doctor

facebook: I ♥ doctor blog
twitter: @DoctorMisha

Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

misha | 29 Decembar, 2007 19:32

Zbog tragicne pogibije bivsih ukucana Velikog Brata, Stevana Zecevica, Elmira Kuduzovica i Zorice Lazic, B 92 i produkcijska kuca Emotion, odlucili su da obustave ovogodisnji serijal Velikog Brata veceras (29.12.) u 21h! Juce sam objavio pricu "Veliki Brat: Kome 100.000 evra?", sinoc su u emisiji "Mala Setra" bili svo troje mladih ljudi, nasmejanih, punih zivota,...- a jutros se sve dogodilo... Jos uvek ne mogu da poverujem... To je zivot- nepredvidiv u svakom pogledu... Saucesce porodicama nastradalih... Ne brze od zivota...!

Komentari

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

rasha | 29/12/2007, 21:00

tuga i jad!!!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

siljka | 29/12/2007, 23:13

Ocekujte neocekivano

NI JA NE MOGU DA VERUJEM

angy | 30/12/2007, 01:46

Ne mogu da verujem. ZASTO? I to bas moj najveci favoriti!!! saucesce porodicama poginulih...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 30/12/2007, 01:53

@siljka:vala,bas...sad mi dodje da se nasmejem,al mi zao....ljudi,gore glave,jeste da je zalosno,ali zapitajte se da li bi ti ljudi plakali(ne daj boze) zbog vas....?????!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

rasha | 30/12/2007, 13:09

@tuzna
nemoj tako da gledas na stvari...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 30/12/2007, 14:45

@rasha:nego kako??pa cak ni za njima nhiko ne bi plakao da nisu bili u Kuci.Pa realno je ljudi,ali stvarno!A mozda i ne bi poginuli da nisu bili ucesnici...Bog ce ga znati,meni je zao ali da placem,vise,necu!ljubim :**

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

rasha | 30/12/2007, 20:30

@tuzna
U pravu si po tom pitanju da za nama (ne daj Bože) niko ne bi plakao, a naravno da se ni za njima ne bi digla ovolika prašina da nisu poznati, ipak, hteo sam reći, nemoj tako da gledaš na stvari, tipa-šta ako...? Desilo se to što se desilo, situacija jeste zajebana, i (govorim u svoje ime) žalosno je. Ipak su mladi ljudski životi, bez obzira na to da li bi se oni sažalili nad nečijom sudbinom. Pa pobogu, samo u 2007 je 960 osoba (mladih ili starijih) izgubilo život u saobraćajkama. Mi smo znači trebali da oplakujemo njih svakodnevno, da bi neko treći plakao nad našom sudbinom (hipotetički rečeno)???

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 02/01/2008, 13:54

Ne bitno je da li bi oni plakali za nama,i da li su oni poznati.Ljudi radi se o tri mlada zivota.Trebali bi da pokusamo da sprecimo to........

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

misha | 02/01/2008, 16:42

@Milica:
Isto mislimo...:-)

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 02/01/2008, 17:30

Bar se u necemu slazemo....:)
Ne stvarno je glupo sad misliti da li bi oni plakali za nama,i da li su poznate licnosti.Rec je o tri velika mlada zivota.........Na zalost to postaje ucestalije-mislim na to da mnogo mladih ljudi gine i to u saobracajnim nezgodama....
"Ne brze od zivota ne,ako mislis bilo gde moras sporije".
Refren pesme koju su snimili Vlado Georgijev i Niggor kada je otisao jos jedan mlad zivot .I to bas u saobracajnoj nesreci........

da li ste vi normalni??

Damir | 03/01/2008, 02:57

Tesko je shvatiti kakvi moralni zombiji vijaju nasim internetom.
Godine haosa i bezosecajnosti u ovoj rupi ostavile su definitivno traga na njenim jadnim inhabitantima.
Vi emocionalne nakaze sto ovu nemerljivu tragediju (ubistvo) hocete da relativizujete, kao i vi sto smireno prihvatate analizu njihivih idiotizama.
Zorica i Zeka su UBIJENI maloumnim postupkom naprzenog goveda Elmira, koji je da bi pokazao kakav je smeker, trazio da malo "proba" auto koji nikada nije vozio, na ZALEDJENOM putu koji ne poznaje, i po mrklom mraku odmah ga zgazio 120, zezajuci se i preticuci drugi auto sa ukucanima. Ovo svedoci o potpunom idiotu koji je odveo u smrt dvoje mladih ljudi dok su se spremali da docekaju novu godinu (kao i ceo zivot) koju ste vi bez obzira na ovu tragediju ocigledno veselo docekali. Pre nego sto me licemerno osudite za ovu iskrenost, ucinite intelektualni napor (ako ste u mogucnosti), pa pokusajte da zamislite sta bi njih dvoje (da mogu) u ovom trenutku rekli o tom moronu.
Ova tragedija ne bi bila toliko teska da je izazvana visom silom, jer to se, sto jedino ispravno zakljucujete dogadja svaki dan (svi nasi zivoti su manje vise iluzija), ali ono sto uzasava je da je do katastrofe dovela GLUPOST umisljenog idiota. Dakle da je imao samo 3 neurona vise ovo se ne bi dogodilo.
Na kraju, zasto placem?
Zato sto Zorica nije bezimena zrtva sa surovih srpskih drumova, vec devojka sa kojom smo ziveli toliko dana. Devojka koja me je ocarala svojom lepotom i lepotom svoga duha. Naravno da mi je jako zao i dobrog momka Zeke, ali ovih dana budim se sa njenom slikom pred ocima.

{{Zorice, zivis u mislima nas koji te volimo.}}

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

misha | 03/01/2008, 04:04

@Damir:
Vrlo mudro zboris...

@damir:

Milica | 03/01/2008, 10:17

Lep tekst.Ali imaj na umu da su Zorica i Zeka verovali Elmiru.
I svima je zao.Meni ponajvise.
P.S.No va godina je bila,i ted treba da se radujemo.A i verujem da su oni to i hteli.Sigurno nisu zeleli da tej dan patimo,placemo.......

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 03/01/2008, 10:17

Izvinjavam se na greskama.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

nastasja | 03/01/2008, 11:27

ne plasim se nicega na svetu. samo - bolesti i ljudske gluposti. damire, na mestu je svaka tvoja rec. 'naprzeni idiot'.....

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 05/01/2008, 20:15

jbg ljudi,gledajmo na ovo da su otisla 3 mlada zivota,a ne ko je kriv..Verovatno se sve ovo moralo desiti,Bozija volja i zakon,nema se tu sta pricati..Mi mozemo da zalimo i patimo,ali za par dana svi cemo nastaviti svoje zivote i verovatno ih se necemo ni secati(kazem verovatno),ali zamislimo tek kako je njihovim roditeljima i prijateljima,koji nikada nece moci da prezale niti da se pomire sa smrcu svojih voljenih.Nikada niko nece moci da zameni Elmira,Zoricu,i Zeku njihovim majkma i ocevima..A da su Zeka ili Zorica vozili taj prokleti citreon da li bi ih tada nazvali neprzenim govedima??Zapitajmo se malo,jer pojedini komentari asociraju na to da su ove uvrede upucene elmiru zasnovane na nacionalnoj i verskoj bazi...

@ana:

Milica | 05/01/2008, 21:31

Totalno si upravu.Ja mislim da ovde nema krivca.Bog je tako hteo i kraj...Sad nema nazad vec samo napred...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Damir | 05/01/2008, 22:17

A ZASTO da gledamo tako kako vi kazete, a ne ko je kriv?
Mislite da NIJE BITNO ko je kriv sto su Zorica i Zeka mrtvi.

Da je Elmir preziveo, sada bi se nalazio u pritvorskoj jedinici Palate pravde zbog teskog ugrozavanja opste sigurnosti u saobracaju sa smrtnim posledicama, zbog cega bi bio suocen sa 7-8 godina zatvora, i ne bi bilo potrebe za vasim genijalnim ocenama, nego bi se time bavio sud, sa ociglednim dokazima na raspolaganju.

"Verovatno se sve ovo moralo desiti,Bozija volja i zakon,nema se tu sta pricati.."
"Ja mislim da ovde nema krivca.Bog je tako hteo i kraj..."
- Vece gluposti nisam skoro cuo, a slusam ih svaki dan. Vi ste potpuno spremne za XVII vek.
Ovo se NIJE MORALO i NIJE SMELO desiti. Nije prvi a ni poslednji put da se ljudska glupost pravda nekakvom 'bozjom voljom'. Bozja volja naravno ne postoji, ali i onome ko u to veruje poznata je izreka 'ko se cuva, i bog ga cuva'.

"..,ali za par dana svi cemo nastaviti svoje zivote i verovatno ih se necemo ni secati"
- To ti lepo ubuduce pisi koristeci prvo lice jednine, a ja ti zabranjujem da govoris u moje ime.

"..A da su Zeka ili Zorica vozili taj prokleti citreon da li bi ih tada nazvali neprzenim govedima??"
- Ko god odvede u smrt druge ljude svojim neodgovornim ponasanjem zasluzuje najtezu osudu, nebitno da li se zove Jovan, Sead, Sefcet, Hans, ili Alesandro.
Ali sjajna osoba kao Zorica NIKADA!!! se ne bi tako ponela, i u tome i jeste poenta koju vi ne razumete.

"..jer pojedini komentari asociraju na to da su ove uvrede upucene elmiru zasnovane na nacionalnoj i verskoj bazi..."
- Ovo je toliko promaseno da ne zasluzuje komentar. Kakve proklete veze ima nacija i vera sa ovom tragedijom???

Imam osecaj da rasprava ovog nivoa ugrozava dignitet Zorice Lazic, i zato vise necu komentarisati na ovom blogu.

Ja se jos uvek budim sa njenom slikom pred ocima, koja tu negde lebdi do veceri..

{{ Z. zivis u nama koji te volimo}}

DRAGOM DAMIRU...

SANJA | 06/01/2008, 02:47

e slusaj papk bozija volja duso postoji,malo Kur´an u ruke pa prelistaj..nista se ne desava bez bozije volje i odobrenja pa ni ova nesreca..i de ne seri sa tim zaboravom.pitati cu te ja za mjesec dana,a ne sumnjam da ni tebi nova godina nije bila losa..jbg kada je momak sjeo za volan nije znao da ce ugroziti neciji zivot,a najmanje svoj..a da je prezivio bi se sam ubio a ne bi sekao presudu bilo kojeg zatvora..bez obzira sta rekla ja ili ti ili bilo ko ova prica je zavrsena, tri mlada zivota su pod zemljom a mi jos uvijek smo zivi i hodamo po cvrstom tlu..i jos jedna stvar BOG NIJE IGRACKA,SLUCANOSTI NE POSTOJI,PA NI TO DA JE ZORICA PRIJE SMRTI PRESLA U ELMIROVO AUTO..TO SE JEDNOSTAVNO MORALO DESSITI...TAKO JE BILO ZAPISANO,I BILO KO ILI STA OVO NIJE MOGAO SPRIJECITI...u buduce pazi sta pises molom te jer samo ti na ovakav nacin ugrozavas dignitet nase drage Zorice,jer ona definitivno ne bi imala takvo misljenje kao ti..i ne pokusavaj da budes vidovit..jednostavno ti ne ide od ruke..pazi malo...

@sanja:

Milica | 06/01/2008, 10:53

Slazem se i sa tobom,i potpuno si upravu.
A jedan savet za Damira:Uzmi Bibliju,i idi ispovedi se,posto kad tebi dodje sudnji dan sigurno neces otici tamo gde bi mi svi voleli,nego tamo gde je vecita tama.Ne mogu da verujem da ne verujes u Boga koji te je stvorio.Njegovom zaslugom si ovde,i nisi sigurno slucajno...Ma svako dalje komentarisanje tvog zadnjeg komentara je suvisno...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

misha | 06/01/2008, 13:56

@Sanja &
@Milica:
Slažem se s' vama...

@Damir:
No comment (na posle komentar)!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

damir | 06/01/2008, 20:41

blago vama

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 06/01/2008, 23:59

Hvala Bogu da je blago nama,ali tebi nema pomoci...
Uzmi Bibliju i kad je procitas onda mozes nesto da kazes.Daj Boze da uspes i da je uzmes u ruke,jer to je SVETO....

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

damir | 07/01/2008, 02:23

Bogougodna Milice, Bibliju sam (za razliku od tebe) odavno procitao, i video da tu za pametnog coveka nema niceg.

Prema tome, hranite vi svoje blistave umove biblijama i kuranima koliko god vam dusa zeli, i nemojte molim vas brinuti za moju destinaciju. Imate ocigledno dovoljno svojih problema.

Umesto toga ja vama predlazem da malo uzmete Zakon o saobracaju u ruke i prelistate, jer tu cete naci mnoge mudrosti i cuda kojih nema u Bibliji i Kur'anu.

Prema tom Zakonu (i zdravom razumu), Elmir je kriv do neba za Zoricinu smrt (on sam bi to sigurno priznao da je ziv), i to niko vise ne moze promeniti.

Nivo ove diskusije dosao je (vama zahvaljujuci) do katastrofalnog nivoa, i stoga ovim definitivno zavrsavam.

{{ Z. zivis u nama koji te volimo}}

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 07/01/2008, 15:42

Hvala Bogu da cu da citam Bibliju,a da,Biblija nije za sataniste poput tebe.Mislim,da bi pametan covek pre procitao Bibliju nego neke glupe zakone koji nemaju veze sa sudbinom.I bas cu da vidim da li ces prekrsiti obecanje i da li ces ponovo komentarisati.I uzgred,samo su tvoji komentari katastrofalni i uzasni...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

rasha | 08/01/2008, 23:15

s m o r
s m o r
s m o r

istina boli

vesnajafun | 11/01/2008, 01:14

sta da kazem onima koji se uljuljujkuju u krilu sudbine.Dragi moji,o pokojniku treba govoriti realno.Vas pojedine glupost zaslijepljuje.Ja kao MUSLIMANKA kazem:Elmir je svojom bahatoscu ubio dvoje ljudi!

surova realnost

ruzno pache | 11/01/2008, 01:31

Prvo preko 100 na sat,drugo-imao je problema sa vidom a nije nosio naocare,cetvrto-bio je previse samouvjeren,bahat,vulgaran,umisljen.Sta je rezultat?Tri groba!Sjetite se njegovih prostakluka u kuci,incidenata sa Burekom,Marinom i sl.Seoski djilkos je htio da bude urbana faca!Nabedjena velicina!

odgovorni

capricorne | 11/01/2008, 01:48

Da li iko vidi ono sto i ja vidim?Da li iko uocava koliko Blic,i u toku i nakon VB,favorizuje Djordja.Pa o tome se moze doktorat napisati.Da li iko vidi koliko je Djokica namazan i zloban?Puca na socijalu,cas mu cale ubijen,cas ziv,brat koji je mladji od njega ustvari je stariji,svi ga tracali a on kao nikog nije,njegova zluradost,bolesni smijeh i hiljadu drugih stvari a Blic ga predstavlja kao dobricu?Pa argumenata za ovo sto tvrdim ima na tone.I Gebels bi im pozavidio na manipulacijam!

retard

capricorne | 11/01/2008, 01:52

Kad je neko glup a dobar zove se Forest Gump a kad je neko glup a zloban zove se Djordje Stojanovic!

vesna

iustitia | 11/01/2008, 02:29

Vesna,ne znam da li ces ovo ikada procitati ali moram da kazem.Glupo je nakon smrti troje ljudi,govoriti o pobjedi,ali ako ju je iko zasluzivao onda si to TI!Pamet,talenat,svestranost,dostojanstvo,snaga intelekta,ljepota duha,suptilnost duse,sposobnost da sanjaris iako te zivot nije mazio-sve si to ti Vesna,nasuprot turbo_folku,kursadjijama,neukusu,primitivizmu,socijali i kukanju,zlobi i lazima.Pusti retarde i ulicarke,neka budu idoli nepismenoj rulji,sve sto zna prave vrijednosti tebe ce uvijek postovati!

diksi

capricorne | 11/01/2008, 03:46

Moram jos nesto da kazem.Naime,zahvaljujuci manipulacijama Emotiona,Dijana je ispala najgora.A ona se samo ponasala prirodno i autenticno za razliku od nekih drugih koji nisu ogovarali samo zato jer su kamere ukljucene.I svi kazu da je zadatak udaje shvatila preozbiljno.Ma jelte? A mladozenja prikriveni psihopata demonskog smijeha!Svako ko poznaje psihologiju razumije Dijaninu reakciju.Zbog uzasnog izbora pojedinih ukucana i doslo je do nesrece.A zrtava ima vise od tri.Ne daj se Diksi i cuvaj se DJORDJA!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 11/01/2008, 03:57

Jao,Boze,ajd molim vas nemojte nista vise da morate da kazete...Niko od vas....

@tuzna:

Milica | 11/01/2008, 17:05

Upravu si.Sad je gotovo.Ovi nasi komentari nece vratiti ni Zoricu,ni Stevana,ni Elmira koga smatraju krivim.Pokusajmo da sprecimo ovakve slucajeve.Da dokazemo "slavnima"da nije sve u tome biti faca,biti poznat...I kao sto sam jednom rekla-"Ne brze od zivota ne,ako mislis bilo gde,moras sporije...."

tacno je

capricorne | 11/01/2008, 18:00

Prvo,ja cu da kazem ono sto mislim i ne zanima me tudja reakcija.Drugo,jeste im slava udarila u glavu a to moze da se dogodi samo kod onih koji su je zedni!Trece,hajde da iz zatvora pustimo sve krivce za ubistvo iz nehata,jer,pobogu,njihova kazna nece vratiti zrtve.Procitajte ono sto je rekao Zoricin otac!Hajde,ako je sve u rukama sudbine,opalite 200 na sat po ledu sa tudjim djetetom u autu.I jos nesto,ne govorite da ne komentarisem nego dajte kontraargumente.

ma ajde

capricorne | 11/01/2008, 18:28

Sve dok nase drustvo bude favorizovalo glupost i zlobu i padalo na "tuzne zivotne price" bicemo na dnu.Siroke narodne mase,bezlicne i osiromasene i materijalno i duhovno lako postaju zrtve manipulacija i slave spodobu koja u pet minuta promijeni pet prica.Al' Djokici svaka cast,nije on kriv sto ima puno ovaca za sisanje!On je "dobrica" iako je zlurad,egocentrican,namazan i sl.Smijao se kad se Miki svadjao sa ocem,ogovarao,cak i voljenu Diksi,vikao na onu iz NOVog Beceja,kukumakao.Odlican celebrity!

jadnica

iustitia | 11/01/2008, 21:58

Suzana je pokazala da upravo ona nema nikakvog pijeteta ni ljudskosti.Pljuje Vesnu po zutoj stampi i kao ona se nece druziti sa njom.Pa i sve da hoces ne bi mogla,ona je elita za tebe.Ti apsolvent difa a ne znas koji je najveci misic u tijelu.Turbo,porno to je tvoj milje sve uz Grand.Pijandura i striptizeta prica da su drugi retardirani.Vidi sebe,moralni talogu!Nisi ti Vesnin nivo pa da je iznerviraju tvoje pljuvacine!Sama si rekla da je kafana tvoja sudbina!Marina i Djordje su tvoj nivo,otrcana ulicarko!

i jos nesto

iustitia | 11/01/2008, 22:15

Ti,Suzo-Zguzo,mozes biti vip samo u "svetu",na nastupima u Tirani kojima se hvalis i kod moralnih nakaza.Tvoja pojava poziva djevojcice da pogaze svoj ljudski i zenski dignitet.Ti i Marina asocirate na sistem vrijednosti u kojem je zena potrosna roba,bez mozga i respekta.Prijavi se u kursadzije zajedno sa Zemom jer je njemu to "vrh brate".I ti si ogovarala u kuci pa si sad nastavila napolju!A kazes vjerujes u Boga.Ostavi Vesnu na miru idolu polusvijeta i svakojakog sljama.Jadna je zemlja u kojoj si ti neko.

za vesnu

hector | 12/01/2008, 03:07

Vesna,na obaziri se na gluposti jedne jadnice.Svojom pojavom ti si bacila rukavicu u lice malogradjanstini,primitivizmu i neukusu.Ti si cisto evropsko lice.Ne pravis trule kompromise sa neukim ljudima.Jedina si zelela da pobedis zlo na njegovom terenu.Ali intelektualni patuljci mrze bolje od sebe jer pored njih postaju svesni svoje inferiornosti!Poruka za M.Radojkovic iz Blica:udaj se za Stojanovica i prekini vise da smaras javnost sa njim.Muka mi je od tvojih bednih podmetanja.Brukas novinarsku profesiju.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 12/01/2008, 14:30

Sto se tice pogibije Zorice,Stevana i Elmira,ne znam sta vise da kazem.Ocito je da je Elmir kriv,ali od toga ljudi nema nista,on je pod zemljom kao i Stevan i Zorica.To sto znamo da je on kriv nece vratiti Zoricu jedno divno stvorenje koje je do skoro koracalo po cvrstom tlu...I Stevana za koga sam ja mislila u nekim situacijama da on licno misli da je iznad drugih...Zao mi je sto su mladi zaljni slave,i sto misle da je IN ako si faca...Elmir je hteo da se izivljava i kocka tudjim zivotima i uspeo je...Ali,to sto znamo da je kriv nece vratiti ova 3 mlada zivota...

u pravu si

capricorne | 12/01/2008, 17:57

U pravu si,Milice.Mozda sam ja bila previse zucna u svojim komentarima ali to je zato sto mi smeta kad ljudi okivaju u zvijezde one koji to ne zasluzuju.Ipak,ma koliko beskorisno bilo nakon svega,treba reci istinu i o Elmirovoj neodgovornosti,i o Suzaninoj dvolicnosti i o Djordjevoj pokvarenosti.A Zorice mi je najvise zao,nije ovo zasluzila.Emotion je svojim diletantizmom prizivao zlo i zlo se desilo.Ne dozvolimo da sljam bude VIP.VELIKI POZDRAV ZA TEBE,MILICE!VESNAJA IS THE BEST!

vesna

capricorne | 12/01/2008, 18:16

Vesna is the best,better than all the rest better than anyone,anyone I'll ever met!"And every truth we should call false which is not accompanied by at least one laugh!" Nek se pravda izvrsi pa makar svijet propao!Dolje Blic,retardi,nocne dame,zloba,glupost,kukanje,zaostalost,golotinja,nemoral,nepismenost!Zivjeli pamet,obrazovanje,dignitet,talenat,umjetnost,odmjerenost!ZIVJELA VESNA!!!PS:V-velika,E-eminentna,S-slobodna,N-najbolja,A-andjeo!VVEESSNNAAJJA IISS TTHHEE BBEESSTT,EVERYBODY KNOWS THAT!!!!!!!!!

@capricorne:

Milica | 12/01/2008, 22:43

Jedino mi razmisljamo realno...Na zalost...Naravno i meni je najvise zao zorice,ali to sto ih mi zalimo i tugujemo za njima nece ih vratiti.Zato,pamet u glavu,i pazite sa kime sedate u kola...

san

ruzno pache | 12/01/2008, 22:48

Kako je samo Djokica,nakon svog sna,uporno tvrdio da ce nesto lose da se desi!Umesto da cuti,da se pomoli Bogu i pozeli dobro,on je uporno govorio da ce se desiti nesto lose.Kao da je prizivao,prizeljkivao zlo samo da bi mogao Vesni da kaze da je bio u pravu.A simptomaticno mi je i to sto je jedini gatao u solju.Nijedna djevojka u VB to nije radila a on jeste.Ali dobro,ipak je on favorit Marije Radojkovic iz Blica.Koliko je ova Gebelsova sledbenica dobila para da gura Djordja?Zbog nje mi se Blic smucio!

zoko

capricorne | 13/01/2008, 02:58

Zorice,neka nas tocak vremena vrati tu gdje su tvoji poslednji sati!Hvala ti sto si postojala,jako mi je zao sto si otisla neshvacena od mnogih!Svoj bol si krila,tvoj ponos nije trpio sazaljenje drugih!U tome je bila tvoja ljudska velicina.Zao mi je tvoje 24 godine!Lijepo mi spavaj!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 13/01/2008, 03:01

capricorne,pa ti vec u 15 komenatar pricas sta mislis...ok,shvatili smo!

tuzna

capricorne | 13/01/2008, 18:06

Tuzna,da ti nisi mozda na tenderu otkupila akcije interneta pa je sad tvoje vlasnistvo?Moji komentari nisu upuceni tebi ni tebi slicnima,jer tebe stvarno nemam potrebu u bilo sta da ubijedjujem!Jos manje me je briga jesi li bilo sta shvatila!Onda kada internet bude tvoj navali na cenzuru a do tada ne moras uopste da citas i da brojis moje komentare!Steta sto ovo nisu 90-e,mogla bi da radis na rts-u,posto ti prihvatanje slobode misljenja ne ide bas od ruke!Gdje se misli isto ne misli se dobro!Pozdrav za tebe

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

jaa | 14/01/2008, 00:00

jel ovaj capricorne u biti moron damir,sve me ovi komentari podsecaju na njega..Ma ubedjena sam da je to on,ipak se vratio da komentarise,iako pod drugim imenom,jer se ne usudjuje casno pojaviti kao damir,da kao ne bi prekrsio dato obecanje da vise nece komentarisati,hah-pateticno.

jaja

capricorne | 14/01/2008, 03:27

Ovaj capricorne nije Damir a nije ni moron.Ovako volim kad me intelektualni crvi poput tebe vrijedjaju.Prosto ne bi bilo dobro da valjkaste gliste poput tebe,jaje,misle o meni dobro.Sve dok takve bogomoljke iz Mracnog doba misle o meni lose to je plus.Jadan je onaj ko je po tvojoj mjeri!Da ne zaboravim,hvala ti za komentar koji me je bas nasmijao.Dobijam na samopostovanju kad vidim kakvi punoglavci su poprimili ljudski oblik.Da ti Stojanovic nije rod,kukavice?Veliki pozdrav za Damira a i za TEBE,JAJA!!!

capricorne

capricorne | 14/01/2008, 04:28

Sanjah uzasan kosmar.Kao ja,capricorne u tamnici i ceka me sudjenje.Tuzila me TUZNA zato sto ne mislim isto kao i ona.Presudu donosi JAA uz pomoc akademika preuzvisenog velikomucenika Djordja Stojanovica i velecasne preciste visokomoralne Suzane Pavlovic.Tuzna u optuznici kaze:"Ti,capricorne,remetis poredak na internetu.Kako se usudjujes da mislis drugacije od mene.Ovde samo vjerujemo u sudbinu,spanske serije i egzoticne gluperde!Ko god se usudi da misli drugacije bice lincovan!Tu se probudih,hvala Bogu!

sudjenje

capricorne | 14/01/2008, 04:42

Naravno,prije budjenja svjedocili su u korist optuzbe dvije najvece tracare i manipulatorke Ana M. i Irina R. a u ime Gebelsovog Blica Marija Radojkovic koja je rekla da Vesnu treba isto zatvoriti jer nije glupa,Dijanu muciti jer nije htjela da bude sa njenim pulenom koji laze za medalju.Kasandra i Esmeralda vicu:Ubijte capricornea.JAA cita presudu:U ime sudbine i patetike,sulude voznje po ledu,neodgovornosti i gluposti tj. svega sto je sveto na internetu osudjujem capricornea na 30 god. gledanja sapunica!

tesla

capricorne | 14/01/2008, 05:16

Ma nema veze sto me osudiste.Dobro mi drustvo.Sretoh u tamnici Nikolu Teslu koji je osudjen jer je genije a to je krivicno djelo,a i Djordju nabija kompleks,zatim Betovena jer je pravio muziku koju Suza ne podnosi,saobracajce koji oduzimaju vozacke zbog prebrze voznje i sve one koji imaju petlju da javno kazu da smo na dnu jer favorizujemo GLUPOST,SHUND,NEMORAL I SOCIJALU!Ali,"ja ne idem u borbu gledajuci kolika me sila napada vec koliku i kakvu svetinju branim!Narodski receno,boli me uvo sta neki misle!

@capricorne:

Milica | 14/01/2008, 12:38

Koliko dugo si pripremao ove tekstove?????????A da i ovo raspravljanje oko tudjih misljenja postaje i vise no pateticno.........

milica

capricorne | 14/01/2008, 17:08

Milice,meni ne treba tri sata da sastavim komentar.Jednostavno me iznenadjuje da i ti,za koju pomislih da si tolerantna i korektna,odjednom pises ovakav post.Zasto?Da mozda ti nisi prozvana u mojim komentarima.A sto se tekstova tice,ne poznajes me dovoljno dobro.Imam talenta za pisanje i ovakva mjesta na netu nisu jedina gdje pisem.Uz to,capricorne je zensko i nije teenagerka vec ima malo vise godina,iskustva i skole.Veliki,najveci pozdrav za tebe,Milice i znaj da gdje nema suceljavanja misljenja ne valja!

@capricorne:

Milica | 14/01/2008, 17:22

Izvini sto sam mislila da si musko,ali jednostavno da kazem,nick,ti je takav,pa sam pomislila.To sto sam ja tinejdzerka sa uskoro svojih 17.god.ne znaci da nisam zrela.A drugacije si protumacila moj predhodni komentar.Primetila sam da odlicno pises,a posto sam mislila da si musko,bilo mi je cudno da neko ko je musko moze ovakve komentare da iznese(posto moje misljenje je da muskarci vise nemaju vremena za ovakve tekstove).Znam da gde nema razlicitih misljenja nije zanimljivo.I zato cu ja opet reci.Sudbina i necije izivljavanje i kockanje tudjih zivota je odvelo dva vrlo mlada zivota.Ali zalja za slavom dragi moji,ponekad vodi i tamo gde ne treba.Veliki pozdrav i za tebe capricorne,i jedno pitanje:Odakle si?Pitam te zato sto mislim da nisi iz Srbije,posto vidim da pises,mjesta itd.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

enich | 14/01/2008, 20:25

Joj ljudi,cime se vi bavite,zar nemate pametnijeg posla??Joj,blago vama kada nemate vasih problema,pa se bavite tudjim..Haj pozdrav za sve..

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 14/01/2008, 20:28

tuzna

Capricorne,sto se tice interneta,da jesam kupila akcije i sad je sve moje,a da sam na mishinom mestu ne bih dozvoljavala ovakve komentare na svom blogu....Ali verovatno su liste u pitanju...Nije ni vazno,jos bolje sto si zensko,i ja postujem tudje misljenje ali ne 40 misljenja jedne iste osobe!!!Shvati da nam je svima zao,ali nije kraj sveta,i prestani da pises o njima!Uzvracam pozdrav

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 14/01/2008, 20:39

Ja necu nista reci,samo cu lagano,tiho i polako otici jer ovo prepiranje stvarno postaje smor...!

pozdrav

capricorne | 14/01/2008, 22:38

Pozdrav za sve vas.Ja nikog ne vrijedjam na nacionalnoj ili vjerskoj osnovi da bi komentari bili cenzurisani.Sta cu ja kad ne volim pleonazme i ublazavanja.Kome smeta stvarno ne mora da cita.Imam pametnijeg posla i radim ga ali mi isto tako i smeta kad se favorizuje glupost.Ako nekog smaram sta cu,bolje pricati jer cutanje znaci odobravanje.I obozavam vas sto se sa mnom ne slazete.TUZNA,izvini za britke rijeci,ti si moje srce i zelim ti da stvarno otkupis akcije neta ali nemoj da me banujes,ziv ti B.Gates!

za milicu

capricorne | 14/01/2008, 22:54

Za Milicu ako nije otisla:Najljepse hvala na komplimentima a jos vise na konstruktivnim kritikama koje uvazavam.Imam 26god.Pisem ijekavicom jer zivim u CG.Govorila bih ti jos o sebi ali ne zelim da ispadnem pretenciozna.Jadan je onaj ko tebe smatra nezrelom jer razmisljas mnogo zrelije od nekίh matoraca.Dopada mi se tvoja trezvenost i smirenost kao i to sto stvari sagledavas ocima nekog ko je,reklo bi se,istinski vjernik.Puno pozdrava jos jednom i drago mi je sto postoje ovakvi ljudi.Pozdrav za Srbiju!

zasto

capricorne | 14/01/2008, 23:29

Zasto me toliko prozivate za ovu saobracajku kad ja potenciram nesto drugo.To drugo su diletantizam i beskrupuloznost Emotiona i prevashodno manipulacije Blica.Ako mi ne vjerujete,pogledajte Blicove tekstove koji vrijedjaju inteligenciju svakog normalnog.Tu nema ni mrve objektivnosti ni profesionalnosti.Od podmuklog i lazivog Djordja prave vip.Ako vama to ne smeta,sto neko narod smatra budalom i ovcom onda nazdravlje vam!Nije ni cudo sto je citav region na dnu.Svako se zlo radja iz laznih informacija!

lincolne

hector | 15/01/2008, 04:13

"Neke ljude mozete varati sve vreme,sve ljude mozete varati neko vreme,ali ne mozete sve ljude varati sve vreme!"-Abraham Linkoln,predsednik SAD koji je ukinuo ropstvo a potom ubijen u atentatu.

@capricorne:

Milica | 15/01/2008, 10:12

Jao CRNOGORKA....EXTRA!Jeste da nas neki crnogorci ne vole,ali dobro...:)Ne znam sta da ti kazem osim hvala na ovako lepim komentarima.Verovatno sam toliko zrela,zato sto ja ne zivim u spanskim serijama,bajkama,odnosno nerealnom svetu,svetu maste.Meni nije cilj u zivotu da se provodim na zurkama,da samo razmisljam o krpicama,o tome da budem u trendu.Kao sto smo videli,slava retko kome donese nesto dobro.Kako kaze narodna izreka:"Ako se cuvas i Bog ce te cuvati".Imam svoj cilj u zivotu i ostvaricu ga.Pre svega da budem najbolja celistkinja na svetu,i da zavrsim pejzaznu arhitekturu,zato sam valjda i upisala hortikulturu.Samo sam zahvalna Bogu i naravno mojim roditeljima sto su me izgleda izveli na pravi put.Veliki pozdrav za tebe...!!!!!:)

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 15/01/2008, 10:13

Ovaj komentar je bio za capricorne...

@tuzna:

Milica | 15/01/2008, 10:47

Misha vas gleda!:-)
Misha me je e-mailom zamolio da Vas podsetim da on ne zeli da komentarise i objavljuje svoje postove jer ga "NEKI"blogeri optuzuju da "naduva"komentare;i zeli da Vam prenesem da mu je sada svejedno da li neko cita njegov blog ili ne i da li komentarise njegove postove!Svako ima pravo na svoje misljenje i ne zeli nikog da cenzurise;a da,Blog posecuje kad stigne-pogleda neku interesantnu pricicu i komentar,ali za sada ne planira da se vrati....
Pozdrav za(skoro)sve od Mishe!:-)

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 15/01/2008, 11:35

I da moze li neko da mi objasni kako da na svoj blog ubacim svoje price....?

za milicu

capricorne | 15/01/2008, 17:52

Hvala,Milice.Ja sam po opredjeljenju jugonostalgicar i moj narod je svugdje tamo gdje se govori jezik koji razumijem.Hvala Bogu Jedinom da nekoga interesuje klasicna muzika i arhitektura,da voli celo a ne poselo,da voli obrazovanje a ne kafancine.Ja sam bila student generacije,imam 2god. radnog staza i zelim da magistriram iz sociologije na temu VB.Zato sam ga i gledala.Vjerovatno cu u magistarskom radu da pomenem tebe,Milice,kao jednu od rijetkih koju nije zaveo izopacen sistem vrijednosti.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

jasmina | 15/01/2008, 22:22

za capricornea--svaka ti cast majkemi,extra si,svidja mi se tvoj nacin razmisljanja i kako gledas na svijet oko nas,samo naprijed..Pozdrav.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 15/01/2008, 23:05

@capricorne:Jao pa ja mislim da vise nije dovoljno da ti kazem HVALA!!!!I ja sam rekla Hvala Bogu sto sam normalna,sto mi u zivotu nije cilj da se provodim,zivim od mame i tate,da me muz u (dalekoj buducnosti )izdrzava,nisam zaludjena ovim navodnim pevacicama poput Goge i kompanije,vec slusam K.Kovac,A.Kovac,Apocalypticu...itd.....da ne nabrajam sad.Mnoge drugarice ne shvataju nacin na koji ja razmisljam,a ja im kazem:"Ljudi ja imam svoj cilj u zivotu.A to je:da budem najbolja celistkinja na svetu,i da ako ne upisem pejzaznu arhitekturu(a nadam se da cu je upisati)zavrsim za profesora srpskog jezika."
Naravno,one mi se smeju,i kazu da treba da se provodim....Ja se provodim i izlazim normalno kao i ostali tinejdzeri,ali moj provod ne mora da prodje uz alkohol,ljubakanje na javnom mestu....I nemam nameru da postanem slavna preko raznih show-a poput VB itd.A i iskreno ne zelim da budem poznata.Ako nekad postanem slavna(a to moze da se desi samo ako se odlucim da snimim neki svoj album,cisto radi sebe)nikada se necu uzdici,izivljavati,a jos manje kockati tudjim zivotima,kao sto je Elmir na zalost to uradio....Ja ti se divim capricorne,ti si neko ko moze da bude uzor mladima(mada sve je manje onih koji ce slusati nase realne price),nazalost....Ti si neko ko je moj idol...Kad bi svi razmisljali kao ti...Veruj mi,ti si jedna od retkih,koja me razume u svakom pogledu....Zao mi je sto je malo ljudi poput tebe...Veliki,veliki,veliki pozdrav za tebe....:)I veliki pozdrav za Jasminu...I ona je jedna od retkih koja nas razume....I ne zivi u svetu bajki,maste...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

jasmina | 16/01/2008, 01:03

Hvala Milice,i tebe,naravno, podrzavam,samo tako,ne daj se,pusti sta ti drugi kazu i sta drugi misle,ti si jedna od rijetkih koja ima svoje JA,koja se ne stidi svojih odluka,i svoje licnosti..Samo naprijed do ostvarenja svojih zelja i planova,slijedi svoj put,a na tom putu,uz tebe ce biti svi oni kojima je istinski stalo do tebe,koji razmisljaju svojim mozgom i znaju sta je danas ispravno a sta ne..Pozdrav

za jasminu

capricorne | 16/01/2008, 04:52

Jasmina,najljepse ti hvala na predivnim rijecima.I ne slutis koliko mi znace.Nije vazna samo podrska vec i od koga dolazi.A iz tvojih rijeci upucenih Milici vidi se da postujes ispravan sistem vrijednosti.Sad vjerovatno spavas pa ti zelim lijepe snove!Hvala jos jednom,Jasmina!

za milicu

capricorne | 16/01/2008, 05:20

Milice,kada ljudi govore istinu ne treba im se zahvaljivati jer to je obaveza svakog od nas.Jeste,ISTINA JE da Milica nije povodljiva,da Milica nije povrsna da Milica nije parazit.U moru neukusa,pijancenja,besciljnog zivota i Goginig gachica,Milica je ostrvo odgovornosti, kulture i postenja.Nema veze sto smo u manjini jer manjina je uvijek progresivnija.Niposto se ne obaziri na drugarice,jer dok ti budes imala solisticki koncert,neke od njih ce,sve uz Grand,pijani muz da mlati.Procerdana mladost skupo kosta

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 16/01/2008, 10:31

@jasmina:HVALA!!!!!!!!!!!!!!VELIKI POZDRAV ZA TEBE!!!!!!:-)

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 16/01/2008, 10:35

@capricorne:Hvala...Mislim,da je suvisno vise odgovarati na tvoje komentare zato sto i nema sta da se kaze..Ti si isto moje misljenje obrazlozila u tvojim komentarima..A nadam se da ce fanovi G-produkcije promeniti misljenje,i da ce se prikljuciti zdravom nacinu zivota...Naravno,dobrodosli su u bilo koje doba....Veliki pozdrav za tebe!!!!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 16/01/2008, 10:47

I daa..Zgrozim se kada vidim decu od 12,13 godina u gradu do 3 sata.Kao prvo moj izlazak je najvise do 2,mada nikad ne ostanem do tad jer mislim,nema potrebe.Izadjes u 10 i dodjes u 3,4,5...Strasno....Meni je strasno....Ajde kad je neko veselje,rodjendan,Nova godina ili nesto slicno pa i da kazes...ali ovako da sedim 6 do 7 sati u kaficu gde svi cade,piju,vataju se...Ne volim to..To mi deluje tako seljacki,odvratno..Ako ces da se vatacis idi iza nekog coska gde te niko ne gleda,ali naravno mnoge devojcice ili decaci imaju te kompleks...pate od necega i za necim...Pa to je u trendu...Cesto mojim drugovima,drugaricama naglasavam da biti poznat,slavan nije IN...videli smo kako je slava odnela 3 mlada zivota...Naravno,shvatice to onda kada postanu slavni,poznati i kad im ta slava ne bude nista dobro donela u zivotu..iskreno nikoga nije ni usrecila...Pogledajte Britney Spears...27 godina....i na psihijatriji....a da je bila kao svaka normalna devojka ili svaki normalni covek,hocu reci da nije postala poznata,nikada do ovoga ne bi doslo..Ali,visak parica,ne znate vise sta da kupujete sa njima,pa onda se setite i kazete:"Ma hocu malo da se zabavim,necu se navuci na to..."
I tako jednom uzmete,pa onda drugi put uzmete i onda kraj...a za vasu decu vam se prosto j**e.....E to je zalosno...Sta vise reci osim:"Ne brze od zivota ne,ako mislis bilo gde moras sporije"
Ako se ti cuvas,i Bg ce te cuvati....

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 16/01/2008, 10:48

Mala greska.ako se ti cuvas i Bog ce te cuvati...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 16/01/2008, 14:17

Milice,ides na novi clanak i pises....u cemu je problem?
A capricorni i svima ostalima,ja vise necu da citam ovcaj post jer je njihova smrt postala toliko zastupljena i isticana da mi to stvarno ide na zivce...Uz svo postovanje naravno.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 16/01/2008, 16:07

@tuzna:Ali problem je sto ja to ne mogu da nadjem....

TUZNA

capricorne | 16/01/2008, 18:26

TUZNA,OPET TI KAZEM:JA NE ISTICEM OVU SAOBRACAJNU NESRECU VEC NESTO DRUGO.Procitaj ponovo!Ma ustvari,u pravu si.Necu se vise ni javljati na ovu temu kad,uz casne izuzetke,svi indiferentno posmatraju i prihvataju manipulacije.Ali,sa druge strane,na ovom blogu ima zahvalnih sagovornika za sve teme.TUZNA,jos jednom:ja govorim o lazima i podmetanjima sa Djordjem u sredistu svega,a to ne moze nikada biti deplasirana tema,jer se nastavlja i nakon VB.Ako je to tebi legitimno,onda ti se divim na hladnokrvnosti!pozz

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 16/01/2008, 19:56

ma boli me bre ...... i za VB i za sve....Briga me za sve od cega mi ne zavisi zivot...Boze,sto li se toliko potresas oko toga.....Sad se iznervirah.......!

elmire legendo

aldo | 16/01/2008, 22:25

nemate pojma sta pricat..damir misli da je elmir kriv za njihovu smrt....jeste vozio al od bozije se sudbine nemoze pobjeci...kako mozete tako pricat...elmie je u srcima svih nas BOSANACA..

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 16/01/2008, 22:51

Milice,AKO IMAS SVOJ BLOG,IDES NA "UREDJIVANJE",PA "NOVI CLANAK".....TO JE TAKO JEDNOSTAVNO!A PRICE KUCAS,NARAVNO...POZZ!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 16/01/2008, 22:51

Milice,AKO IMAS SVOJ BLOG,IDES NA "UREDJIVANJE",PA "NOVI CLANAK".....TO JE TAKO JEDNOSTAVNO!A PRICE KUCAS,NARAVNO...POZZ!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

tuzna | 16/01/2008, 22:51

izvini za caps...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

BOSANKA | 16/01/2008, 23:35

Naravno,Elmir zivi i zauvijek ce zivjeti u srcima svih nas Bosanaca.Svima nama ostaje da ih pamtimo po lijepom i da nam takvi ostanu u sjecanju:lijepi,plemeniti,nasmijani.Mi nemamo nista od toga da bilo kome od njih sudimo,za to postoji visa sila-Dragi Bog koji ce pravedno da presudi,da nagradi/kazni svakoga onoliko koliko zasluzuje,i na osnovu onoga sto je,odnosno nije ucinio..POzz svima..

Tuzna

capricorne | 17/01/2008, 05:02

TUZNA,ne zavisi ni meni zivot od toga ali shvati me,SMETAJU MI LAZI I MANIPULACIJE,pa i kad nisu na nekom ozbiljnom nivou.Ne volim nepravdu u bilo kom obliku,cak ni u onom prividno bezazlenom.I,vjeruj mi na rijec,medijske manipulacije bilo koje vrste UTICU na nase zivote a da mi toga nismo ni svjesni.TUZNA,jedini lijek je da sve to ignorisemo,kako ti kazes,ali posto VECINA LJUDI TO NIJE U STANJU I POSTO NASJEDA NA LAZI,onda im treba ukazati na istinu.Inace,GLUPERDE ZAVLADASE!TUZNA,lijepo spavaj!pozdrav

oo

atina | 17/01/2008, 05:04

ooops

za tuznu

capricorne | 17/01/2008, 05:26

"Ma nisu krivci primitivci sto su preuzeli vlast,korov nikne di god stigne,ma svaka njima cast,nisu krivi bensedini sto ih nisu sputali,KRIVI SMO MI KOJI SMO CUTALI!"Boze,pa ja cu da naj....Sta ako Djokica ili neko njemu slican postane predsednik.Zlo!Ima da dijelim celiju sa Vesnom i Mikijem a Blic ima da me satanizuje.TUZNA,sve bih dala kad bih imala tvoju snagu da prezirem i ignorisem zlobu umotanu u glupost.Al' ne mogu,imam fobiju od toga.A VB sam gledala iz poslovnih razloga.I nikad vise!OAZA ZLA JE TO!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 17/01/2008, 09:13

@tuzna:Valjda cu se snaci,a normalno da price kucam...!!!!!pozz...

bilja

hector | 17/01/2008, 22:50

Hocu rock a ne grand,hocu Biljanu a ne Isidoru,hocu Anu Ivanovic a ne Zeljka Mitrovica,hocu Vesnu a ne Suzanu,hocu Srbiju u Evropi a ne Srbistan u Africi!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 17/01/2008, 23:55

@hector:Slazem se sa tobom..:-)

bilja

hector | 18/01/2008, 02:52

Da pojasnim-ne slazem se bas u svemu sa Biljanom Srbljanovic,ali cinjenica da je ona nas najuspesniji i najprevodjeniji i najvise nagradjivan dramski pisac.U vrhu je ne samo srpske vec i svetske intelektualne elite.Jeste malo ekstremna u svojim stavovima ali je ipak mnogo cenim.Za razliku od nje,Isidora Bjelica je na nivou "klot frketa" gdje su joj "uvazeni" gosti Mica Trofrtaljka,Mujo Lopov i sl. a uvazeni prijatelji mafijasi i fasisti!Znam da sam u offtopicu ali ipak:ZIVELA BILJANA SRBLJANOVIC!

za bilju

hector | 18/01/2008, 03:05

Za Biljanu S. ako ikad procita:necu vise "pad" ni da mi godine jedu "skakavci",necu Deltin "supermarket" vec ocu "otvorena vrata" u Evropu.Dosta bree vise!Biljo,Pariz je mnogo lepsi sa tobom al'nemoj sasvim da nam odes!Zbog tebe ponovo zelim da se borim.ps:pozdrav Milici!

za hectora

capricorne | 18/01/2008, 04:44

HECTORE,kapa dolje za tebe!Premda ni ja ne podrzavam neke njene stavove,gdja B.Srbljanovic je ponos svih pametnih ljudi u regionu.Covjece,pa na netu nema ko je ne pominje:Francuzi,Spanci,Njemci...Srbija ne zna kakav brend ima u njoj.Ali,ovdje ljudi sve oproste osim uspjeha pa su nasi najbolji ljudi marginalizovani a tv i novine su okupirali gluperde,striptizete i pjevaljke,razne Djokice i Suzane,kao necastivi,Boze mi oprosti.Ali,HECTORE NE DAJMO SE,svaki AHIL ima Ahilovu petu.A Biljine fotke su u mom tel.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 18/01/2008, 10:20

@hector:Svidja mi se nacin na koji razmisljas.Pozdrav..

P.S.Mogli biste malo i da pogledate druge price.I tu moze bas lepo da se komentarise...Pozzz svima...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 19/01/2008, 20:04

@capricorne:Volela bih kad bi prokomentarisala pricu-PREDSEDNICKI IZBORI!!!!
Pozzzic...:))))

Za Milicu

capricorne | 20/01/2008, 04:34

MILICE,vrlo nezahvalna tema.Npr,u CG ce uskoro isto predsjednicki izbori,samo sto je to ovdje,u stvari,izbor za cobanina osisanih i gladnih ovaca.Pratim RTS i imam utisak da je u Srbiji mnogo optimisticnije stanje mada svi ovi balkanski politicari imaju putera na glavi.U zadnje vrijeme sam posebno njima zgadjena pa izbjegavam da ih gledam.Paraziti koji su pojeli snove moje generacije,nadam se da nece i tvoje.Ali Srbija zaista ima talente u svim oblastima i to ce je izvuci.Bar ja tako mislim.Pozdrav za tebe!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 20/01/2008, 12:42

@capricorne:Zato se i bira novi predsednik,da ne bi unistio Smoris ostaloj deci snove.Zato ce doci radikali...I nadam se da ce biti bolje.Ustvari daj Boze da Smoris nije platio da pobedi jel po nekoj tabeli da tako kazem,za radikale ce glasati 65%gradjana...Daj Boze da pobedi Toma i ne da nas najlepsi deo Kosovo.
Pozdrav i za tebe...:)

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

roki | 20/01/2008, 14:09

Sledeće godine novi serijal, opet parada zvezda u usponu kroz onu nesrećnu kuću, ako se to može nazvati kućom. Opet hiljade i hiljade zaludnika koji celu noć bulje u televizor i gledaju da li će se neko pomeriti. Glasanja, prepucavanja, ko je lepši, ko je bolji, pametniji, ovej je rekao ovo, onaj ono, raspad morala i normalnog sveta. Ali to mora da se prikazuje.

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

DS | 20/01/2008, 14:19

Boris je zakon!

(Iako ovaj post nije na tu temu, odgovaram onima koji su pomesali price, a ne sumnjam da ce se sami prepoznati)!

roki

capricorne | 21/01/2008, 03:46

ROKI,slazem se sa tobom.Ali,to su poshasti koje dolaze iz "demokratskih" zemalja.Kod nas je naravno to duplo gore odradjeno nego tamo pa u kucu ulaze psihopate i gluperde koji poslije okupiraju medije i postaju vjestacke zvijezde.Stojanovic je eklatantan primjer za to.Udarne vijesti su hoce li Djokica ovo ili ono.Fuj!Za DS-NEMAM JA U CEMU DA SE PREPOZNAJEM,JER SAM GOVORILA GENERALNO!Ne "diram" ja Tadica,ja NIJEDNOG,AMA BAS NIJEDNOG balkanskog politicara ne bih dotakla ni HIRURSKIM RUKAVICAMA!POZZ. ZA TEBE!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 21/01/2008, 09:43

Roki na svu srecu ove godine nece biti tih navodnih zvezda....Na svu srecu...DS-Jedno pitanje za tebe sta je tebi bolje uz Tadica?Sta si dobio od njega?Ja znam da smo dobili ostrvce na kojem nema meste za sve Srbe,bedu,glad i na zalost,ogroman broj dece bez domova.Kao sto ste videli sinoc,prema ne zvanicnim rezultatima toma je dobio i to je dokaz da gradjeni ove nase sad rasparcane zemlje hoce promene...Zna se da ce u drugom krugu biti placeno i da ce drugi krug dobiti Smoris,ali to nije kraj...I ja se nadam da ce na vlast doci Toma iako ce se covek pomuciti,da skine olose sa vlasti...Pozzz za tebe,i nadam se da ces promeniti misljenje..I da,ja se ovde uopste nisam pronasla...:)

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

DS | 21/01/2008, 12:42

@capricorne:
Nisam mislio na tebe, vec na ovu Milicu!

@Milica:
Toma je osakatio Srbiju, a Tadic je ozivljava polako!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 21/01/2008, 19:34

I ja nisam ova,ja sam Milica.Vidim kako je ozivljava...Tako sto prodaje sve zivo i ostavlja na taj nacin ljude bez posla,bez hleba.Ma ja sa tobom nema sta da razgovaram.Dvojka si.Setaj!Retko kad sam ne ljubazna ali kad me neko tako iznervira,kao sto si ti upotrebljavam i vulgarne reci...

DS

capricorne | 22/01/2008, 01:40

DS,izvini ako sam te pogresno protumacila.Ja nisam apoliticna u smislu da me ne zanima politika vec sam do jednog,zgadjena svim balkanskim politicarima.Uvazavam i tvoje i Milicino misljenje uz poruku da srecu i Srbiji i regionu ne donose politicari vec Ana,Novak,Jelena,Janko,Biljana Srbljanovic,Marija Sherifovic itd itd.Kako god,zelim Srbiji sve najbolje koga god da izabere.VOX POPULI VOX DEI-GLAS NARODA JE GLAS BOGA!Dzinovski poljubac za sve vas i da moja Ana osvoji Australian Open i to u finalu sa Jelenom

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 25/01/2008, 14:59

Srbija i dalje ima ljude koji stvarno vrede!!!!!!!Djokovic je ovaj put dokazao da je Federer od krvi i mesa i da nije ne pobediv.....Ispusio si ga Federer i sad umires od gneva i besa koji nosis u sebi.Sebi nikad neces oprostiti sto si dopustio da te 3 teniser sveta(za godinu ce biti prvi)pobedi....Meni je drago,zato sto mrzim naduvane tipove poput tebe!!!!!!!!!!!!!!!!Koji su umislili da su samo oni najbolji!!!!!!!!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 27/01/2008, 23:30

Vi ste smorovi...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 28/01/2008, 16:48

@ana:A ti najveci!!!!!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 28/01/2008, 18:37

ma bassss,milice draga...TI SI SMOR..

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 29/01/2008, 17:13

@ana:Idi popi solju mleka pa se vrati.Pacenice nemas mozga...!Dosla si ovde da se pravis pametna.Ne mozes na sebe da skrenes paznju pa zato pokusavas ovde sa tvojim trulim forama...Jadni oni koji te poznaju...Vidi se da si i ti od onih sto imaju nameru da ceo zivot zive od tate i mame...Mamina i tatina princeza...Ne znas koliko si jadna..antihristu..ako je tebi smorna tema koja opisuje 3 mlada zivota koja su pod zemljom o cemu dalje da pricamo....!!!!!!!!!Ovde nisu pozvani idioti poput tebe...!

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Misao | 30/01/2008, 11:41

Nema vama dvema spasa...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 31/01/2008, 17:50

@Misao:Ne znam kome ovde nema spasa?!Ja razmisljam realno.Ne zivim u bajkama i snovima.Ne ocekujem da me tata i mama dozivotno izdrzavaju,da budem njihova"princeza"...Devojka koja ne veruje u Boga(ocigledno)dosla ovde i siri bogohuljenje...Tragedije nisu smorne i smesne pogotovu ako su ucestale.Ne verovatno je gde ja zivim.U kakvoj zemlji...Ovde je sad stvarno tesko naci normalnu osobu.Ovde nema spasa za kretene...A ja u taj zanr ne spadam....Samo vi zivite u snovima,a nadam se da da ce uskoro mamine i tatine princeze i mamini sinovi otvoriti oci i videti realan svet...Do daljnjeg ne zelim da komentarisem sa idiotima i debilima retardiranim.

@mILICA

ana | 01/02/2008, 01:13

ocito je da nemas drugog posla,i jasno nam je svima ko se tu pravi pametan,ko zeli da se dokaze kao neka pametnica,i vi ste o svemu dobro raspravili,samo ne o onome sta je tema,pricate o politici i jos kojekakvim glupostima,pa daj ako si pametna toliko koliko se predstavljas,ucini onda nesto po tom pitanju vecitih tragedija,jasno nam je svima kao stvari stoje u svetu i tvoja nagadjanja i pamet koju prosipas nece pomoci i nista se nece promeniti..Samo ne znam koga zelis da zadivis to svojom pricom kak si zrela za svoje godine,kao ne zelis biti mamina i tatina princeza,i kojekakvim glupostima,kaad je ocito da si samo jedna nezrela devojcica koja pokusava skrenuti paznju na sebe..Ali nesto ti ne uspeva bas kod svih,kako vidim..De bre malo se preispitaj,pa vidi ko je retardirani debil..A veruj mi da ta koja nema nameru gubiti vreme sa SMOROVIMA kao sto si ti sam JA,ali ipak morala sam ti napisati ovo,jer vidim da si se mnogo zanela...Cmoka za tebe..:)..
P.S.Svi mi dobro vidimo realan svet,ali kakve nam koristi,kad nismo u mogucnosti da bilo sta promenimo,svi bismo jedva docekali da mozemo promeniti i najmanju bedu ove drzave,ali prazne price nece nista izmeniti,dela,dela i samo DELA...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 01/02/2008, 15:06

@ana:Mislim da nije fora kupiti tudje fore ali ajde.Ja ne pokusavam biti neko ko prosipa pamet po svetu....Ja ne zelim da je prosipam jer znam da coravi nece videti,pa je nece ni uzeti.Ne pokusavam skrenuti paznju ne sebe,vec se sami ljudi okrecu za mnom i pitaju kako jedno dete od 17.god.moze razmisljati kao stariji covek od 50.god.Gledaj realno.Ovde smo prvo komentarisali o tragediji koju ja pokusavam da sprecim onoliko koliko je u mojoj moci.Ali ludaku koji je poznat i koji hoce da bude na svim naslovnim stranicama najboljih Balkanskih novina,ne mogu dokazati da slava ne cini coveka.Ja mislim da ni tragedije a ni politika nisu smorne teme,i da moramo razmisljati o buducnosti nase zemlje,jer od toga nam zavsi zivot.Necu valjda da svoju sudbinu prepustim nekom matorom deki i baki koji su jednom nogom u grobu.Mnogo je u Srbiji tetinih i maminih princeza veruj mi.Ja se ne zanosim svetskim propalitetima i osobama koje su slepe.Imam mnogo pametnijeg posla nego da se prepirem sa osobama koje ne razumeju sta je zivot,koje bi se samo provodile po klubovima,kaficima i zurkama.Imam svoj cilj u zivotu.Bavim se glumom,odbojkom,muzikom i pored svega ucim srednju sk.i imam nameru da nastavim sa obrazovanjem.Kad se budete probudili iz zimskog sna videcete da zivot nije tako dug da bi se svaki dan vaseg zivota proveo na raznim zurkama.Necu da kazem da u izlazenju ima nesto lose naprotiv i ja sam jedna od onih koje izlaze ali gledam gde.Ne zelim da budem u centru paznje izigravajuci debila,pametnicu,ribu koja se skine gola.Nisam zatrovana G produkcijom(i nemam nista protiv nje),nisam nezrela kako ti smatras i dosta sam realna i iskrena ali ti to nikad neces ukapirati....I da nemoj mi slati tu neke cinicne smeske i poljubce...Trulo izgleda.I da promeni fore,hocu reci sama ih reprodukuj(smisli) ruzno je krasti,a da a to ne dobijes dozvolu od samog autora.....

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Misao | 01/02/2008, 17:32

Zene, devojke (sta god)- ne drzite se teme (u pravu je ana)!
I mislim da su ovi komentari postali "prezasiceni" i da su od "hiperinflacije" (komentara)- oni izgubili znacenje i pravu vrednost!
Vidite da ni autor price ne komentarise vise, a vi se nasle pametne pa se jos i svadjate...!
Stidite se...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 02/02/2008, 00:22

Misao,upravu si,zasto da trosim vreme i zivce da se prepirem sa doticnim osobom koje ce stalno,ma sta ja rekla,kontrirati,samo da njena bude zadnja,ali eto nek joj bude..Svaka ti cast Milice na takvom stavu i dostojanstvu,ali nisi jedina koja tako razmislja-veruj mi..Ne zelim se,uistinu vise prepirati s tobom,jer daleko smo odmakli od teme.Nema potrebe za tim...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 02/02/2008, 00:23

Misao,upravu si,zasto da trosim vreme i zivce da se prepirem sa doticnom osobom koja ce stalno,ma sta ja rekla,kontrirati,samo da njena bude zadnja,ali eto nek joj bude..Svaka ti cast Milice na takvom stavu i dostojanstvu,ali nisi jedina koja tako razmislja-veruj mi..Ne zelim se,uistinu vise prepirati s tobom,jer daleko smo odmakli od teme.Nema potrebe za tim...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 02/02/2008, 00:23

Misao,upravu si,zasto da trosim vreme i zivce da se prepirem sa doticnom osobom koje ce stalno,ma sta ja rekla,kontrirati,samo da njena bude zadnja,ali eto nek joj bude..Svaka ti cast Milice na takvom stavu i dostojanstvu,ali nisi jedina koja tako razmislja-veruj mi..Ne zelim se,uistinu vise prepirati s tobom,jer daleko smo odmakli od teme.Nema potrebe za tim...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana | 02/02/2008, 00:25

sorry zbog ponavljanja,greska..:(

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

Milica | 02/02/2008, 10:30

@ana:Ne zelim da kontriram,nego iznosim svoje misljenje...Naravno da nema potrebe da se svadjamo,i naravno da smo odmakli od teme...I ne zelim da moja bude zadnja...Zao mi je sto nasa misljenja nisu ista,ali kad bi svi razmisljali isto kakav bi to svet bio...
@Misao:Ne treba da se stidimo ni Ana ni ja...Mislim da nije sramno iznositi svoje misljenje...

Re: Tragican kraj Velikog Brata.. :-(

ana88 | 14/04/2008, 13:45

Zorice nikada te necemo zaboraviti! tvoj Lazarevac

uzas

Aleksandra | 26/10/2009, 16:15

svima je mnogo zao

Dodaj komentar





Zapamti me

 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb