam to rekao (iz fore i ne sluteći?)- možda uopšte nije bio baš on- al' tako se desilo... I dobro je za priču- koliko god nemoguće izgledalo:)
p.s.A znali su oni (BIA) gde je on sve vreme (kao što sad znaju i za Mladića, verovatno?)- ali ga je Voja od Koštunića čekao da završi sa predavanjima i lečenjem, pa kad ode u penziju- da se sam preda???:))))

legenda

Dragan | 22/07/2008, 22:25

Legenda je legenda, drzao predavanja, pisao za novine... to ne bi mogao svako! Treba imati takvu pamet. Najgore je sto se sad raduju najveci zlocinci. Faco, ne daj se, niko nije srecan zbog ovoga... a da je normalan... a da je Srbin...

ROCKSTED

rocksted | 23/07/2008, 01:29

KaadZIĆ JE KAO GOSPODJA dAUT FAJER,SVE VREME NAM JE BIO U KUCI ALI GA ZBOG MASKE NISMO PROVALILI

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

mrs | 23/07/2008, 02:32

ma vi ste sve glupi srbiiiiii
jebo je on vama svioma vase ime
samo kad kazes srb nigje prispjeo ostacete vi zapecaceni do kraja zivota
jebo vas sve ....

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

dincic | 23/07/2008, 10:05

Ja se i dalje nadam da je uhapsen Deda Mraz a ne Radovan...

Tobejarabi

velahavle | 23/07/2008, 14:31

tobeestakvirlaaaa

za dragana

altan | 23/07/2008, 15:13

Ako se diviš pameti Radovana, ti sigurno imaš pileći mozak...

glupaci obrezani

dolex | 23/07/2008, 21:39

da vam nije bilo amera jebo bi vam cika dabic kevu

srbi iz srbije

djolex | 23/07/2008, 21:41

raso uz tebe smo

hahha

-BOSNA- | 24/07/2008, 00:48

ma nek su ga uhapsili svakako mu je mjesto u hagu.istruhni krme vlaskoo...vratit ce ti se sta si swe uradio u bosni.sad se pusi!!!

RASO UZIVAJ U HAGUU

SARAJEVOO | 24/07/2008, 00:55

ISTRUHNUT CES AKO BOG DA U HAGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

ВЕЛЕИЗДАЈА

ПАТРИОТА! | 24/07/2008, 10:44

КО ИЗДА РАДОВАНА НЕ ДОЧЕКАО ВИДОВДАНА!

ПЈЕВАМ ПЈЕСМУ ВЕЛИКОМЕ ТИЋУ РАДОВАНУ РАШИ КАРАЏИЋУ!
ВОЛИМО ТЕ РАШО ВИШЕ НЕГО ИКАД НЕЋЕМО ТЕ СРПСКИ СИНЕ ЗАБОРАВИТ НИКАД!!!

uz tebe smo raso!!!

Spasenija | 24/07/2008, 10:58

Svako ko bar malo poseduje pameti shvata da se sa srbima moze manipulisati kako se kome prohte!! Nazalost, jos jedan COVEk, borac i legenda ode u smrt,u Hag!! Dokle vise!! Tadicu izdajice srpskog roda!!

saschca

saska | 24/07/2008, 12:46

malo je ljudi koji znaju da donesu odluku.bilo kakvu. a on zna.sam je odlucio kad ce ga uhvatiti.to je njegova odluka.nek drugi ne umisljaju da imaju udela u tome.jedva cekam da cujem sta on ima da kaze.mnogima se ne isplati da on progovori.

muslimani

nejra | 24/07/2008, 14:51

mnogima se ne isplati da ovo jadno krme progovori al ipak njegove rijeci ce dovesti dohapsenja preostala 2 optuzenika!!!

I Naser Orić i Ratko Mladić i Haradinaj i Radovan Karadžić i Ante Gotovina su zločunci !!!

misha | 24/07/2008, 16:39

Počeo sam i ja da žalim zadnjih dana Radovana, ali sam se przo trgao! Jer čuo sam da je Karadžić, kao lider bosanskih Srba, na svaki pomen "naroda", imao uzrečicu (ili šta već)- "Ma nek narod ide u p.m.!" Toliko o tom "heroju"? Koga je on onda heroj, ako narod treba da ide u p.m.- životinja možda???

Bravo misha

saray-bosna | 24/07/2008, 18:03

Konačno neko ko razmišlja. Nadem se, jer si i ti na ovom svom blogu dosta veličao Karadžića, ali nikad nije kasno do pameti doći. Bolje ikad nego nikad. Pa ljudi razmislite. Karadžić je za svoje hirove žrtvovao i svoj narod, rat koji zamisliše Milošević, Karadžić, Tuđman i ostali je skupo koštao narod čitavog Balkana.Ne da branim Izetbegovića, ali on je samo stao na stranu svoga naroda, ali nije započeo rat, zna se ko je početkom devedestih prijetio muslimanima nestankom: Karadžić, zato se ne može stavljati u isti koš sa drugima...

krajnje vrijeme

frka | 24/07/2008, 19:57

tesko je reci bilo sta o ovom. tesko je ovog zlikovca uporediti bilo scim a nel sa nekom zivotinjom.veliki je to heroj ,i on i ostali bjegunci ,zrtvovali su cak i svoje obitelji da bi sebe spasili i uzivali dan vise na slobodi.kako li bi tek zrtvovali vas pristalice svoih bolesnih ideja .razmislite malo o tome .njima nisu njihova dijeca i unucadi vrijedni njihova uzitka a kamoli vi.osvijestite se jednom i izvinite se u ime srbskog naroda za dijela koja su oni pocinuli. jer to nisu dijela pravih pravoslavaca vec samo pojedinih bolesnika poput tog radovana karadzica , ratka mladica gorana hadzica i ostalih. nezaboravite da i vasa dijeca trebaju bolju buducnost a ona ce biti samo bolja ako budete mogli jednom istini u oci pogledati i priznati sebi da je u ime srbstva napravljen najveci zloci ovog naseg vijeka

gigi77

Igor | 24/07/2008, 20:41

ja sam srbin zivio sam u sarajevu i znam sta je bilo. drago mi je sto je uhapsen taj zlocinac, mada to nece nikome vratiti zivote.

legenda

Dragan | 24/07/2008, 20:57

Ma kako da ne... samo su Srbi cinili zlocine i samo njima treba da se sudi. Neka Vam Bog oprosti za to sto pisete za Srbe. A ovi sto pisu da su Srbi, a govore protiv Radovana su kreteni i debili. Pozdrav

Kritikujem sve loše!

misha | 24/07/2008, 22:02

misha

@saray-bosna: Gde sam bre ja veličao Karadžića??? Nikada! Najbolji dokaz mog "veličanja" Karadžića je prethodni post, napisan pola sata posle njegovog hapšenja (vidi: "UHAPŠEN RADOVAN KARADžIĆ !") I odgovori, nešto si bobrkao lončiće...?

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 24/07/2008, 22:11

misha

@frka: Ne želim da odgovaram na svaki komentar, ali na ovaj moram- ne vidim razlog da se Ja (tj. Srbi) izvinjavam Bosancima zato što je neki "psihić" ubijao ljude? Isto ne očekujem ni od tebe da se izvinjavaš Srbima, zbog dela "psihića 2"- Nasera Orića!!!
p.s.A i Karadžić nije naš- on je Crnogorac;)))

legenda

Dragan | 24/07/2008, 22:25

Radovan nije ubijao, on ima politicku odgovornost kao i vodje ostalih zaracenih strana u to vreme. I svima njima treba da se sudi ravnopravno, a ne da se sudi samo Srbima. Zamislite, Haradinaj ubijao licno, postoje snimci sa ratista, a oslobodjen. Sta cete vise? A ti Misho, nemoj da se ogradjujes i da se uvlacis ovima sto nas pljuju i mrze. Radovan i ostale nase vodje su morali da postupaju kako su postupale i ostale strane, jer je bio rat, ej rat je bio. Niko se u ratu ne mazi, vec se ubija, nazalost. Najmanje smo mi obicni ljudi krivi... Zna se sta su interesi zapada, Amerike... Pa Kosovo je postalo americka vojna baza, a odgovara im albanska mafija, droga,.. tu su najvece pare i zato su izabrali njih. Da se vratimo na temu, i dalje podrzavam i beskrajno volim Radovana, kao sto muslimani i hrvati vole svoje, o njima nista lose ne govore, a ti Misho ne baljezgaj vise!

Srbija je stara, prelepa Evropska država, buduća članica Evropske unije!

misha | 25/07/2008, 00:58

@Dragan: Ja (lično) nemam razloga da volim Karadžića, kao ni da ga mrzim... Mada smatram da nije "narodni heroj" onaj čovek koji (u uzrečici?) tera taj isti narod u p.m.!?! Volim što je u Hagu, isto koliko i ne volim što je Hag nepravedan jer oslobađa kasapine (Orića, Haradinaja...)- al' šta da radimo...? Mali smo (SRB)- pa moramo da slušamo veće i jače (makar to bili najveći svetski teroristi, a to mislim najiskrenije- Ameri)!
p.s.I nemam razloga niti želim da se uvlačim bilo kome ko je protiv Srbije! Ja baš zato i ne volim ove tzv."srBske heroje" (jer su oni više "protiv Srbije" od svih muslimana na ovom blogu zajedno)- jer su ukaljali i moj i tvoj obraz (kao Srbima) u svetu...:(

Za Mišu

saray-bosna | 25/07/2008, 12:05

Dobro, ako sam ja pogrešno protumačila tvoje veličanje, sorry, iz razloga što ti jedino razmišljaš kada daješ komentare na ovom blogu.Naravno neke stvari pogrešno interpretiramo i govorimo jer različito i znamo i spoznajemo.
Evo, ako ćemo iskreno na ovu temu govoriti, Karadžić jeste odgovoran za ideje i komandnu odgovornost, ali te ideje neko mora realizovati, to neko mora podržati, a podržali su bosanski srbi radeći (i to sa užitkom) ono što im je Karadžić osmišljavao, a podržali su i srbijanci, i u naoružanju i u ljudstvu. Jesu i muslimani i hrvati ubijali, ali da li su trebali pognuti glavu kao žrtveno jagnje?. Nikad nisu ubijali djecu, a u muslimanskim grobnicama su pronalazili dječije cucle, u Srebrenici su ubijalii musku djecu od 10, 12, 13...godina. Pogledajte samo spiskove ubijenih pa će te znati ko je više ubijao...Zato je možda potrebno izvinjenje u ime naroda, jer je Karadžićev zločin obični srpski narod realizirao. Eto čini mi se nekom treba izvinjenje, meni lično ne treba , meni treba da prestane nacionalizam, ne moramo se voliti, ali ne moramo se ni krvnički mrziti, treba praktično pokazati da su ljudi za suživot, a to ne pokazujemo na način što su prije 13-tak godina srbi npr. brutalno i na najniži mogući način ponižavali, silovali, ubijali muslimanke i danas se opet javi neki idiot koji kaže , citiram : "da vam ne bi amera jebo bi vam čika daba kevu"!? Na mržnju se odgovara mržnjom, i to nam neda naprijed. A jednostavno ne moramo piti kahvu ili kavu zajedno, ja ću ići u džamiju ti idi u crkvu, ja ću imati svoje shvatanje života ti imaš pravo na svoje, ali ne moram imati u podsvijesti, da ne daj Bože bude prilike, da bi me neko od ovih Karadžićevih pristalica mučio i ubio
isto onako kako je on volio i svojim pristalicama naređivao. Sve dok ima takvih, a ima ih mnogo, pa i na ovom blogu, neće biti pomaka na našem balkanskom polju, jer sad sam i ja kao i sva muslimaska omladina spremna na suočavanje, u bilo kojem planu... Sada ni jedan pametan musliman neće dopustiti sebi da vjeruje srbinu, jer nas je povjerenje skupo koštalo. E u tome je stvar, što pošteni i pametni srbi moraju biti iznad iznad Karadžićevog truhlog stada, jer u tim glavama zaista ima nešto truhlo... Ako je Karadžić naredio ubijanje, srbi to nisu morali na brutalan, najgori mogući način i raditi...e tu se pokazuju obični srbi.

Za Mišu

saray-bosna | 25/07/2008, 12:05

Dobro, ako sam ja pogrešno protumačila tvoje veličanje, sorry, iz razloga što ti jedino razmišljaš kada daješ komentare na ovom blogu.Naravno neke stvari pogrešno interpretiramo i govorimo jer različito i znamo i spoznajemo.
Evo, ako ćemo iskreno na ovu temu govoriti, Karadžić jeste odgovoran za ideje i komandnu odgovornost, ali te ideje neko mora realizovati, to neko mora podržati, a podržali su bosanski srbi radeći (i to sa užitkom) ono što im je Karadžić osmišljavao, a podržali su i srbijanci, i u naoružanju i u ljudstvu. Jesu i muslimani i hrvati ubijali, ali da li su trebali pognuti glavu kao žrtveno jagnje?. Nikad nisu ubijali djecu, a u muslimanskim grobnicama su pronalazili dječije cucle, u Srebrenici su ubijalii musku djecu od 10, 12, 13...godina. Pogledajte samo spiskove ubijenih pa će te znati ko je više ubijao...Zato je možda potrebno izvinjenje u ime naroda, jer je Karadžićev zločin obični srpski narod realizirao. Eto čini mi se nekom treba izvinjenje, meni lično ne treba , meni treba da prestane nacionalizam, ne moramo se voliti, ali ne moramo se ni krvnički mrziti, treba praktično pokazati da su ljudi za suživot, a to ne pokazujemo na način što su prije 13-tak godina srbi npr. brutalno i na najniži mogući način ponižavali, silovali, ubijali muslimanke i danas se opet javi neki idiot koji kaže , citiram : "da vam ne bi amera jebo bi vam čika daba kevu"!? Na mržnju se odgovara mržnjom, i to nam neda naprijed. A jednostavno ne moramo piti kahvu ili kavu zajedno, ja ću ići u džamiju ti idi u crkvu, ja ću imati svoje shvatanje života ti imaš pravo na svoje, ali ne moram imati u podsvijesti, da ne daj Bože bude prilike, da bi me neko od ovih Karadžićevih pristalica mučio i ubio
isto onako kako je on volio i svojim pristalicama naređivao. Sve dok ima takvih, a ima ih mnogo, pa i na ovom blogu, neće biti pomaka na našem balkanskom polju, jer sad sam i ja kao i sva muslimaska omladina spremna na suočavanje, u bilo kojem planu... Sada ni jedan pametan musliman neće dopustiti sebi da vjeruje srbinu, jer nas je povjerenje skupo koštalo. E u tome je stvar, što pošteni i pametni srbi moraju biti iznad iznad Karadžićevog truhlog stada, jer u tim glavama zaista ima nešto truhlo... Ako je Karadžić naredio ubijanje, srbi to nisu morali na brutalan, najgori mogući način i raditi...e tu se pokazuju obični srbi.

za mišu

saray-bosna | 25/07/2008, 12:28

Sorry zbog greške - dva puta slćajno poslah pret. poruku. I možda će biti zanimljiva ova priča za neke na ovom blogu.
Moja najbolja prijateljica je bila srpkinja, sada je prešla na islam. Ona i njena porodica su ostale u Sarajevu, njen otac nije robovao Karadžićevim idejama, jer on nije mogao protiv komšije, to je jedna dobra duša...Niko ih nije dirao, njen otac se je borio na strani Armije BiH, odlikovan je najvećim ratnim priznanjima, a njena mama i brat su uživali najveće poštovanje, jer su rizikovali četnički gnjev spram njih. Nikada im nije ništa falilo jer su ih svi posebno pazili. S druge strane njena baka je bila na srpskoj teritoriji i doživljavala razna mučenja i torture jer njen sin nije bio u njihovim redovima. Poslije rata ona i njena majka prelaze na islam jer su kažu vidjele koliko ta vjera nosi humanizma i koliko osuđuje nemoral, zločine, i sve loše na ovom svijetu... Njen otac i brat nisu prešli na islam, ali svi žive harmonićno, lijepo, bez ikakvih problema. Islam nisu talibani, niti su pravi pravoslavci četnici. Ali nekako većina pobrka lončiće. I opet, pravoslavna crkva podržava i veliča Karadžića, a islamska zajednica ni jednim gestom nije ni spominjala a kamoli podržavala Orića. I na kraju razlika je velika: Orić se sam predao, a Karadžić se godinama i to evo čujemo kako skrivao... RAZLIKA POSTOJI!!!

sanjalice

sanjalice | 25/07/2008, 13:54

Misho, zasto si "pustio politiku u tvoju butigu"?

Pravoslavci nisu ubice (Mladićevci), kao što ni Muslimani nisu talibani!

misha | 25/07/2008, 15:32

misha

@saray-bosna: Ma razlika postoji- i Šešelj se sam predao, a nije ubijao za razliku od Orića(?), pa evo još pokušavaju da ga okrive u Hagu (5 god.kasnije)... Iako nemam baš najbolje mišljenje ni o Šešelju (kao dokaz, evo bar pogledaj poslednji post o tome: "Replika !") Smatram da svaki zločin ima svoje ime! U svakom ratu ima budala na svakoj strani i za to se ne može kriviti jedan ceo narod (ni Srbi ni Bosanci)! Pozz

90% mog bloga je politika:)

misha | 25/07/2008, 15:36

misha

@sanjalice: Pa zar je izlazila politika iz moje butige?;) Pozz

:)))))

misha | 25/07/2008, 15:39

misha

Pogledajte strip o Karadžiću u mom novom postu: "Strip- Mladić Rašo Dabić :)"! ;)

za mišu

saray-bosna | 25/07/2008, 18:51

Mišo, slažemo se da u svakom narodu i ratu ima budala, ali nije dobro ako ti pojedinci ili budale za sobom povedu čitav narod. Možda me nisi dobro shvatio, željela sam reći kako i narod ima veliku ulogu u ovim ratnim dešavanjima na taj način što nisu morali da rade neke gnusne stvari, silovanja, raznorazna mučenja i sl. Ako je Karadžić naredio: ubij!!!, ne može znati kako su to njegovi ljudi i njegov narod radili, a vjeruj mi znam mnogo ispovijesti iz posljednjeg rata, srpski narod je to uradio sa užitkom, naravno čast pripada pojedincima, ali oni trebaju biti sretni samim tim što ne pripadaju velikoj skupini, za njih ne treba veće odlikovanje od toga samog. Glupaci postoje na svakoj zaračenoj strani, ali cifre ubijenih, svjedočenja, broj optuženih, razlozi rata govore na kojoj strani i u kojem narodu ima više budala...nadem se da me razumiješ jer ti si stvarno neko skim se može komunicirati...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 25/07/2008, 20:38

misha

@saray-bosna: O, pa ti si "Ona";) Tek sad vidoh da pišeš u ženskom rodu:)

Razumem te, ali nisam preživeo sve to, pa ne mogu baš precizno da sudim o svim tim stvarima...?
Nadam se i voleo bih da će obe naše države jednog dana biti normalne i prijateljski zajedno- kao članice E.U.!:) Zzop

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

zaoduh | 25/07/2008, 21:10

zaoduh

Sve ide ''slucajno'' po planu...ode jos jedan glumac na predstavu u holandiju, a nama evropa sve bliza i bliza...jos samo mladic...i jos malo...i eto nas, na brzinu sredjenih i doteranih u red, u svet(l)oj EU.
Dok ne dodjemo tamo, narodu se bacaju ovakve koske, da ih glodju i krckaju, da ne obracaju paznju na druge/bitnije stvari.
Ne bi me cudilo da u buducnosti alternativnu medicinu obeleze kao medicinu kojom se bave ratni zlocinci.

Sve ovo sa karadzicem je pazljivo dozirano i tempirano, skoro pa na vreme... Evropo drz' se, Srbija stize, sa plodnim tlom za GM useve, sa stanovnistvom pogodnim za experimente novim lekovima stranih farmaceutskih kuca...sve cemo dati, jebes rashu i mladica, samo daj da udjemo... :)

za mišu

saray-bosna | 25/07/2008, 22:28

Nadam se, i voljela bih, da će i ostali srbi biti normalni i prijateljski raspoloženi, kao i ti...:), i naravno, da će razmišljati, jer u razmišljanju je ključ svega. Prosto se naježim na budale koje ne razmišljaju nego samo sipaju psovke, uvrede, budalaštine, a onda moram da se spustim na njihov nivo da im govorim njima razumljivim jezikom, pa se naljutim na sebe šta sebi dopustim.
P.S.
Pohvale za tvoju maštu, kreativnost i razmišljanje na ovom blogu...mada ima tu i stvari koje mi se ne sviđaju, ali svi smo mi različiti...a u različitosti može biti i ljepote...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 26/07/2008, 02:06

misha

@saray-bosna: Hvala, ja mislim da ima dosta pametnih i dobrih Srba, ali si ti (na žalost) sudila o Srbima na osnovu najgorih među nama...;(
p.s.Hvala za pohvale mom blogu (to su neke moje ideje i misli u malom:)), i ja smatram da je lepota u različitosti:)
Ali, ta ljudska znatiželja me tera, da te zamolim da mi kažeš koji postovi ti se nisu dopali (onako prijateljski)- ja se neću ljutiti, obećavam?!:)))

za mišu

saray-bosna | 26/07/2008, 10:31

Ma nisam ja sudila o srbima na osnovu najgorih, dokaz za to je moja prijateljica - srpkinja, koju još za vrijeme rata uzeh kao sebi najbolju. Ali nekako je tu većina...ali, nema veze...svakako sam umorna od nacinalističkih tema. Valjda nam je Karadžić mnogima podigao adrenalin, u tome je vješt...
Što se tiče postova, da ne bih pisala romane, reći ću da bih ja to možda samo na drugačiji način, a opet dolazimo do različitih manira, a u različitosti je ljepota...:)
U svakom slućaju, svaka pohvala za originalnost i maštovitost...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 26/07/2008, 16:06

misha

@saray-bosna: Hvala o5, živa bila:)

edin bosnjak

edin | 30/07/2008, 14:03

malo o ovom supku sa slike e jeste brate glumcina vidite narode sto se srbadija digla a oni kazu netreba se suditi narodu nego karadjicu svi ste vi isti devedeset posto gradjana rs je za njega ko kanom heroj heroj klati djecu i zene htjeli ste cjelu bosnu za vas ali nije uspjelo pali na tvrd orah pa polomili zube pricate za orica on je bio heroj jer se branio od srpsko cetnickog agresora braniti se i napadati nije isto kao sto je gotovina branio hrvatsku svaka mu cast ako nista dobro vas je pojebo sto ste i zasluzili cuskija

edin bosnjak

edin bosnjak | 30/07/2008, 14:23

raja njega bi trbalo suditi u sarajevu ili ga pustiti u potocare medju nas narod da ga ocerupaju ko kokos sad treba posteno ukinuti tu tz rs naucili su da gube od hr do kosova a ko kanom nebeski narod cak su i zivotinje razimnije od vas kazete ko ce odgovarat za nastradale srbe jarane nije trebalo zapocinjat rat i vrsiti teror nad ostalim narodima mastali ste za velikom srbijom pogledajte istinu danas dosta manji nego prije sve se vraca i sve se placa a akobogda insallah gupicete jos bice problema i na sandjaku jer sami trazite govana tamo kako kazu stari ljudi ko trazi taj i nadje ode rasko sad u holandiju da gusla ode prije u evropu neg srbija ha ha ha braca srbi mu pomogli poslase ga u evropu nek mu je sa srecom sada

edin bosnjak

edin bosnjak | 30/07/2008, 14:23

raja njega bi trbalo suditi u sarajevu ili ga pustiti u potocare medju nas narod da ga ocerupaju ko kokos sad treba posteno ukinuti tu tz rs naucili su da gube od hr do kosova a ko kanom nebeski narod cak su i zivotinje razimnije od vas kazete ko ce odgovarat za nastradale srbe jarane nije trebalo zapocinjat rat i vrsiti teror nad ostalim narodima mastali ste za velikom srbijom pogledajte istinu danas dosta manji nego prije sve se vraca i sve se placa a akobogda insallah gupicete jos bice problema i na sandjaku jer sami trazite govana tamo kako kazu stari ljudi ko trazi taj i nadje ode rasko sad u holandiju da gusla ode prije u evropu neg srbija ha ha ha braca srbi mu pomogli poslase ga u evropu nek mu je sa srecom sada

edin bosnjak

edin bosnjak | 30/07/2008, 14:47

ima srba i posteni takodje koji su stali uz ar bih braneci se od cetnickog agresora zajedno sa muslimanima i hrvatima ali bogami kad pogledam te vjesti dosta ih ima sto ga i podrzavaju heroj za njih napali ste na goloruk narod bili ste opremljeni svim modernim oruzjem ali djaba jedan narod se nemoze unistiti ili iskorjeniti danas smo mnogo jaci i mnogo spremni kad onda niste uspjeli ostvariti vase snove necete moci nikad vise u buduce jer sad i mi imamo armiju i kakvo takvo naoruzanje znate i sami da ste izgubili ali volite da lazete i sami sebe takav ste vi narod glupo mi je kad poredite naseg rahmetli aliju sa radovanom alija je branio kako je mogao bosnjacki narod nije napado nikoga dok ste vi klali pljackali ubijali silovali uz vaseg rasu za mene je alija heroj mnogi bosnjaci ga takodje nepodnode kazu da nas je prodo i slicno sjetite se da do devedeset prve nismo bili niko i nista bili smo muslimani alija je osnovo nasu naciju bosnjacku on je djed svih bosnjaka gdje god bilicovjek se borio cjel zivot za bosnjake cak i u vrjeme komunizma bio po zatvorima i sad neki opet kazu da nas je prodo sramota za takve u ono vrjeme sacuvo je cjelovitu bih bila cjelovita i bice do pamtivjeka selam svim bosancima i bosankama gdje god da su

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 30/07/2008, 15:52

misha

@edin bosnjak: Koliko ja znam prvo je terorista Orić izvršio zločin u Bratuncu, pa mu je terorista Mladić samo "vratio"! Rat je bio: i nisu Bosanci branili BiH (koja nije postojala, i sam reče da je Alija izmislio tu naciju)- valjda su Jugosloveni (ko god oni bili)- branili svoju državu od raspada? E sad, jbg, Srbi su se malo više uživeli u tu ulogu Jugoslovena...:)

Republiku Srpsku je definisana Dejtonskim sporazumom! Karadžić nema veze s tim- ma koliko bio osuđen u Hagu!!!

I da- "Sandjak" ne postoji u Srbiji! Možda si mislio na Rašku oblast (ili ako više voliš- SandŽak!!!) Ta oblast se prostire velikim delom i u CG. E ako se SandŽak odvoji- odvoji će se i RS (ali ni od jednog ni od drugog- nema ništa)!

Bosanac, aj' u zdravlje:)

edin bosnjak

edin bosnjak | 30/07/2008, 22:12

jarane koliko ja znam srbi su zapoceli rat u bivsoj yug smatrali su sve bivse republike srpskim kako je i bilo u vrjeme yuge sve republike su radile za beograd a beograd je u srbiji znaci na racun svi republika srbija se bogatila onda kad se nije moglo vise tako kad su se republike pocele otcjepljivati medjunarodno priznate e jebiga to srbima nije pasalo poceo san o velikoj srbij terori u hrvatskoj terori u bih u kosovu sto nije bilo srpsko trebalo se iskorjeniti oko gradova poceli izvlaciti tenkove i sve moguce oruzje da bi ravnili sa zemljom ono sto nije srpsko dosta je i nevini srba tu stradalo pravi srbi ostali su sa svojim komsijama i oduprjeli se cetnistvu u cilju je bilo istrjebiti ponajvise muslimane bih posto smo bili vecina u bih srebrenica je bila opkoljena cetnicima kao i gorazde zepa cetnici su danima granatirali i izivljavali se nad opkoljenim narodom oni koji su napominjem branili taj grad kao naser oric to su heroji normalno da su tu srbi stradali pokusavajuci pokoriti srebrenicu kao napadaci vazda je jaci onaj koji se brani nego onaj ko napada tu su srbi cetnici ginuli i ginuli nisu uspjeli osvojiti srebrenicu dok se srebrenica nije prodala kad su cetnici usli u grad zna se sta se desilo strava i uzas silovanja ubijanja djece bebe starci iznemogli i to je to tu biti heroj i diciti se tim tesko njima takvim zalosno za tu naciju sada kad je rasko u hagu treba ispricati ono sto svjet zna i nezna pogledaj te samo kosovo vjekovima ste se izivljavali nad siptarima ali dodje i njihov dan odcjepise se i oni osta srbija sama a sada treba da pukne medju srbima zato se i kaze 4s srbin srbina sjekirom sjece

edin bosnjak

edin bosnjak | 30/07/2008, 22:37

zaboravi rec jos nesto rahmetli alija nije izmislio naciju bosansku bosna je postojala prije hiljadu godina procitaj malo istoriju od bosne i bosanski kraljeva i zbivanja kolika je bila ta bosna ko su bili bogumili i to sto se veze za bosnu i dan danas postoje stecci sirom bih pogledaj u istori sta je stecak i ko su bogumili i onda ce ti biti jasno koliko je bosna stara rahmetli alija je osnivac bosanske nacije kao prvi predsjednik te drzave znaci nije je izmislio ona je vec postojala mi kao muslimani nismo imali nikakvog prava u bivsoj yug sve do sedamdeset i neke tada po prvi put smo mogli rec da smo muslimani onaj narod koji zivi u bih to su bosanski muslimani bosanski pravoslavci i bosanski katolici i ostale bosanske manjine onim kojim se nesvidja ili se stide svoje zemlje eno im srbije i hrvatske

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 30/07/2008, 22:57

misha

@edin bosnjak: Ja znam (od tate) da npr. Srbi u JNA nisu smeli da se izjašnjavaju kao Srbi već kao Jugosloveni! Ma j... nas ko nas sve sastavi:) -bila je to krvava "avantura"...
p.s.Biće nama (onima koji to žele) Velike Srbije, vama cele Bosne, Hrvatima- Velike Hrvatske, Jugonostalgičarima- Jadranskog mora i "Yuge"- jednog dana kad svi zajedno budemo u E.U.!:) Pozz

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

Hackerka | 31/07/2008, 16:30

hah Jak vam ovaj karadjic ima da pushi kurac sada u Hagu.
Onda se dicite ovom ljepotanu sa imenom >> Divni nas peder srpski buhahahaahha.

srbija kao nokija

Mimi | 31/07/2008, 17:26

Elem,nije vise srbija do Tokija,nego srbija ko´ Nokija......ha,ha,ha.......

505 Buzimska Brigada

Hamza iz Buzima | 31/07/2008, 17:36

Sta si govorio majmune 91 u parlamentu BiH,koga ce nestati dabogda te mati rodena proklinjala...Tekbir-Allahu-Ekber....Lijep Selam svim Bosnjacima....Buzim-Salzburg......

edin bosnjak

edin bosnjak | 31/07/2008, 21:02

evo danas sam gledo rasko u hagu osisali ga na evropski nacin izgleda ko picka zabrinut decko 91 je govorio da cemo nestat ko nacija vidi sad rasko jos smo tu picko jedna pogledaj sada realnost opstali smo cak smo slavili kad su te braca srbi izdali ha ha ha ima da struhnes u jebenom hagu ko i milosevic sve ista govna zivio alija i bosanska armija zivila zivila bosna bila i bice smrt dusmanima

edin bosnjak

edin bosnjak | 31/07/2008, 21:16

cuo sam raso da dobro guslas napiso si dosta knjiga zbirke pjesama dje ti pade na pamet ludo koplje pa lud si ti mamu ti blesavu pa ima cuda nema cuda jeli ti cudno sad u hagu kretenu jedan djete pod ljevu sisu kakve su to zbirke pjesama to izgleda samo vi srbi kontate tako te pjesmice sve neki nazivi boze sacuvaj tako smjesno luda kuca svi ste vi ludi i spremni za haga nek se i holandjani ismjevaju vasoj naci blesavoj koja je iz godine u godinu sve manja sada ce ti moci doci zena u posjetu sa sekom onom guzarom nabijem je u supak guslaj raso imas vremena sve dok neizdahnes selam bosancima i pozdrav svima koji kontaju da je rasko zlocinac a ne heroj

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 31/07/2008, 21:39

misha

@edin bosnjak: Rašo je zločinac, a ti nacista!

Za mišu

saray-bosna | 01/08/2008, 12:23

Sve mi se više čini, da si i ti prikriveni radikalista. Zar se mogu porediti Karadžićeva i Orićeva zlodjela, broj žrtava, način ubijanja, čuješ li sebe: "Mladić vratio?". Što se tiče vaših žrtva, ma lažete Vi svugdje i uvjek, eto npr. gledam neki dan spisak srpskih žrtava u Sarajevu za vrijeme rata. I na spisku vidim jednu babu koja se je sama objesila u svom stanu, znam jer je živjela u komšiluku, na spisku piše ubijena...pa onda je pitanje šta je kod vas mjerodavno...Ti miša misliš da imaš drugačije ideje, ali na osnovu zadnjih komentara, vrlo je vjerovatno da bi nakog dizanja morala nekog Karadžićevog moraliste, bio isti kao i svi...rekao bi to je moj narod...vidim kako ga braniš i kako i sam bježiš od vaše odgovornosti. Raspitaj se kako su na gnusan način vaši srbi ratovali, mene bi bilo stid da pripadam takvom narodu, a ti još kažeš zašto narod da se izvinjava...zato što je upravo taj narod klao, silovao, ubijao,mučio,..., a ti to u prvi mah si gledao kao sa strane, a sada braniš Republiku srpsku. Ma šta su srbi do naciste, ako ne žele da žive zajedno sa ostalim narodima u cjelovitoj BiH, naciste, naravno i svako ko brine za RS poput tebe...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 01/08/2008, 15:14

misha

@edin bosnjak: Nisam radikal, glasao sam (do sada) uvek za demokrate! Za mene su svi zločini iste vrednosti i svi treba pravedno i pof istim uslovima da odgovaraju pred zakonom!
A ono "vratio" (u smislu desilo se kasnije) je bilo pod navodnicima- i rekoh da je terorista i Mladić!
Mene vređa tvoja identifikacija celog Srpskog naroda sa ovom bosanskom bagrom i talogom od srpskog naroda... Najbitnije- ovi zločinci (Mladić i Karadžić) su individue, a ne Srbija!!!

edin bosnjak

edin bosnjak | 01/08/2008, 22:09

bas kako kazes rasko i mladic su zlocinci a ja nacista poslje svega ovoga sto se desilo mojoj nacij mome narodu bosnjackom i nebio danas nacista i to teski dosta smo vam vjerovali ali kad vidis istinu komsija srbin kojeg si poznavao od mali nogu uvjek u dobrim odnosima postovanje i to sve do jednog dana onog kad je poceo san o velikoj srbij tada su okrenuli oruzje protiv oni sa kojim su pili i jeli do juce silovali i ubijali prve komsije znaci ako sam danas nacista postao sam zbog vas jer znam sta ste uradili nasem bosnjackome narodu mozda smo bili i naivni dok ste vi ovaj rat spremali prije pedeset godina

edin bosnjak

edin bosnjak | 01/08/2008, 22:17

cuj porediti karadjica i orica nidje veze kada cete vi svatiti da ste vi srbi bili agresor oric se branio u srebrenici i za one cetnike koji su napadali srebrenicu ako ih je naser oric pobijo nekaje brate on se branio on se branio sto je morao a nije iso klat i pljackati srpska sela po srbij kontas

edin bosnjak

edin bosnja | 01/08/2008, 22:21

mislim da ti je i saray bosna sve objasnila slazem se sa njezinim komentarom selam saray pozdrav

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 02/08/2008, 00:54

misha

@edin bosnjak: Orić je ubijao u Bratuncu neku godinu pre nego Mladić u Srebrenici! Kontaš?
A za te "loše komšije"- može se izvući zaključak da su loši ljudi- a ne da su zbog njih loši svi Srbi i Srbija!!!
p.s.Kao što rekoh saray bosni- nisam preživeo sve to, pa ne mogu baš precizno da sudim o svim tim stvarima...? Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

protestbg | 02/08/2008, 11:49

protestbg

Misho, ni 3500 Srba oko Srebrenice nije prezivelo da svedoci o zverstvima Nasera Orica i njegovih jadnih, ugrozenih muslimana iz demilitarizovane zone pod zastitom UN, Srebrenice. Posebno stanovnici sela Kravice nece moci da posvedoce ali mogu da svedoce snimci koje su jadni, nezasticeni muslimani snimali dok su se izivljavali nad "krvolocnim" Srbskim agresorima (koji, usput receno, u Bosni zive barem 1200god pa je velikopitanje kako su oni agresori)... kao onaj snimak kad peku zivog jednog Nenada (prezime zaboravih). Elem, muslimani su falsifikovali srebrenicki zlocin i uvecali ga 4-5 puta. Cak ni na spisku zrtava u Potocarima nema 7000 ljudi vec samo 1800 a i u taj broj su stavili sve koji su poginuli od pocetka do kraja rata pa cak i one koji su umrli prirodnom smrcu, PA cak i one koji su zivi kao onaj koji se javio iz, ni manje ni vise, Novog Sada... ziv i zdrav. Veoma sam skeptican prema tvrdnjama o desavanjima u Srebrenici...

edin bosnjak

edin bosnjak | 02/08/2008, 15:23

selam bosancima i bosankama selam saray bosna bosna francuska ja vjerujem srbima ali samo onim koji predju na islam kao prijateljica od saray bosne

edin bosnjak

edin bosnjak | 02/08/2008, 15:56

jebo majku samo kad vidim onaj snimak kad su skorpioni streljali ono sestero djece pomahnitam pa picka vam materina sta su tadjeca kriva bila samo jelde sto su muslimani moj grad konjic nikad nije gazila ni cetnicka ni ustaska cizma nek se sjete bradine pored konjica tu su ih nasi krecom posipali da ih zemlja brze zdere ali tu nije bilo ni zena ni djece sami cetnici sa prvi linija tu se otvorio put za sarajevo nek se sjete akrepa na linijama su ko picke svi cetnici a vole da glume lahko je silovat zenu ubit djete to samo srbi znaju ali ako dodje do rata ponovo kuku vama sad i nasa svaka kuca ima za nedaj boze ako zatreba nismo goloruki a imamo i armiju dosta jacu i opremjenjliju znam da sam nacista kao sto rece ali i znam zasto samo radi onog zla koje ste uradili sve se vraca sve se placa dok rs postoji nema mira ali i njoj se blizi kraj mirnim putem ili novim ratom vidicemo sami sta ce biti

edin bosnjak

edin bosnjak | 02/08/2008, 16:28

ponosan sam sto sam iz konjica jer taj grad nikad nije pao pod cetnicke cizme probale su i ustase ali su se dobro opekle proslo je i 16 GOdina poslje rata ali se nezaboravlja nikad ono vase zlo ponosan sam sto su svi moji tokom rata bili u armij bih ja nisam mogao posto sam bio jos djete tada sam imao 13godina moj otac rahmetli nas je izvuko do hrvatske mada sam i sam htjeo ostat mnogi moji su poginuli neki ranjeni zahvaljujuci takvim ljudima konjic je ostao slobodan najljepsi grad na rijeci neretvi u meni je ostala i danas mrznja prema vama a ako zatreba ponovo tu sam porucio bi vam da ucite dobro plivat jer drina je veoma duboka zivili heroji nase jedine nam domovine

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 02/08/2008, 18:10

misha

@protestbg: I da je 1 čovek nastradao- mnogo je, ma koje nacionalnosti bio! I svi koji su ubijali (bez obzira da li iz mržnje ili kasnije iz osvete)- treba da odgovaraju! Jeste da Hag ne sudi baš pravedno, ali šta da radimo? Draža mi je Srbija (i ja u njoj) nego Ratko i Radovan! Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 02/08/2008, 18:18

misha

@edin bosnjak: Ti si radikalno ekstreman koliko i ovi naši šuntavi radikali! Dok postoje "takvi" i u BiH i u SRB- neće nama biti Evrope...;(

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 02/08/2008, 18:20

misha

@edin bosnjak: A što se tiče onoga što reče: "...ja vjerujem srbima ali samo onim koji predju na islam..."- to je isto kao kad bih ja rekao da verujem samo onim muslimanima koje je "prevaspitao" Mladić... Inače i vi ste Srbi- samo muslimanske veroispovesti! Turci su vam to uradili, niste vi krivi...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

hyperblogger | 02/08/2008, 18:22

misho, brate :) pa ti to promenio slidzu :)
samo da dodam jedno amen na sledecu izjavu:
I da je 1 čovek nastradao- mnogo je, ma koje nacionalnosti bio! I svi koji su ubijali (bez obzira da li iz mržnje ili kasnije iz osvete)- treba da odgovaraju! Jeste da Hag ne sudi baš pravedno, ali šta da radimo? Draža mi je Srbija (i ja u njoj) nego Ratko i Radovan.

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 02/08/2008, 18:27

misha

@hyper: Aha, juče se slikah- al' malo u "grobarskim" bojama:p
I hvala na podršci:) -raspravljam se ovde malo i ma koliko god ja bio "evropski čovek širokih shvatanja";) -neke stvari me iznerviraju... Inače samo svratih, čitaću blog kasnije, odoh na sladoled:p

edin bosnjak

edin bosnjak | 02/08/2008, 22:27

jarane moj ti se varas kad kazes da smo i mi srbi bili samo nas turci islamizirali to samo vi mislite tako u bosni je bio bogumilski narod nidje veze sa srbima ili hrvatima dolaskom turaka kod nas prihvatili smo islam hvala dragom alahu inace bi danas bili ko vi narod bogumili u vrjeme turaka je prihvatio islam jer smo mi sami htjeli turci nisu nikoga silili na islamizaciju jer je to zabranjeno u kuranu znaci mi nemamo nikakve veze sa vama ili sa hrvatima procitaj malo istoriju od bosanskim bogumilima i dolasku turaka osmanliskog carstva u bosnu pa ceti biti malo jasnije a nelupaj ono sto svakodnevno cujes od srba da smo mi srbi samo islamizirani nidje veze kad naucis malo javi se vozdra

saray bosna

saray bosna | 02/08/2008, 23:35

Ma ja sam ti edine prije tebe napisala miši komentar, ali je tvoj kom. stigao prije... Mišo tebi savjetujem da se zatvoriš negdje u biblioteku i lijepo pročitaš naučno priznatu literaturu, nipošto ne čitaj ono što radikalisti pišu...Bosanki narod je bio bogumilski, sve dok nam Turci ne donesoše najčistiju vjeru - Islam. Što se tiče Turske, ona je nama nešto kao vama Rusija, samo što je naša veza dosta čvršća i jača. Ja kada odem u Tursku kažem da sam bošnjakinja i sva vrata su mi otvorena, a Turska je danas jaka sila, mada to neki osporavaju, ne bih ja u konflikt sa Turcima nikom preporučila...
Što se tiče Karadžića ta tema treba da se završi: Svugdje u svijetu ima tiranina, zločinaca, nacista, ali nikad, niko, nigdje nije izašao pred parlamentarnu govornicu i rekao da će jednog naroda nestati...On je priglup čovjek, zato će ovo suđenje i biti zanimljivo, jer nije mogao da odoli da ne kaže ono što misli, jer je ostavio brdo dokaza nadajući se da će ga to odvesti u legendu i da će ga zbog toga njegov narod veličati...Nije on ni pametan ni mudar kao šešelj, mada su im isti ciljevi...
I mišo u razlikama jeste ljepota, ali sve dok te razlike ne budu toliko jake da utiču na nas...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

protestbg | 03/08/2008, 02:55

protestbg

Misho... smakazes da Hag ne sudi pravedno... pa ne ocekuje sonda valjda i pravedan isotijski sud o Srbima na osnovu nepravednih presuda? Hski sud je tu da presudjuje iskljucivo Srbima i da Srbi ispadnu apsolutni krivci kako bi mogli da nam ukinu Republiku Srpsku i pocepaju Srbiju jer takav genocidan narod i takve tvorevine stvorne na genocidu ne mogu pravno i fakticki da postoje. Ako se zavrsi taj proces, tesko da ces ti ziveti u Srbiji... ako uopste bude si ziveo. Pogledaj sve oko nas kako sa iskezenim zubima i escajgom u rukama cekaju da otkinu sebi komad Srbije na kojem nece biti mesta za Srbe. Ako to ne vidis onda si u velikoj zabludi. Razmisli malo o tome.

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 09:32

eto vidis i ljepoti je i napisala saray bosna isto ko i ja znaci procitaj malo vise o bosanskoj istori u vrjeme bogumila pa ceti neke stvari biti mnogo jasnije svidja mi se ovaj komentar od saraj bosne stvarno fino ti je cura objasnila neke stvari sada ako nekontas e jbiga onda selam mojoj zemljakinji saray od edina i svim bosancima gdje god da su

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 11:18

posto ti misa trebas da ucis istoriju ja bi upitao saray bosnu odakle je ta djevojka mislim da je iz sarajeva ako se nevaram vidim po njenim komentarima da je veoma obrazovana cura

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 03/08/2008, 13:27

misha

@edin bosnjak: Jel da tražim u poglavlju "Bosanske i Egipatske piramide"?;p
A što se tiče saray bosne- ti zaključuješ da je ona iz Sarajeva jer je obrazovana (neću reći kakvim onda smatraš ostatak FBiH)- a ovo SARAY bode oči- pa logično je da je iz Sarajeva!
A istoriju, na Balkanu, svako uči kako mu se sviđa... Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 03/08/2008, 13:33

misha

@protestbg: Boris Tadić se zalaže za Srbiju od Atlantika na zapadu do Crnog mora na istoku, od Severnog ledenog okeana na severu do Mediterana na jugu (kao članice E.U.):))))

p.s.I inače nije lepo to što na svoj blogu cenzurišeš komentare koji ti se ne sviđaju (npr.MOJE!)- a govoriš o nekoj borbi protiv "medijskog mraka" (a cenzura na blogu ti je "mrak" u malom)! Pozz:)

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 15:20

Da, jesam iz Sarajeva. Jesam i obrazovana, ali ne znam koliko je to bitno u nekim trenucima, eto npr. i Radovan je bio obrazovan, ali u njegovoj glavi ima nešto truhlo, a s druge strane moja nana ima četiri razreda škole i zna šta su životni principi...
Mišo, nije ti dugo trebalo da pokažeš i ono drugo lice, ti mi ličiš na nekog dvoličnjaka, ma ti si kao i za Tadića, ali nećeš ti ni da priznaš nedostatke srpskog naroda...Ma kreneš ti sa onim: demokratija, EU, ljubav, lale, karanfili...ali osjeti se ono nešto u tebi što svaki srbin ima...ti najbolje znaš šta je to...ja pretpostavljam...i žao mi te je...
A sve dok budemo učili historiju kako nam se dopada a ne kakva ona ustvari i jeste , plašim se za naš balkan...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 15:23

Ali se prvi put ne plašim za muslimane, jer sada znamo komšiluk...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 15:24

Odnosno, na koji način učite historiju/istoriju...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 15:31

I ne treba zaboraviti, da su dio vaše istorije i Milošević i Radovan i Šešelj i vaš narod koji izvrši zločin i naš, blago rečeno, ubijeni narod koji će mnogim generacijama srba uticati na život, snove, porodice...ne može niko svoju sreću graditi na tuđoj nesreći...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 03/08/2008, 18:02

misha

@saray bosna: Ja sam "blizanci" u horoskopu, pa možda je to uzrok "dvoličnosti"...:p Nisam dvoličan i ne mrzim ni jednog Hrvata, Bosanca...-dok oni ne pokažu koliko mrze Srbe! E onda mora da im se odgovori milo za drago:) Ali mrzim i plašim se od svakog šiptara (Albanca, Kosovara, šta god)- jer su mi ubili ujaka! Možda je baš u tome "ključ" te vaše mržnje prema svim Srbima...? Ali to su samo jake predrasude, koje će jednog dana (nadam se) "izbledeti"...?! Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sanjarenja56 | 03/08/2008, 18:36

Mišo, uopšte ne verujem da ti bilo koga mrziš, čak ni Šiptare, bez obzira na razlog. Ti nisi čovek u čijem srcu uopšte ima mesta za mržnju. Ima za radoznalost, za prijateljstva, za lepote sveta, za primećivanje onog što nije lepo, i za strah, ali nema mržnje. Samo si se pogrešno izrazio!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

hyperblogger | 03/08/2008, 18:49

saraybosna, ja mislim da ovo iz tvog komentara "ali osjeti se ono nešto u tebi što svaki srbin ima...ti najbolje znaš šta je to..." pokazuje prilicnu dozu predrasuda.
coveka ne treba ceniti po tome koje je nacije, nego kakav je. Sta, sad su svi Srbi zlocinci i govna, jer su Srbi?
Onda spada da su od Hitlera, Gebelsa, Geringa i Mengelea naovamo svi Nemci i Austrijanci gamad; da su svi Avganistanci teroristi; a svi Albanci sa Kosova gamad?
Ne mozes ceniti coveka na osnovu toga sta je ko cinio u proslosti, a eto bio je neke nacije. Tako nijedan od nasih naroda nece nikada da se oporavi od uzasa koji su se odigrali.
Sretala sam puno i Srba i Hrvata i Bosnjaka. Bilo je medju njima i dobrih i losih, ali to da li su dobri ili losi, nije ovisilo od toga sta su bili po naciji, nego sta su bili unutra, u srcu.

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

hyperblogger | 03/08/2008, 18:50

misho, jako mi je zao zbog tvog ujaka, tragedija je to. no ako si covek sirokih shvatanja, onda moras dozvoliti u da u tebi pobedi onaj glas razuma koji kaze isto ovo sto sam gore navela i saraybosni. u protivnom, sve pada u vodu i svaka je rec suvisna.
doduse, ja verujem da ti to zbilja nisi tako hteo reci, jer te poznajem, tacnije mislim barem da te poznajem :D

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 19:01

Evo nakon malo više izjava ti Mišo pokaza pravo lice, ne više ono dvolično, sada je jako jasno... Što se tiče mržnje, dobro razmisli šta znači taj pojam. Eto, za primjer, prije neki dan razgovaram sa prijateljicom koja je u toku agresije na BiH izgubila čitavu porodicu i kaže: ja ne mrzim nikog, ma i meni je teško razumjeti kako da ne mrzi...ali kaže ne mrzi samo nikad neće zaboraviti. Ti si izgubio ujaka, u Bosni nema ni jedna porodica da nije izgubila nekog od porodice, da je po tvome ja ne bih s tobom razgovarala na ovaj način nego bih te mrzila...po tvojoj logici imam dosta razloga za to, ali muslimanima nije dozvoljeno da mrze, muslimanima je dozvoljeno da brane vjeru i čast, i to smo mi...A u prethodnom ratu to je srpski narod uradio: udario na vjeru i čast. Tako, razmišljam..., iskreno..., ja ne volim srpski narod zbog toga što je on uradio mome narodu, ali ne mogu reći i da vas mrzim, jer bi to značilo da stalno mislim kako ću vama zlo nanijeti. Mržnja upravo to znači, nastojati nekome nanijeti zlo.
Zbog toga ti od početka govorim kako većina srba misle isto, čast pripada pojedincima koji su sigurno sretni zbog toga, jer žalosno je život provesti u mržnji i nerazmišljanju, a to si sad pokazao.
I čini mi se da koliko god srpski narod počne da razmišlja (kao i ti na početku ovih komentara), u svakom od vas se javi sopstveni Karadžićić koji odlučuje, koji mrzi...
A svaki Karadžić će dočekati svoj sopstveni sud...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 19:09

Re: hyperbloger
Ne znam da li si od početka čitala moje komentare, moja najbolja prijateljica je bila srpkinja, bila mi je najbolja i dok nije prešla na Islam, moj nabolji komšija sa kojim moji roditelji svako jutro piju kahvu je srbin koji se borio na strani Armije BiH i koji dijeli sa nama ovo mišljenje: Nisu svi srbi isti, ali većina srpskog naroda je željela agresiju i nanijeti zlo najprije hrvatima pa muslimanima. Šta je jedan Karadžić, Mladić, Milošević spram naroda koji neće zločin,..., ja mislim da je jasno...samo za one koji žele da razumiju, a ne mogu razumjeti oni koji mrze...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 19:16

Možda Miša i ne zna za svog osobnog Karadžića. eto ne govorim do bez razloga. Kaže Miša da su muslimani bili srbi, isto je to rekao Karadžić uoči rata u Bosni, iznad sarajeva, na Trebeviću jednom ruskom književniku. Postoji snimak, pokušaj naći...Na tom snimku ama baš isto kaže Karadžić, s tim da nekoliko dana kasnije na parlamentarnoj govornici dodaje da će tog naroda i nestati...Kažem ti ja, malo čeprkaj po sebi, možda imaš sopstvenog Karadžića a da nisi za to znao...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 19:21

Možda možete uzeti za primjer Natašu Kandić, ona bi vam svima trebala biti dobar primjer, nju niko ne mrzi, nego je žene Srebrenice jako prisno dočekaju u Potočarima gdje je izvršen genocid, to pokazjue da zna muslimanski narod, i to čak i onaj narod koji je najviše pogođen u ratu, razlikovati iskrenost od neiskrenosti, mržnju od ljubavi...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sanjarenja56 | 03/08/2008, 19:27

Saray bosna, u to vreme kad je islam stigao u Bosnu nismo živele ni ti ni ja. Istorija uči da su muslimani islamizirani Srbi, i to je ono što su svi učili. Nemam tp nameru proveravati, Dovoljan mi je Andrić. To ne znači mržnju, i bar 70% srpskog naroda ne mrzi nikoga. Misha ne mrzi nikoga, garantujem ti, samo kao blizanac ume nekiput da zbrza odgovor i ispadne nešto što nije mislio. Vreme je da prekinete nadmudrivanje, mislim da ste se razumeli bolje nego što i ti i on želite da priznate.

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 20:19

ko ti sad prica o bosanskim piramidama i nisam tebe pitao odakle je saray bosna pitao sam nju a kazes da ti bode oci zato sto je iz sarajeva e bas mi je drago jer svaki kom ti je fino odgovorila i objasnila ali djaba svaka cast SARAJKO STO IH BODES U OCI KAKO KAZE MISA samo neshvataju oni puno stvari sarajko koliko god da im se objasni eto stavio si tu sliku na pocetnu stranicu od tog vase glumca pitas se sta mislimo onjemu sve najgore glup ko noc a srbi se ljece kod njega

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 20:42

Sarajko djaba ti je njima pricat pogledaj samo ovaj njihov centitet svi haman gradjani tzv rs podrzavaju ovog zlikovca a mislim i da ga misa obozava samo glumi ko i svi oni nije ti njima vjerovat sarajko dok je tzv rs nema mira

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 23:37

Ma nije Karadžić vrijedan pisanja ovolikih komentara, ali ovo je možda i dobar način otvorene interakcije i dijaloga, prije svega zbog toga što mislim da bi trebali biti svi iskreni jer ne moramo predstavljati vlastiti identitet, nego samo vlastite ideje i misli...s toga sam se i zadržala od hapšenja Karadžića na ovom blogu. Nema društva bez pojedinca,a društvo je ono što smo mi...
A sad što se tiče Andrića, ma eto neću ga osporavati da ne bih otvarala nove komentare, ali historija prevazilazi Andrića, Andrić je samo dobar književnik, a književnici su skloni izmišljanju događaja, vremenskog okvira, njima su dopuštena maštanja, izmišljanja, iluzije...Ma Andrić nije ni bitan, bitno je da historiju učimo od naučno priznatih krugova i svjetski priznatih historičara...
Osim ako to neko ne želi, e to je sada nešto drugo...

saray bosna

saray bosna | 03/08/2008, 23:42

Miša nam se ne javlja...ako se skoro ne javi uzet ćemo da je šutnja znak odobravanja...

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 23:50

izgleda da misa spava ili sanjari od srbij hihi odakle si iz sarajeva saray

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 23:53

i saray mora da spava

edin bosnjak

edin bosnjak | 03/08/2008, 23:57

joj svi su mi umorni nesto veceras kako se zoves sarajko ako nije tajna

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 03/08/2008, 23:59

misha

@saray bosna: Prvo- ja se nikada ne branim ćutanjem, već stavovima i činjenicama! Nije me bilo, jer nisam bre ja matrix pa da sam non-stop online;)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 00:07

misha

@sanjarenja56: Hvala ti, uvek si tu (uz hyper) da mi uskočite kao podrška...:)
Ovih dana sam puno na facebooku i tamo često viđam grupe tipa "MRZIM OVO, MRZIM ONO"; pa mi je to (mrzim) ostalo, ali je mnogo jača reč nego što se čini na prvi pogled! Ja ustvari NE VOLIM šiptare i strah me je (iz gore pomenutog razloga) od njih- ali opet kažem da je to samo još jedna PREDRASUDA (kao i u slučaju "osećanja" Bosanaca prema svim Srbima)- za koju se nadam da će nestati i kako rekoh IZBLEDETI?!
p.s.Hvala ti još jednom:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 00:11

misha

@hyper: Hvala još jednom na podršci:) Obrazložio sam gore kod sanjarenja56 ono za "mrzim"! I ovo si lepo rekla da se čovek ceni po unutrašnjosti, po srcETu- a ne po nacionalnosti! Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 00:19

misha

@saray bosna: "Pročeprkaj ti"- možda nađeš u sebi nekog skrivenog Orića i ili Bin Ladena...:p Ovo pišem u afektu, a srpski inat mi ne da da izbrišem!
Lepo reče danas Tadić: "Ja sam se izvinio svima kojima su Srbi naneli zlo, ali izvinjenje sa druge strane još čekam! To izvinjenje neće značiti meni lično- koliko će značiti porodicama srpskih žrtava..." (p.s.Citat nije u reč tačan- u ovoj je interpretaciji je suština)

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 00:20

ja mislio da si zaspo bogami ja sam trenutno na odmoru sljedece sedmice eto me u moju bosnu na najljepsu rjeku na svijetu neretvu

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 00:28

misha

@edin bosnjak: "SARAY bode oči" u smislu: logično je da je sarajevka.... I nije tačno da mi smeta što je iz Sarajeva! Isto bih se ponašao i da je iz Londona i Moskve i Ljubljane i Osla... Ne delim ljude prema tome odakle su i šta su po nacionalnosti (i to sam rekao 1000000...puta)- nego po tome da li su LJUDI!
p.s.Ja ne sanjam o "srpskim zemljama" koliko ti sanjaš o njima i na javi (čist primer- RS, RS...)! Biće mi drago, ako se iz svega ovoga rodi ljubav ili bar prijateljstvo između saray-bosne i tebe:))) Pa šta fali, kad ste već "zeme";)))

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 00:32

ma nemoj mi zafrkavat sarajke misa izgleda da cura spava inace odgovorila bi ona tebi na taj tvoj kom ali poteno ubola bi te za oci kako to ti kazes hihi jesi ti vidjeo orica on ti je bolan faca od covjeka

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 00:37

misha

@edin bosnjak: E vidiš- u tome je razlika! Ja kažem da je ubica Mladić- zločinac, a ti kažeš da je ubica Orić- "FACA" i opet ja "ispadnem kriv"? Niđe logike?;(

p.s.A Saray ti ne diram, ne brini!:)

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 00:40

e jbga cist primjer tz rs tako zvana rs he he pa sta fali sarajka jeste moja zemljakinja meni su uvjek drage zemljakinje koje ti znaju fino odgovoriti na tvoje kom a sarajka po tome bode u oci hi hi

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 00:51

misha

@edin bosnjak:
Evo, poslednji put (nadam se) i to postupno:)

Ti: "posto ti misa trebas da ucis istoriju ja bi upitao saray bosnu odakle je ta djevojka mislim da je iz sarajeva ako se nevaram vidim po njenim komentarima da je veoma obrazovana cura"
Ja: "Ti zaključuješ da je ona iz Sarajeva jer je obrazovana...a ovo SARAY bode oči- pa logično je da je iz Sarajeva!
Zaključak:)
E ako posle ovoga treba još objašnjenja (šta je pisac hteo reći)- pomisliću da ono o "Bosanskoj pameti" nisu samo predrasude...;p

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

principessa | 04/08/2008, 01:01

principessa

:) Spread love people!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 01:24

misha

@principessa: Ok, širimo ljubav- edin bosnjak će prema saray bosni; a ja ću prema tebi...;p

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

principessa | 04/08/2008, 01:26

Heh, zivimo u slobodnoj zemlji :)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 01:36

misha

@principessa: Živela demokratija i Facebook!3;)))
(p.s.Ko razume shvatiće:p)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

principessa | 04/08/2008, 01:38

Hahaha :)))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

dmc | 04/08/2008, 05:37

@misha: heheh kada ukucas "slike radovana karadzica" u google-u ovaj tvoj clanak izlazi kao drugi ;))) Probaj ;))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 10:47

misha

@dmc: Pa mislim šta reći...;))))

saray bosna

saray bosna | 04/08/2008, 10:53

Miša, jako je lahko doćo do tebe, u smislu - navesti te da kažeš što misliš, upravo nam je ta iskrenost u ovakvoj interakciji i potrebna. Jer ako iskreno ne razgovaramo i jedni druge ne tjeramo na razmišljanje, nećemo ni doći do rješenja naših pitanja odnosno brisanja naših predrasuda.
Što sam rekla da tražiš možda sopstvenog Karadžića u sebi? Zato što si rekao isto što je i on govorio 90-tih iznad Sarajeva. Znači rekao si nešto što je rekao i Karadžić, a što nije istina, da jeste ne bih uz tebe spomenula Karadžića, jednostavno mi je zasmetalo da to čujem od mladog i kako sebe predstavi na ovom blogu: perspektivnog, demokratskog mladića koji gleda na bolju budućnost Srbije.
Eto rekoh zašto napisah da tražiš možda sopstvenog Karadžića u sebi, jer si rekao njegove riječi, i ako svi srbi misle tako, onako kako im se kaže a ne da sami istraže (dali su muslimani bili srbi), onda opet stojim iza svojih riječi da većina srba misle isto.
A ti molim te, napiši zbog čega dovodiš u vezu mene i Orića, mene i Bin Ladena (za kojeg sam uvjerena i da nepostoji..., Bin Laden je izmišljeni terorista, kako bi pokušali u svijetu predstaviti islam i muslimane na loš i nepopularan način).

Rekoh li nešto što njima liči, da sam poslala foto možda bih sumnjala da imamo istu boju očiju...:), ili nas to ti Miša stavljaš u isti koš?

saray bosna

saray bosna | 04/08/2008, 11:02

Za edina
Da ti ispričam priču: otišao jedan sarajlija u Hrvatsku (da malo uvučemo i one treće), i pita ga jedan hrvat: "Odakle si?"; kaže on: "Iz Sarajeva." "Je li?" odgovori hrvat, "a znaš li ti onda Amara iz Sarajeva?":):):)

Šta ti vrijedi moje ime kada je takvih imena puno u Sarajevu, ali selam, selam mahsuz selam

saray bosna

saray bosna | 04/08/2008, 11:07

Ne znam kako vi gledate na ove naše komentare, ali ja kao jednu dobru komunikaciju, nadam se da će uroditi plodom...odnosno pomoći u "brisanju predrasuda", svi bi se mi mogli svađati i vrijeđati danima, ali dajte da iznesemo činjenice i otvorimo suđenje vlastitim predrasudama...

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 11:28

za saray bosna najvjerovatnije da se zoves sara ali nije vazno kako ti rece htjeo bi da kazem da srbi znaju istinu od ratu ali u nekim stvarima lazu sami sebe da bi se utjesili zato mislim za prepirke o ratu samo te moze glava zaboliti mahsuz selam sarajki iz naseg veoma velikog sarajeva

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 12:57

misha

@saray bosna: U afektu se sve kaže- jer ako ti mene porediš sa nekim zločincem, onda ću i ja tebe- iz inata;)
A Bin Ladena je, što kažeš, izmislila Amerika- da bi došli do Avganistana i svojih interesa... Tako je Amerika branila i BiH i Kosovo- ne zato što vas voli- nego iz ličnih interesa! To je valjda jesno?
A što se tiče ove naše diskusije- mislim da je žustra (kakva i mora biti)- ali da je pristojna (jer ne koristimo psovke, već argumente i činjenice- ili bolje rečeno- naše mišljenje)! Veliki pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 13:04

misha

@edin bosnjak: Joj, al si radikalan:) Jer uvek, i u "bezazlenom" obraćanju saray-bosni, pomeneš nešto što se odnosi na Srbe (iz prošlih vremena)! Evo npr: "iz naseg VEOMA VELIKOG sarajeva". Pa ko hoće vaše Sarajevo- meni ne treba! Voleo bih da prošetam Baš Čaršijom- ali isključivo kao turista!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 13:15

misha

@edin bosnjak: A kad smo kod "turističkih poseta" i saray-bosnine priče (u vidu vica), evo jednog, za sve:)

Otišao Srbin u Mostar i dolazi u jednu kafanicu, seda za sto i naručuje:"Dajte mi jednu kaFu"! Konobar:"Nemamo!" Razmišlja Srbin- pa u BiH si, moraš da tražiš na bosanskom, pa reče:"Dajte mi jednu kaHVu"! Konobar, ga čudno pogleda, pa reče:"Nemamo!" Razmišlja Srbin dalje- možda je konobar Hrvat, pa reče:"Dajte mi jednu kaVu"! Konobar već iznervirano:"Aman nemamo čoveče, nestalo je vode..."!;)))))))))))) Pozz:)

saray bosna

saray bosna | 04/08/2008, 14:46

Edine,
imaš jako lijepo ime...Din - vjera. To ime je nosio jedan moj prijatelj koji u ratu postade šehid, i od tada volim svakog ko nosi tvoje ime..zato što se svaki put tada sjetim njega...i proučim mu fatihu...
Moje ime nije Sara, već je tursko i u prevodu znači: ljepotica, druželjubiva, slatka...
I još da ne zaboravim, vi konjičani imate najbolji sladoled na Balkanu, neki dan sam iz Sarajeva mahsuz otišla u Konjic na jedan "točeni", ne znam kako se slastičarna zove, odmah kod prvih semafora kada se dolazi iz Sarajeva, na onom čošetu...selam

saray bosna

saray bosna | 04/08/2008, 14:49

Gledaj da čuvaš ime...

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 19:45

za saray bosna e bas u vezi sladoleda i meni se najvise svidja sladoled u konjicu bas sa raskrsca odma pored semafora kad dolazis iz sarajeva bogami ako si dosla u konjic skupo te kosto sladoled a ma i nije vi iz sarajeva se spustite haman na leru do konjica he he salim se malo samo zeznut je put puno krivina kao i svi putevi kroz bosnu da hoce i taj auto put biti gotov bolje ce biti neznam dali poznajes boracko jezero meni se jako svidja hvala na komplimentu za moje ime znam da u prevodu znaci vjera i drzim se vjere ali neznam kako se zove ljepotica na turski e volio bi bas znati selam

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 19:53

za saray bosnu kao sto svi bosanci znaju najljepsi cevapi su sa bascarsije i burek najgori cevapi koje sam pojeo to je bilo u mostaru nigdje lepine hljeb umjesto lepine odma su mi se ogadili tako da ih nisam ni pojeo najbolja pita je ispod saca prste da pojedes selam i ako naletis do konjica volio bi te odvest na sladoled selam

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 19:55

za misu misa nije ti los vic nesto smo danas mirni neprepiremo se vise pozdrav

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

BRADIC DEJAN | 04/08/2008, 20:27

SRAMOTA ZA SRBIJU I SRBE.TAKVOG HEROJA DATI,KOJI SE BORIO PROTIV ZLA I ANTIHRISTA.SRAMOTA.TADIC JE IZDAJNIK I PICKA EVROPSKA-CIGANIN.POLAKO,SRPSKO VREME OPET DOLAZI.SMRT IZDAJNICIMA I NESRBIMA.POZDRAV OD SRBINA IZ CRNE GORE

edin bosnjak

edin bosnjak | 04/08/2008, 21:02

srpsko vrjeme je doslo i proslo bas kao kosovo a za jedno dvadesetak godina i crna gora bice albanija jebes drzavu od petsto hiljada stanovnika nase sarajevo ima vise stanovnika nego tvoja cjela crna gora jebiga albanac u famili ima najmanje cetvero ili petero djece dok crnogorac ima jedno ili dvoje pa za jedno dvadesetak godina vidicemo kako se broj albanaca povecao vec sada u primorskim gradovima su vecina a ako mislis na rat vi ste ga popusili u ono vrjeme a sta vam se sprema samo dragi allah zna bice velika albanija i mini srbija he he

saray bosna

saray bosna | 04/08/2008, 23:20

Taman smo snizili adrenalin i počeli da se trudimo da razmišljamo, onda se pojavi ovaj crnogorac, ali neće on dugo na ovom blogu, njegov IQ nije spreman za komentare...tako da je zasad suvišno o njegovom komentaru bilo šta reći...jasno nam je da četnici postoje i da postoje ovakvi bolesnici kao on, ali zaista je suvišan za komentare, moj IQ ne dopušta u raspravu sa njegovim IQ-om.
A eto Edin nije odolio, tako sam ja u početku,pokušaš se spustiti na njegov nivo govora, ali ne isplati se...kome nešto reći, to je veće pitanje?

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 23:51

misha

@edin bosnjak: Ja sam dosta tolerantan, ali me iznerviraju izjave (sa bilo koje strane dolazile)- tipa: "SMRT IZDAJNICIMA I NESRBIMA..." kao i tipa "biće...mini srbija he he";( To je toliko niski nivo na koji se, što kaže saray bosna, ne treba spuštati! Ali ponesu me emocije...

p.s.A man' me se sa pričom o ovim bosanskim ćevapima, burekom i sladoledom- pođe mi voda na usta:D
Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 04/08/2008, 23:56

misha

@saray bosna: Ono što pametni grade vekovima- budala može da sruši u sekundi! Pozz:)

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 00:13

ma nema nista bolje od cevapa bosanski i ja misa kad se sjetim voda mi podje na usta a za saray bosna bujrum na sladoled u konjic cekam te u slasticarnoj

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 00:20

Ma šta vam je ljudi sa čevapima u ovo vrijeme, u našim godinama treba čuvati liniju...prestanite ih spominjati...

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 00:21

Oprostite, ćevapima...valjda mi se spava...

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 00:23

A sutra ćemo mi malo i crnogorce protresti...ko jogurt uz ćevape:)

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 00:34

ovako kad pogledam ovdje u francuskoj imas koliko hoces drugi nacija vjera ali niko nedira nikog svak svoj pravac ali moras postovat zakon te drzave pitam se zasto kod nas u bih nije tako postuj zakon drzave u kojoj zivis sta bi jos da imamo crnce kineze afrikance japance he he mozda bi svi trazili drzavu ili neku republiku u bih ili bi nas pojeli

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 01:25

misha

@saray bosna: Ja sam, što kažete vi: "Prećer'o" ovih dana sa jelom, pa mi neka mini dijeta neće loše doći...:) Da se "ispostim" malo, a onda Bože zdravlja u Guči da sve to nadoknadim?!:p

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 01:31

misha

@edin bosnjak: Al' to (u Francuskoj) ti je civilizacija! Isto razmišljamo- kod nas bi isto Afrikanci tražili neku autonomiju, Japanci entitet, a Kinezi nezavisnost (ili bi nas, sa "prilogom od pasa", pojeli);P Ovo je ovde Balkan...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sanjarenja56 | 05/08/2008, 07:01

Koliko vidim, polako se izdvajaju pametni, i vidim da će se saray bosna i misha sprijateljiti, pa otići na taj čuveni sladoled jednog dana (čekajte me, idem i ja!), edin naučiti od saray bosne da malo pismenije piše komentare koji nisu loši (sa znakovima interpunkcije i velikim slovima gde je mesto - druga priča), a budale će se same otpisati.

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 14:52

Dobro si se Edine sjetio Francuske, ona je dokaz svim srpskim radikalistima da se sa muslimanima može odlično živjeti ako nas ne diraju, Francuska je upravo dokaz za to: u njoj živi 5 miliona muslimana bez ikakvih problma sa ostalima, mada su na čitavom Zapadu, plašeći se muslimanske nadmoći, pokrenuli medijsku hajku koja tako ciljano žigoše islam i muslimane, projektira sukobe i antimuslimansko raspoloženje.
Antiislamsko raspolozenje na Zapadu potpiruju mnogi mediji nakon sto je splasnulo antijevrejstvo, ali mislim da će istina i pravda pobijediti i da će dizajneri kampanje protiv muslimana izgubiti bitku, a de će muslimani pokazati svijetu ono što u stvari jesu...predstavnici najčistije, nahumanije, najpravednije i najtolerantnije vjere - ISLAM. Vjera koja osuđuje silu, čak ne smije siliti ni druge da prihvate Islam, ne sili, a svakim danom u svijetu sve više ljudi drugih vjeroispovijesti prelazi na Islam. E toga se Zapad plaši pa nas pokušava predstaviti kao "najezdu Mongola", gdje god se spominje Islam tu dodaju epitete terorizma, a ne znaju da će im se to o glavu obiti, jer nikad zlo nije nadvladalo dobro...Kada je Zapadu zasmetao broj muslimana u Francuskoj i žene na ulicama koje nose mahramu, pokušali su da to zabrane, ali naravno ako Francuska hoče demokratiju ne smije uticati na nečije vjersko pravo, pa tako mahrame ostaše...i Francuzi sa muslimanima i muslimankama koje nose mahramu žive harmonično, ali mediji i antiislamska politika čitavog svijeta pokušava prenijeti poruku da je Francuskinja sa šalom sik (zgodna), a žena muslimanka sa šalom je prijetnja civilizaciji! Ali nema veze. A sve dok se oni plaše, mi znamo da vrijedimo...plaši se svijet broja muslimana, što rođenih u Islamu, što ljudi koji su prešli na Islam. A ljudi ne prelaze bez razloga, u Islamu su rješenja za sva pitanja, i ko slijedi iskreno vjeru Islam nikad i nikom neće nanijeti zlo, a naravno neće dopustiti ni drugima da to njemu rade...
Ma ustvari, da me ne bi pogrešno razumjeli, potrebno je da se svako čvrsto i iskreno drži svoje vjere, jer ni jedna ne propagira zlo."Ko tebe kamenom, ti njega kruhom!" - kaze se mudro u Evanđelju. Ali, kruh moze pružiti i kruhom uzvratiti samo onaj čovjek koji nije prethodno slušao milione salvi kamenih riječi! A vecina medija danas proizvodi samo kamene riječi!

Tako crnogorac: Francuska je za tebe složena matematika...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 14:57

misha

@sanjarenja56: Čisti se polako žito od kukolja! Ma svo četvoro da odemo na taj sladoled;) Pozz:)

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 15:06

Ma i bez sladoleda mi smo jedan multi vitamin...a multi vitamin je bolji od sladoleda...

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 15:18

Nikad naš crnogorac neće vidjeti dalje od Bosne, Hrvatske, Srbije i Albanije, oni su kao kakve tetke, drže se samo ogovaranja i pokušavanja nanošenja zla komšiluku...Naši vidici sežu dalje, ali u svakom slućaju znamo mi i za njih...mada najkraću historiju u Europi.

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sanjarenja56 | 05/08/2008, 15:24

Dobro, predlažem kompromis: sladoled s multivitaminom! :)

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 15:35

hej raja ja bi predlozio nesto hajmo mi na sladoled u konjic sad za wkend saray se plasi zbog linije neces nadebljat od sladoleda mada sladoled sastoji dosta secera ja da pojedem vola nemogu se udebljati zato sto u stomaku imam malog krokodile sta god da pojedem on mi sve pojede tako da nikad ne debljam

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 15:51

za saraj bosnu nisam se ja sjetio francuske saray ja zivim u francuskoj a rodom iz konjica tako da znam situaciju ovdje sto se tice nas muslimana svaki dan nas je vise ivise htjeo to zapad ili nehtjeo ne samo ovdje nego svugdje u svjetu poznajem dosta francuza sto su presli na islam ovdje kad pogledas dnevnik pricaju dosta od teroristima muslimanima tako da se svjet plasi islama sve u korist zidovima to ti sve ide za njihov interes pogledas televiziju i dan danas pricaju od hitleru kako je ubijo zidove danas niko neprica od zidovima koji ubijaju nasu bracu palestince to za svjet nije nista kad se ubijaju muslimani ali sve do jednoga dana doce i taj dan kad ce se muslimani ujediniti bog je prokleo zidove dao im je sve na ovom svjetu a sami oni znaju sta ih ceka

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 17:20

Lahko je tebi zvati onda na sladoled, kad imaš te neke male...u sebi:) Drago mi je što sam saznala da živiš u Francuskoj iz jednog jedinog razloga što to sad opravdava tvoj način pisanja komentara (nema interpukcijskih znakova, razlike između velikog i malog slova, i sl.), to je inače karakteristično za one koji žive u dijaspori...ali jasna je poruka svega onog što si htio reči.
Izvini, ali moramo biti iskreni...a kada smo kod iskrenosti, vidi slućajnosti, ni ja ne jedem ćevape u Hercegovini, isto tako jednom u Mostaru probala i nikad više...ali to je razlog da se dođe u Sarajevo...:)

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 17:55

A crnogorca ne protresoh zato što ne volim jogurt...pa tako i ne znam kako ga protresti...

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 19:47

za saray ma nisam jos zaboravio pisat kad pisem kom neobracam paznje ni na veliko slovo ni na tacku ni na zarez neko samo brzinski napisem bogami nedostaje bosna i ako sam se ovdje naviko pricam o cevapima jer najvise pozelim cevape he he za ljetne vrucine najvise pomaze neretva sve mi to nedostaje ovdje nema komsiluka nego svak pici svojim poslom jbg taki zivot

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 19:53

Ma nema veze, jedno je sigurno, a ja ti imam osjećaj za te stvari, ti jedan veliki gazija...

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 20:00

A ja mogu biti i jesam jako tolerantna..., ali nedaj Bože da neko pomisli kao što je ovaj crnogorac: "da srpsko vreme opet dolazi", ja bih bila isti gazija kao što mislim da si i ti...svejedno što me je Allah dao u ženskom rodu.
Mahsuz selam, ma biće i ćevapa, kad u Bosnu ti na ćaršiju i moja preporuka ti je ćevabdžinica "petica", tu ja uvjek jedem ćevape jer su najbolji, a kad budeš jeo sjeti se mene...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 20:34

misha

Ej, pare za marketing na mom blogu (ćevabdžinica "petica")- možete uplatiti na žiro račun 840-138066...:)))) Šalim se;p

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 20:39

Pa možeš i ti iskoristiti ovu reklamu, kad kao turista dođeš u Sarajevo, tu su stvarno ćevapi najbolji na svijetu...a ja znam razlikovati dobre od loših ćevapa...

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 20:41

I dobre od loših ljudi...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

sanjarenja56 | 05/08/2008, 20:47

Misho, probio si sve rekorde u broju komentara, zahvaljujući ovoj živoj diskusiji. Čak si i moj post pretekao, neverovatno! Pogledaj na listu. Kazna za nepropisno preticanje, u vidu dodatnog sladoleda!!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 20:49

misha

@saray bosna: Onda se nadam da ne odlaziš (DOLAZIŠ) više puta na ona mesta gde su loši ćevapi (LjUDI)?!:)))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 20:54

misha

@sanjarenja56: Ups:) Izvini, imaš taj bonus sladoled od mene:)
A ovakve rasprave obično pređu u priču o sasvim drugoj temi...:) Kao npr.kad sam objavio post: "VB_VIP2 FINALE: Kome 50 000 € ???" i tu sam imao rekordnih 1466 komentara- a od 100tog komentara o svemu se pričalo samo ne o VIP Velikom Bratu;))) Meni ne smeta, nek se priča...:)

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:04

Dobro si to shvatio...:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 21:08

misha

@saray bosna: Dobro došla, uvek;)))

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:13

I lahko je oboriti rekord kad spomeneš Karadžića, pa onda konjički sladoled i ćevape...To je najbolja formula za rekord, ko nije probao nek se uvjeri...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 21:16

misha

@saray bosna: Man' se ovog prvog- daj taj konjički sladoled i Sarajevske (ne Mostarske!:)) ćevape...;)))

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 21:20

za saray mogao bi ja i nako zna mozda te i nadjem u toj peticivrnut do te cevabdjinice petica ko zna he he nije meni daleko sesdesetkm od konjica ko zna mozda te i nadjem u toj petici koliko imas god saray jesi crna ili plava ja mislim da si crnka ako se nevaram

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:24

Ja sam na ovom blogu kako bih mogla: Pour passer le temps, jesam li to Edine dobro napisala, nekih riječi se pomalo sjećam, u gimnaziji svi kao drugi strani jezik uzeli njemački, a ja francuski, nešto mi se više sviđao, njemački mi jednostavno "ne zvuči", ...

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:27

Ma mislila sam na sarajevske ćevape, ..., i konjički sladoled,..., eto nešto dobro se urodilo na ovom blogu, znamo gdje se šta treba papati...

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 21:31

zdravo misa kako ti nema niko da nabaci kakav kom o rasku jebiga sad cekamo mladica i to da proslavimo a doce i to akobogda i njemu ce doci crni dani jos malo treba srbija da uspostavi uslove za evropu svi hoce u evropu a u toj evropi nista narocito nasa izreka jebes zemlju koja bosne nema

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:33

Eh, Edine, ti okolo, pa na mala vrata...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 21:40

misha

@edin bosnjak: Čeka se Mladić...:) I onda Jevropo, evE nas;)))

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 21:41

misha

@edin bosnjak: A zar nije- JEBEŠ ZEMLjU KOJA GUČU NEMA:p

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 21:41

za saray majkemi super si to napisala na francuskom i ja takodje pour passe le temps rien speciale j adore la vile sarajevo et tinket qant je vais mange le cevap je vais pense a toi

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:43

Ali eto izenadit ću te: boju moje kose će vidjeti samo moj suprug...Ali ako se sretnemo u "petici" proradit će taj feeling...sigurna sam...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 21:44

misha

Ups:)

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:47

A Miša nam ništa ne preporučuje da jedemo u Srbiji, znači li to da nas ne želiš tamo?

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 21:50

Šta uopšte znači "ups", može li i neko objasniti?

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 21:58

misha

@saray bosna: Za "ups"- pomislio sam da si udata (na brzinu sam pročitao):) Greška:)

Ja uporno pominjem Guču, pa dobro došli 6.-10.avg.na sabor trubača!!! Biće dosta vašim zemljaka, kao i uvek, a Boga mi i Francuza, Slovenaca, Šveđana, Engleza......ma bilo je (prošle god.) i Korejaca:) A specijaliteti- svadbarski kupus mmmmm:D ,vo na ražnju, sarma, potoci piva i rakije... Ma nema da nema:)))

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 22:01

za saray ti si kraljica fin odgovor za boju tvoje kose izgleda da nismo pozeljni u srbij kod mise ili se nema sta njapati tamo ja sam bio samo jednom u beogradu na ekskurzi posjetio kucu cvjeca na kalimegdanu nako fin grad ej misa bogati odgovorimi staje bilo sa titom jeli jos u kuci cvjeca ili su ga premjestili to neznam a ti bi mi mogao to objasniti

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 22:08

ja brate najvise volim sirnicu ispod saca uglavnom sve ispod saca je zakon pastrmka iz neretve a joj

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 22:15

raja ja odo spavat umoran sam nesto pa se cujemo sutra misa volio bi da mi odgovoris u vezi tita sto bi rekao francus bonne nuit laku noc

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 22:48

Nisam udata..., a što se tiče nabrojanih jela sa Guče - nema ništa što ja volim...sorry miša al me zasad ne privlači ništa do Beograda..., ma i ja bih ispod sača nešto...:)

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 22:57

Au revoir, Edine...

edin bosnjak

edin bosnjak | 05/08/2008, 23:11

za tebe uvjek ima bujruma kod mene u konjicu saray dodji pa cemo napraviti taj sac moze pita paprike sa piletinom i rizom he he tu bi trebala pripaziti na liniju lako noc saray i imas pusu od mene

saray bosna

saray bosna | 05/08/2008, 23:30

Baš ti hvala na pozivu, što se tiče linije, jest ćemo do 17.oo i nema problema...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 05/08/2008, 23:59

misha

@edin bosnjak: Tita smo isporučili u Hag:p
Šalim se, počiva u kući cveća, besplatan je ulaz! Baš mi je skoro pričao bivši razredni da je sa prijateljem iz Londona dolazio do Bg i da su posetili i Titov grob (na želju tog njedovog prijatelja, inače poreklom iz Nigerije, beše?) i da je ulaz za "dž" (ne znaju Srbi da zarađuju)! Ma Beograd je metropola i priča za sebe! Treba sve videti i doživeti... Sve je tu! Ali pošto sam ja iz centralne SRB (Trstenik)- preporučujem ovo bliže meni: Guču:) Tamo ti ima od ptice mleko... Našlo bi se nešto i ispod sača:)))
p.s.Inače jedan od prvih mojih postova na blogu je bio baš o Guči, pa vidi: http://misha.blog.co.yu/blog/misha/generalna/2007/12/20/srpski-brend-br.1-goocha
(p.s.Inače, ne zameri na monotonosti posta, još sam bio neiskusan u ovim blog-vodama):)
Pozz:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 06/08/2008, 00:08

misha

@saray bosna: 'Će se nađe i nešto ispod sača breee:)

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

protestbg | 06/08/2008, 01:48

protestbg

@Мишо, чим будеш оставио рационалне и неподсмевачке коментаре на мој блог, нећеш бити избрисан. А до тада пиши на б92 на којем не смеш написати Србија а да те не банују. Лепо ћеш се тамо уклопити као неко ко МРЗИ политичке противнике... као што си сам написао у једном свом тексту, што те јасно легитимише као све само не неког ко се залаже за демократију. Све најбље...

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 06/08/2008, 02:11

@protestbg:
Prvo da uputim ljude na mom blogu:
Protetbg je bloger koji piše o nekim protestima koji se svakodnevno održavaju u Beogradu pod sloganom: "Протести против диктаторског режима Бориса Тадића"! I sad zbog "srpskog medijskog mraka" mi ne možemo da vidimo šta se to dešava, pa nas ovaj bloger "informiše"! A kad smo kod "mraka"- već drugi komentar mi je cenzurisan! Objasniću kasnije... Inače sve tv stanice daju par reči (nekada i sliku) u vestima o tom skupu, sad jedino ako ovi hoće da RTS prenosi svakog dana to LIVE?;))
E sad što sam cenzurisan:
Protestbg pokušava prikazati (kroz slike) protest protiv hapšenja Karadžića kao miran skup, a ja samo velim: "Imam razumevanja ako ste iz DSS pa niste obavešteni, pogledajte moj post: "RADOVAN ZA PATIKE",pa se informišite!" I cap- cenzura! Danas čitam kako se sutra održavaneka kao neki JAVNI ČAS GEOGRAFIJE ispred sedišta DS-a! Ja ostavim komentar: "Da li Boris Tadić treba da promeni ime u Kosovo je Srbija da bi ste vi shvatili da se DS ne zalaže za nezavisnost Kosova kao uslov za članstvo u E.U.! I nadam se da ovog puta nećete cenzurisati nego da ćete odgovoriti argumentima i činjenicama! Hvala:)" Ali 'oćeš- cenzura i ovaj odgovor gore!

Re: SLIKA RADOVANA KARADžIĆA !

misha | 06/08/2008, 02:24

Nisam baš citirao sebe do detalja, ali to je suština, koju nadam se kapiskujete!:) Toliko o poštovanju tuđeg mišljenja (i demokratičnosti i tolerancije) na blogu protestbg...

@protestbg: A što se tiče toga što sam napisao u postu: "RADIKALSKI CRNI BISERI" da MRZIM RADIKALE, obrazložio sam u odgovorima u tom postu... Pročitaj drugi put sve, pa ćeš videti...
A to da li volim ili ne Srbiju, to se najbolje vidi u postovima:
"LEPI, KAO ZASTAVA SRBIJE !"
"Маде Ин Сербиа"!
p.s.A Radikali, Koštunica i Karadžić nisu prava slika SRB! Ako njih NE VOLIM, to ne znači da ne VOLIM SRBIJU!
SRBIJU OBOŽAVAM I BRANIM!:)

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb